В търсене на много запазен и поддържан Фокус 2/2.5 комби, 2.0 Дуратек

Започната от F Focus, 12 Август 2024 20:21:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

F Focus

Здравейте,
След размисли и страсти реших да мра с Фокус-2/2.5 (демек рестайлингов) с въпросният двигател и ръчна СК, комби!
Следя от година обявите, ама такова животно, заслужаващо внимание, нЕма!
И, понеже не се знае от коя трънка ще изскочи заек реших да пусна тема и тук.
Изискванията ми са да е бяла, светлосив металик, или тъмно-сив (Sea Grey), като сегашната ми 1.8 такава. Ако може да е внос от Швейцария би било най-добре, ама оттам са 1.8 само, май. Не държа да е с ГИ-дори напротив!
Питам Ви тук, защото може да пропусна някое добиче, заслужаващо внимание, а може пък някой да познава човек, който да продава такъв автомобил?
ЦЕНАТА на колата не коментирам-само качеството! И плащам подобаващо за инфо за наистина запазена такава кола! Колко точно-на ЛС, ама няма да е малко! ^-^
Поздрави, хубава вечер и наздраве! ^-^


ivchotr


F Focus

Цитат на: ivchotr в 12 Август 2024 20:26:24Е що си решил да мреш толкова рано  ::)

Ти пък-що така реши, бе Ивчо-желанието ми е добичето да изкара барем 30-40 години! (tooth)  (tooth)  (tooth)  А, пък след толкова години изискванията за изгорели газове при техн. преглед ще паднат бая за старите коли! :)
С Некои основни ремонти на едно-друго...Ама да е 2.0 Дуратек! И съответният цвят, на което много държа! И КОМБИ!

П.С. След подробно четене на постовете на Точката, който търсеше и тестваше нови автомобили , споделяйки подробно и убедително впечатленията си, за което съм му много благодарен, реших да си мра с "Фокус-а.
Да си жив и здрав, Точка!

ivchotr


F Focus

Всичко, което постна го знам отдавна...абе всичко знам-майстори за модела, особенности, слабости, плюсове и минуси...но на дърти години ми писна да сменявам марки, модели, сервизи...за едни 5000-8000лв. запазен Фокус може да стане "пуканка"-ако не е кенеф, де, и да изкара 250Х. км., нали-или греша? Представи си, че Фокус-2/2.5 комби много ме кефи, като визия, на което много държа!
Както писах на 14-ти т.м. съм в МП по нЕкои въпроси-демек слава Богу парите не са ми проблем. Ще пиша, разбира се за разлика от други какво-що и за колко?
Отивам там единствено, щото и на мен вече ми става интересно (меко казано, а по-точно, че ми писна от всякакви мнения по всякакви проблеми)! Надявам се там да са в час-ще видим.
И още-три пъти съм посещавал МП за дребни неща и съм доволен-записват ден и час, и ги спазват абсолютно стриктно.
Абе, и там се забавлявам и ги бъзикам какви бяха през 1996г., когато откриха в БГ.първият дилърски център и сервиз в кв."Люлин" в София, а какви са сега-изобщо не ми пука и не "мяукам" никъде и пред никого! Ама засега не са ми изгонили! ^-^

П.С. Ивчо-дай инфо по питането ми и ще си доволен-не се съмнявай!

ivchotr

Ако имам инфо ще го получиш абсолютно безплатно. Обаче ме съмнява тук да намериш това, за което питаш. Впрочем, за швейцарките общото мнение е, че са гнилочи. Като тези, дето са продавани у нас като нови.

F Focus

Не съм съгласен относно "швейцарките", но да не спорим, ок? Те задължително са с ел. подгрев на предното стъкло и не са с кой-знае какъв пробег и без да са "Джия", или "Титаниум" са с повече екстри от въпросните "топ"-модели на марката!
Ти се ослушвай, пък знае ли човек, щото читавите коли заминават за има-няма ден след излизане на обявата. Докато се почеша по тиквата изпуснах една наскоро.
И няма да е безплатно-уикенд за двама по твой избор , но в Бг някъде от мен-тъкмо ще се запознаем! ^-^
Съжалявам, че не съм в час с продажбите на коли в Европа, ама и там няма никаква гаранция какво ще получиш!

ivchotr

Ами няма. Днес говорих с един познат, който внася по някоя и друга кола, пооправя това - онова и я продава. Та каза, че обикновено повечето от чужбина са по на 350 000 км, а тук стават на около 200 000. Така изглеждат с "по-реален" километраж  :D Моите наблюдения са същите :D

Alexi

по новите до 5г са там някъде ,ма такъв фокус може и да е на малко повече км  (tooth)

Ozzie

Купи си дизел, не се занимавай с глупости. DW10 е неубиваем двигател. Не е комби, ама ще го преживееш някак.  (tooth)  (tooth)
https://www.mobile.bg/obiava-11716798589215325-ford-focus-titanium

P.S. Миналата седмица продавача твърдеше, че колата е капарирана, но странно, че обявата все още седи.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


F Focus

Благодарско, Ози-тази кола изглежда най-добре (на снимки) от всички други предложения! Ако и пробегът е реален...


Жоро Петков

Ми пише, че е от 1ви собственик...
На мен обаче не ми е ясно последното изречение от обявата как трябва да се тълкува  (tooth)

Alexi

ако колата е на тия км е истинско попадение и трябва да се погледне

F Focus

Съгласен съм с теб, Алекси-няма спор! Тази е най-добре изглеждащият "Фокус", НО е дизел (което мога да преживея имайки предвид страхът ми от комън-рейл дизелите), много е далече (1000км. насам и натам), цената е добра, ама искам комби-инак цветът ми е любимият! ^-^  Отделно е странно, че такава кола на такава цена не се е продала за ден-два...? И още-воланът и изглежда досущ, като моят, който е на съвсем реални 290Х. и малко отгоре ...

