Кабели за свещи- помощ

Започната от blago87, 19 Март 2012 21:58:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

blago87

Колеги, имам проблем. Днес ходих на сервиза, където ми слагаха газовата уредба, защото на газ и при работа на място имаше едно неприятно колебание в оборотите, което ме дразнеше. Майстора ми свърза компа на газовата към неговия там софтуер и каза, че няма нищо нередно, след това погледна кабелите на свещите и видя следи от искри, който са минавали покрай изолацията, замери (прощавайте ако не се изказвам правилно) "остатъчното напрежение" на кабелите на свещите с един уред, който се връзва за външната част на кабелите и 2 от тях показваха по около 26 мегаволта (не съм сигурен, че е такава мерната единица), другите 2 показваха около 16. Той ми каза, че нормалните за моята кола са под 10. Веднага отидох в магазина и исках най-хубавите, дадоха ми някакви "Тесла" и ми казаха, че са на нивото на "Беру", но много по-евтини и нямат лоши отзиви за тях.Сложих ги веднага, ама ми се стори, че не уплътняват както трябва. Колебанието в оборотите спря, ама нещо не ми харесват, защото нямат уплътнение в горната част, както оригиналните и ме е страх да не влиза вода там и да прекъсва колата, ако се сещате остава едно като дупка, пак и са малко по-дълги самите кабели, освен това от другия форум видях мнения, че "Тесла" създават проблеми след около 1 година. Моля да ми помогнете докато мога да ги върна. Дали да избера да оставя тези, които са 30 лв. или да скокна до мото-фое утре и да взема на Моторкрафт, че по и-бей не можах да си намеря. Видях мнения, че там са около 80 лв. комплект, което според мен си е оферта, защото ако са добри я ги сменя пак я не.ПОМОЩ ПРИЯТЕЛИ!  (fri)
ПС А и забравих да ви кажа, че свещите са ми моторкрафт, миналата година ги сменях и сега не искам да си ги пре..ба заради кабелите( да се е.. в тъпата глава, защо не ги смених тогава и тъпите кабели не знам (hammer))


Иван Вълков

Свещите се прецакват от избили кабели а не от заменени ;). Мисля че няма да имаш проблеми с новите кабели все пак са за твоят модел двигател, нищо че не са Beru, Bosch, или Motorcraft.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

Според мен - карай си с тия, а според микроката кабелите са по ~50 лева единия. Поглеждай от време на време ибея и ако изпаднат моторкрафтски - скачай :P
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

 Свещи не можеш да прецакаш с кабели, можеш да прецакаш кабели със свещи с неподходящ луфт между електродите. Иначе кабелите можеш да си ги проверяваш и сам - спираш някъде на тъмно, вдигаш капака, гасиш фаровете и гледаш - "мълниите" се виждат ясно ако имаш "избил" кабел. 

blago87

Абе, аз кабелите смених и трептенията спряха, поне до одеве. Слезнах, проверих всички входове и изходи на кабелите, наред са, а като е запалена колата се чува едно бръм бръм бръм, а не постоянен звук от разномерна работа, изчаках малко и се стабилизираха оборотите, но пък защо трябва да прави тия мизерии, дори ме налиташе да си сложа старите кабели, поне с тях само през интервал падаха за момент и след това веднага се вдигаха оборотите, а не както преди малко, като някаква жигула........побеснявам  (angry)

hotblooded

 На бенз. или на газ го прави това? Ако на бенз. не го прави - проблема е в гЪзовото

blago87

Точно това е, че преди да сменч кабелите на газ се усещаше едно колебаене в оборотите. На бенз не се усещаше, но като вдигнах капака се вийдаха вибрации в мотора, по същия начин, както и на газ, само че по слаби и в купето не се усещаха. Смених кабелите и започна и на газ и на бенз да претриса, днес ми писна и махнах кабелите и си сложих старите....работят по-добре от новите....все пак мисля, че ще жертвам 160 кинта за оригиналното....с оригинални стоки до сега съм нямал ядове..  дано и за напред да е така

hotblooded

 На газ двигателя е по чувствителен към качеството на кабели и свещи и въобще към състояние на запалителната система. Дори се изисква интервала на смяна на свещи кабели при работа на газ да е до 75% от интервала при бензин.