Авaриен режим

Започната от Mariqn_canov@abv.bg, 19 Юли 2024 10:51:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mariqn_canov@abv.bg

Здравейте, от скоро имаме s max tdci 140k. Излизат доста грешки, основно p003a, вероятно заради нея влиза в авариен режим?
При смяна на долния маркуч на турубо се видя че е счупен и големия пластмасов фланец който свързва входа на турбината с въздушния филтър. При смяната се наложи и махане на турбото, реших директно да го изпратя  за рециклиране в Шумен тъй като колата е на около 300к.
Въпроса ми е може ли да влиза в авариен режим и заради другите грешки които има - abs, tsc, липси на комуникации-u0140,u0121,u1a04, u0181.
Прегледах е куплонзите към компа, презапоихме повечето пинове на бушонно табло под жабата. От него ли идват грешките, трябва ли да търся друго?
Благодаря на отзовалоте се!


F Focus

Привет,
Споделяш много грешки, които как, с какво и от кого са установени, че не са разчетени коя-за какво е?
Да-може да влезе в авариен режим от толкова много грешки.
Трябва ти дизелджия-специалист-дано Alexi ти отговори!

ivchotr

Липсата на комуникация си е основателна причина за влизане в авариен режим.

А за грешка р003а възможен виновник може да е и датчика за положение на актуатора на турбината:

Ако имаш такъв, де.

Mariqn_canov@abv.bg

Турбината днес я рециклирана в Шумен, само актуатора и датчика за положение се оказаха здрави, геометрията е запекла(надявам се заради това да влиза в аварииния режим), + нова средна част, старата вече е много износена.
Относно комуникациите нямам представа какво да правя!
Укенда ще сглобим всичко и ще пиша.

ivchotr

Не се филмирай твърде много. Понякога се набиват грешки без да има сериозна причина. Но не е лошо да се обслужат всички видове букси, дето срещнеш из коша. Добре ще е да кажеш все пак как се държи колата след монтажа на рециклираната турбина.