Форд обмисля закриване на завод в Европа

Започната от hotblooded, 14 Септември 2012 13:42:10

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hotblooded



Alexi

нормално ,един работник в Белгия сигурно взема 3000 евра ..но ще бъде жалко ,и моето Мондео е сглобено там ...

hotblooded

 По странното е че обмислят внос от извън ЕС. А митата не са никак малки. Което ще значи че или ще вдигат цени, или ще понамалят качеството, защото и транспорта също струва пари.  Или  Мондео не се продава така добре както до преди 2008ма, което също е жалко. И моето също е от този завод.

mitakinen

Докато не излезе официална информация това си остава само плод на мислите в главата на Бойчо Попов. Само в Генк и никъде другаде не се правят Mondeo и S-Max. И ако от компанията искаха да затворят този завод нямаше да хвърлят милиони и да го превърнат в първия им завод с подобрени екологични норми и произвеждащ сам електричеството си. Така, че спокойно приятели  (beer)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

hotblooded


hotblooded


Alexi

неприятно .. но като се замислиш е логично .. заплатите в Белгия вероятно са 3-4 пъти по високи от тия в Испания .. умножено по 4300 работника - форд са си направили сметката ...

hotblooded

Цитат на: Alexi в 26 Октомври 2012 10:19:36
неприятно .. но като се замислиш е логично .. заплатите в Белгия вероятно са 3-4 пъти по високи от тия в Испания .. умножено по 4300 работника - форд са си направили сметката ...
Абе то у нас са още по ниски заплатите, данъците също, ама не идват тука... 

ForeverFord

Ford закрива най-големия си завод в Европа
Общо 3 предприятия на компанията ще бъдат затворени, а близо 6000 души ще останат без работа
Компанията Ford Motor разкри намеренията си за увеличаване на приходите в Европа, като основна част в плановете за това е реструктурирането на производството, въвеждането на нови продукции и повишаване на рентабилността.

Всичко това обаче преминаване през закриването на три от заводите на компанията на Стария континент, в това число и на най-големия – в Генк (Белгия). Той ще бъде затворен през 2014 г., а преди него ще бъдат ликвидирани още 2 предпрития във Великобритания – това за сглобяване на автомобили в Саутхемптън, както и завода за щамповане и инструментална обработка в Дагенъм.

Всички тези мерки ще доведат до намаляване с около 18 % на производствените мощностти на Ford, което ще спести средства на компанията. Без работа ще останат близо 6000 работници, като се очаква общо годишните разходи да бъдат намалени с около $450-500 млн.

Мерките, които предприема компанията, се дължат най-вече на намаляването на търсенето на нови автомобили в Европа. В момента продажбите на Стария континент са на най-ниското си ниво от 20 години насам и производителите търпят сериозни финансови загуби.

Във Ford обаче са на мнение, че могат да компенсират намалените продажби в Европа с активно разширение на развиващите се пазари в Русия и Турция. Моделите, които досега се произвеждаха в Генк, ще бъдат насочени към заводите във Валенсия (Испания) и в Сааруис (Германия).
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

Backstage

Тъжно...мойта е сглобена в Генк...и 6000 души без работа... :-X


FordKA

Така ще е, като всички селяндури вземат Бемевета и мерцедеси само за да се фукат.

hotblooded

Цитат на: FordKA в 29 Октомври 2012 12:31:52
Така ще е, като всички селяндури вземат Бемевета и мерцедеси само за да се фукат.
Всеки е свободен да си купи каквато си иска кола (стига да има парите)