Първоначално обслужване на нов внос - цена?

Започната от butoff, 10 Септември 2018 22:02:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

butoff

Здравейте!

С всеки "нов" употребяван автомобил изниква въпросът за обслужването.

Примерен двигател 1.6 tdci /hdi 90 к.с.

Абсолютен минимум е смяна на масло и маслен филтър.
Разумно е да се смени и ангренажен ремък и прилежащите ролки.
В комлекта за 1.6 е включена и водната помпа.
Пистовият ремък също се сменя, за да не оставаме по пътищата.

масло с филтър, ангренаж с водна помпа, пистов.

Звучи просто, но не е (в родината).

Отивам в сервиза и ми казват 220 - 240 лева за труд. Цени на части не слагам.
Всичко поскъпва, затова се питам тази цена наред ли е?

Масло и филтър в сервиз с условия се сменя за половин час.
Източване на антифриза, сваляне на гума, капаци, ремъци, ролки, слагане на маркери,
поставяне на водна помпа и ангренаж, сглобяване максимум 4 часа.

За да стигнат до ангренажа трябва да свалят и пистовия ремък и демпферната щайба.
Тоест, ако сменяш ангренажа и поръчаш смяна на пистов ремък, времето и трудът са същите.

Излиза че пича от сервиза заработва над 50 лева на час.

Кажете тези цени високи ли са или сега така се движат? :o



:)


Alexi

много е за труд .. но мото пфое е поставило едни цени,дето реално вдигат цените на труда за Форд в цяла БГ .. не си познал марката така да се каже ,ако искаш евтино обслужване .. за 1.5 дци смяна на аксесоарен и ангренажен комплект - 100 лв за труд в официално представителство ,с гаранция .

hotblooded

  Толкова си е.  С техни части ще ти кажат по малко за труд, но ще вземат поне 30% отстъпка за частите, която ще си приберат :)

butoff

Re:
#3
Да, отстъпката за части може и да е повече. Аз не съм майстор и пак мога да взема с 40% отстъпка.

София - голям град, големи цени.

Преди доста години сменях ангренаж на vw пасат 89г.
След няколко хиляди км. новата ролка се разсвири и в обедната почивка я смених без да свалям ремъка дори.
Но това са старите коли - могат да се ремонтират и в полеви условия.
За по-новите коли е доста разглобяване и мисля да го оставя на сервиз, но  с тези цени....

Сервизът, в който питах е препочъчан, но какви части ще вложат решават техниците.
При това положение ремонтът ще ми струва доста.

Ще търся непрепоръчан сервиз  (tooth)

П.С.  Някой ползвал ли е сервиз на София Франс ауто?
:)

hotblooded

На СФА съм ползвал бургаския сервиз и съм доволен.

butoff

Отлагам обслужването засега, чакам цените да паднат  :))

За района на София масло може да смените без никакви притеснения,

като се спускате от Младост към Дружба - вдясно от пътя  зад гумаджиите има човек дето само с това се занимава. ????
:)

ivchotr

Te цените на частите могат да паднат, могат и да се вдигнат, ама трудът определено само ще се вдига. А пък като окучиш двигателя, нещата ще станат още по-дебели.

butoff

Ами да тегля чертата:

Пистов ремък 26;
Обтяжна ролка 120;
Ангренажен комплект 155;
Водна помпа144;
Термостат 130;

----------- 575 за части
----------- 250 за труд

Не е малко, но пък е качествено.
За тези пари имаше един Fiat Bravo HGT 150к.с. :o
:)

To4kata


Ozzie

Имам колега с Трабант 1.1, четиритактовите, от последните произведени, с двигател от Поло от онези години.
Мисля, че нямаше и 50000 км. навъртени, като се сдоби с него, преди има- няма 2 години. Познай, за колко го купи. ;)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


Mondeicho

Браво, че е намерил ,,евтин" кашон (rofl). По темата, ако работят читаво по-добре малко повече пари за да няма главоболия после...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Божана

Здравейте,от два месеца имам форд фокус 2013г.-бензин,125 к.с.Предстои ми смяна на ангренажен ремък и ролки.В МП ми обявиха цена м/у 2500 и 3000лв.,в друг сервиз окло 1500 и 1 700лв.Въпросът ми е,колко горе долу струват оргинални части за този модел.

F Focus

На ваше място за точно този двигател бих отишъл, където дават най-голяма гаранция със съответният подпис и печат на хартиен носител.

saggy

Божана, виж долната тема, в нея е надълго дискутирано смяната на ангренажния комплект при 1.0 Екобуст. В МП това са цените, във външен сервиз ще е 500-600лв по-надолу. Обаче при този ангренажен ремък е много важно с какъв ще го сменят и в последствие с какво масло се кара (само със заводски предписания модел на Кастрол).  Ако те интересува повече, по-добре пиши в долната тема.
https://fordbg.com/forum/index.php?topic=12649.msg148170#msg148170