Проблем при ускорение Гранд ц макс

Започната от Kkamen92, 10 Януари 2024 23:34:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Kkamen92

Здравейте извинявам се ако дублирам някоя тема но с търсачката не ми излезе такава. От няколко седмици съм собственик на Форд Гранд ц макс 1.6 ecoboost,но за жалост има проблем при ускорение между 80 и 110км има сериозни вибрации и тресене наляво надясно които се усещат в купето но не и във волана при отпускане на газта или натискане на съединителя всичко се успокоява. В петък ще ходя за оглед на ходовата част,но се надявах ако някой е имал подобен проблем да сподели мнение защото както разбирам тези вибрации често са трудни за откриване. Гумите са чисто нови и балансирани.


Ozzie

Полуоска.
До скоро дъвкахме подобно нещо в тема още от лятото.
https://fordbg.com/forum/index.php?topic=12697.0
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

perun

Може и хидравличен тампон на мотора да е. При по-голямо натоварване основно той обира вибрация. Може и тампони по ходова част да са.

F Focus

Ако тампонът на двигателя на Фокус-2 1.8 бензин 2006г. също е хидравличен съм писал, че като купих колата същият беше истинска тотал-щета, ама такова чудо, като от разбито вътр. каре на дясната полуоска изобщо нямаше, та изключвам тампона-не, че не е добре да се провери.
Абе тия карета на полуоски слабо място ли са за "Форд", щото съм имал 4 автомобила с предно предаване с бая голям пробег и проблем с карета и опорни лагери не съм имал?
За протокола пропуснах да спомена, че новата полуоска комплект, която ми е монтирана била марка, или SKF, или Meyle-други марки изобщо не монтирал. Не помни каква точно е моята, щото отидох да си взема колата два дни, след като беше готова и междувременно сменил няколко.

Kkamen92

На диагностиката казаха полуоски за сега смених лявата има леко подобрение до няколко дни ще сменим и дясната няма я в наличност и чакаме да пристигне надявам се с нея нещата да се решат. За окачването и тампоните казаха че са здрави.

ivchotr

И други марки страдат от същия проблем. Някои повече, други по-малко. Но при някои афтърмаркет частите са по-читави от нашите.

F Focus

Цитат на: Kkamen92 в 20 Януари 2024 12:05:52На диагностиката казаха полуоски за сега смених лявата има леко подобрение до няколко дни ще сменим и дясната няма я в наличност и чакаме да пристигне надявам се с нея нещата да се решат. За окачването и тампоните казаха че са здрави.

Често се случва да се наложи смяна и на двете полуоски, докато проблемът не изчезне напълно-кое каре е тотал-щета, кое си е "тръгнало"...

Kkamen92

В понеделник сваляме и дясната да я сменяме и се оказва че новата не е същата опорния лагер е на друго а е поръчана с номер на рама и всичко точно за модела обадихме се в магазина поръчаха уж друга вчера пристига и тя същата. Направо съм в шах засега върнахме старата за да му освободя канала на майстора. Вчера пак я "пробвах" тъй като сменихме само опорния лагер на старата полуоска убеждаваха ме че може проблемът да е в него тъй като се въртеше малко трудно и шумеше а карето уж според тях било здраво,но проблемът си стои даже започна да се усеща и на по ниска скорост когато настъпя газта за ускорение. Проблемът е,че в лявата полуоска която сменихме продължава да има луфт към диференциала и ме убеждават че проблема ми е там от този луфт. И аз не знам какво да правя в петък ще я карам в друг сервиз за евентуално второ мнение

Kkamen92

Проблемът се реши дясно вътрешно каре.След рециклиране всички вибрации изчезнаха,но така и не паснаха поръчахме общо 5 полуоски различни марки и нито една не стана та я рециклирахме в фирма Феликс и след монтажа всичко е 6.

perun

Има ли възможност за рециклиране с качествени части определено е за предпочитане...


Kkamen92

#10
Като цяло бях малко резервиран към тази опция,но предвид че вариантите бяха сведени до нула след като новите не пасват минах на този вариант,но засега съм доволен от резултата. Дано нямам повече проблеми в тази насока че близо месец се бях побъркал да чета форуми за теми с подобни проблеми.

F Focus

Аз затова си запазих старата дясна полуоска.
Най-малкото за доказателство, че е сменяна, ако реша да продам колата след 10-20 години! ^-^