П.С. Уточнявам-плащам 500лв. (на ръка :) ) за инфо за читава кола (и цвят), каквато търся от заглавието-при наистина добра такава, която бих закупил
 не се съмнявайте, че ще си удържа на думата!

ivchotr

Този, дето я е пребоядисвал, не се е старал много да не личи тази интервенция. Въпросът е колко е била зле преди новата боя и дали това не е отказвало гледалите я на място потенциални клиенти.

F Focus

Замислям се дали да не "клекна" на "Мондео" комби-4 с 2.0 Дуратек със шест-степенна РСК, въпреки, че ми е излишно голяма? Ама си мисля, че "Мондео" принципно е с по-голям пробег от "Фокус", но от зор разширявам темата! ^-^

saggy

Какъв зор те е хванал пак. Ще вземеш поредният масларник 2.0, на 300к+ км и като Мондео е по-скъпа кола за поддръжка съвсем ще се набуташ. Карай си Фокусът и не намирай кусури. Ако искаш друга кола, дай повече пари и вземи нещо по-ново, на по-малко километри. Иначе просто няма смисъл.

F Focus

Добре,Саги-дай акъл каква марка и модел да търся? По-новите "Форд" са Екобуст-благодаря!
Както писах ми писна да сменям марки и модели автомомобили и свързаните с тях сервизи, майстори и т.н.
Пожелавам Ви лека нощ!

ivchotr

С гарантирано нисък пробег са само чисто новите автомобили :D

Жоро Петков

Цитат на: ivchotr в 26 Август 2024 21:44:13С гарантирано нисък пробег са само чисто новите автомобили :D
Не си прав - тези от 1ви собственик също  :D

Направо реклама - Фокусе почуди се още малко ще обслужа моята и като стане на ~150 хил. км ела да я видиш.
Само трябва да преглътнеш, че е дизел и е автомат... ама ако ти дам да я покараш ще го преглътнеш като ледена бира в августовската жега ;)


F Focus


Жоро Петков

Е не си ли я виждал на снимка - черен седанТ с PowerShift, който няма нищо общо с печалния. Само трябва да сменяш на 60 000км/3г маслото, което дори не е толкова скъпа операция.
А върви доста добре ;).
Бъзикам се попринцип - явно не ти е в таргета ама срам Утки не ебе.. трябва да се предлага пък може друг колега да клъвне :D

Alexi

те нещата са свързани .. за да се докаже че автомобила е "поддържан" трябва да има сервизно досие в официален сервиз ,фактури за извършените ремонти/обслужвания и т.н. .. а това при кола от автокъща няма да го видите

F Focus

Безспорно е така, но макар и изключително рядко може да се проследи историята на колата, ако е поддържана само във фирмен сервиз, разбира се. На сервизни книжки принципно не вярвам-правят се фалшиви банкноти с много добро качество, та някаква сервизна книжка плюс печати няма да е никакъв проблем!

saggy

В този ред на мисли, Алекси твоето Пежо само в официален сервиз ли го караш, за да има история, защото, както разбирам от Жоро, той не поддържа колата в Мото-Мое?

Жоро Петков

Аз не мисля, че има коли на повече от 5г, които да ходя в официалния сервиз. Като чета чуждите форуми хората мислят по същия начин. Сигурно на 10 000 има 1-2ма луди, които ходят или пък ако си си взел премиум марка и няма читави сервизи и не искаш да я смениш.
Дори колата да не е подържана в официален сервиз ако е от 1ви или 2ри собственик има по-голяма вероятност да си сигурен в километрите (от 1ви е 100%, от 2ри може би пада вече вероятността малко).

Alexi

Цитат на: saggy в 28 Август 2024 11:29:20В този ред на мисли, Алекси твоето Пежо само в официален сервиз ли го караш, за да има история, защото, както разбирам от Жоро, той не поддържа колата в Мото-Мое?
а не ,обслужвано е там докъм 100к км ( което е достатъчно за да се провери по колко км на година правя ) ,при тях сменях ангренажни и пистови ремъци и съединител за да имам гаранция + оригинални части на които държа за тия ремонти ,обслужвано е и в други сервизи за което разполагам с фактури ... като цяло на кола закупена от БГ трудно можеш да и скриеш км ,записват ги и като минаваш ГТП

F Focus

Алекси-сега се загледах, че караш "Пежо"-508, каквото същото наскоро евтино си купи колега от брат си, което е на съвсем реални 220Х. км. пробег, закупено от Белгия, където същият живее и работи, седан, та примерът е рядко срещан. Което ми направи впечатление, обаче е, че покритието на волана (не мога да определя кожа ли е, или нещо друго) е буквално полирано?!
И, при теб ли е така? Просто никога не съм виждал подобен волан-затова питам.

Alexi

волана е естествена кожа ,но с годините се излъсква ,моя е относително ок за сега .. топката и тя ,даже се оръфа по ръбовете и наскоро я смених с нова оригинална за 16 евро от ибей - новата не е лъскава и е по тъмна кожата ( значи и избелява ) .

F Focus

Алекси-жив и здрав да си и все така да си полезен! Въпросният волан наскоро го разгледах подробно отново-има оригинални шевове от вътр. му страна-демек е бил кожен някога, но в момента е твърд и полиран, все едно е дървен, или пластамасов?! Е, те такова нещо никога не съм виждал! Дори на две места има отчупени малки парченца от "кожата" на волана...
Не е по темата може би, но вероятно дава насока към пробегът...и дали може да се вярва дори на най-близък родственик?