Проблем с Галакси

Започната от nikoniko77, 28 Април 2023 11:51:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

nikoniko77

Здравейте изчетох доста но не открих нищо за моя проблем ако някой се е сблъсквал моля да помогне.Проблема е в това,че когато подам газ на висока скорост над 80 колата рязко дърпа на ляво при отнемане на газта се връща на дясно.Прекледана е цялата предница плюс реглаж.И другото което прави мисля ,че е свързано кога завъртя волана без значение на къде и го задържа в това положение сам започва да се движи на ляво и дясно с около сантиметър.


ivchotr

A когато подадеш газ на висока скорост и дръпне наляво, воланът мърда ли и той наляво?

nikoniko77

Не просто цялата тръгва на ляво ,иначе като пусна волана без газ върви направо

ivchotr

Ако го прави всеки път, без значение от това на какъв път си (в смисъл от наклона му встрани), вариантите за причината да дърпа в едната посока не са много. Примерно да има хлабини в накрайника на лявата кормилна щанга. В този случай обаче би трябвало да дърпа наляво и когато я пуснеш по инерция. Трябва да се чуват и похлопвания от тази страна, особено ако караш по паваж или друга настилка с неравности. Не е невъзможно и да се задейства самопроизволно и АБС на лявото колело, ако колата има система против пробуксуване. Примерно отчита пробуксуване на колелото без да има условия за такова и когато спирачките започнат да работят за предотвратяване на пробуксуването, колата неминуемо ще тръгне в тази посока. Така завива верижната техника. Това ми се струва по-вероятно като възможност, защото системата би трябвало да се задейства при подаване на тяга. Същото е и ако диференциалът е с някакво "заключване". Луфт в шарнира пак може да окаже влияние, но ефектът би трябвало да се проявява и по инерция.
Ще ми е интересно да споделиш каква е била причината, когато я откриеш.

Ozzie

провери си полуоските и шарнирите (каретата) им
това звучи така, сякаш само едното колело предава движение, а другото седи на място
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

Да, де. Ама го прави само при подаване на газ. По инерция, когато няма усилие от двигателя към колелата, ефектът не се проявява според колегата. Затова написах онези неща по-горе.

nikoniko77

Бях ти писал ,че волана не дърпа на ляво  сега като започнах да я гледам по обстойно при някой положения като дам много малко газ на висока скорост например на 130 на 6 предавка волана леко тръгва на дясно ,а колата като лодка тръгва в дясно и аз даже не знам как да го обясня.Единственото което не съм преглеждал е вътрешните карета.

ivchotr

Хм. На мен най-невероятно ми изглежда да има проблем в хидравликата на волана. Ама кой да знае?!? Идеята ми е някой клапан да остава отворен за усилване на завиването в някоя посока и при увеличаване на оборотите на двигателя, помпата да праща малко повече хидравлична течност, което да довежда до тези отклонения вляво и вдясно. Но пък би трябвало да я усещаш как иска да завие сама и при по-ниска скорост. Ако са разбити вътрешните карета, ще чуваш доста неприятни шумове до тресене в предницата при подаване на газ.

nikoniko77

Единия проблем е решен.Качих я на тръскачка и излезе проблемен тампон на носача.Беше сменен но изглежда е калпав сега сложих лемпфльодер.Останами проблема с волана но сега нямам време да  ходя по майстори.

nikoniko77

И втория е решен рециклиране на рейка


ivchotr

А какво ѝ беше беше на рейката? Има ли нещо общо с последното ми мнение по-горе?

nikoniko77

Не има втулка на рейката моята се беше разбила но е рецеклирах цялата сега е доста твърда майстора каза ,че пяла да олекне с времето

perun

Два пъти съм рециклирал рейки и резултата веднага е бил много по-леко и директно управление.Никога не съм чакал нещо да олеква.

ivchotr

Е, то зависи и къде я рециклираш.

nikoniko77

Май ще ползвам гаранцията много твърда седи

ivchotr

Тези са ти намалили луфта в рейката повече от необходимото. Дано не е било само това ремонтът.