Фокусът не пали, но стартерът върти

Започната от saggy, 19 Септември 2024 20:27:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivchotr

А диагностиката какви градуси показва, когато оборотите слизат под 750?


F Focus

#31
Саги-пратих ти ЛС. В твоят случай диагностики-миагностики, нЕкви градуси-мрадуси, за каквито те съветват хора , които изобщо НЕ притежават подобен автомобил  няма да покажат НИЩО!
Пиши после какъв е бил проблемът ти, ОК?
Изказах само личното си и некомптентно мнение, за разлика от "голЕмите " масови разбирачи  тук за всичко! :)
Поздрави и успех в решаването на проблема!

ivchotr

Странно е, когато човек, който сам нееднократно е заявявал, че нищо не разбира от автомобили, да дава оценка на другите в тази посока ::)

F Focus

Аз за разлика от теб си признавам, когато нещо не разбирам, но споделям личен опит, докато ти вдяваш от всичко и споделяш хептен неподходящи примери  (tooth) (tooth)  (tooth)
Споко-излизам, а ти си продължавай да ме плюеш и да си пописваш общи приказки и да се вихриш некомпетентно по всякакви теми!
Включих се единствено, заради Саги, с когото се запознахме.

П.С. Поне напоследък гледам, че по всяка тема за ДВГ от Форд не постваш "мисъл" от мотоциклетни двигатели! (tooth)
Както и да е-не ти желая нищо лошо-да си жив и  здрав, но дано не съсипеш и този Форум!
Наздраве! (tooth)

saggy

Ей, не спамете темата, личните дразги на лични съобщения.  ^-^
По темата, случи се тази седмица мисля 2-пъти на празен ход. Като температура на двигателя е някъде към 60°С, първите 10 минути от шофирането с леко подгряване на място. На място не е имало този проблем, а чак след 2-3 светофара каране. Следващият път няма да подавам газ, а просто ще я остава да се оправи от самосебе си или да изгасне. Дросел съм чистил преди 2-3 години, но ако имаше проблем с него, щеше да го прави в повече случаи.

ivchotr

То беше ясно какво си получил като помощ на личната поща. Не, че не е възможно да е и дроселът или въздуховодът след него.

П.П.
60-те градуса през диагностиката ли ги видя или говориш за показанията на уреда на таблото.

saggy

60-те градуса ги познавам, защото съм мерил колата при различни ситуации как загрява и колко време е нужно за достигане на определена температура. Трудно ми е да хвана точните градуси, защото падането на оборотите става рядко и не мога всеки път да гледам диагностика.
Ивчо, считай, че е на студен двигател случващото се, 50-60 градуса да кажем. До 87-90 ми трябват още 25+ минути каране, за да загрее напълно. Горивната система сигурно има някакво обезвъздушаване и то е направено в сервиза според мен. Сега може да се наложи ново обезвъздушаване.

ivchotr

Много бавно загрява. А и тези 750 - 800 оборота на студен двигател също ми се виждат ниски. Та не бих пренебрегнал варианта компът да получава грешни данни за температурата на двигателя и затова да има проблем с работата му докато загрее.