Transmission service required

Започната от mspirovv, 09 Май 2023 14:24:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

F Focus

#30
Цитат на: mspirovv в 23 Май 2023 12:29:58Засега , не.
Диагностика ми каза  , че ще се разрови да проучи грешката и ще ми се обади.
Надявам се да ме насочи с точна информация за ремонт и цена.

Обадиха ли ти се...? ^-^
През далечната 1997г. фирмата(банка), в която започнах работа закупи 5 Форд-а от МП, че хем банката беше американска, хем МП бяха първите (също американска марка, уж), които направиха сервиз и дилърство-нищо подобно тогава нямаше! Една от колите беше на г-н Фое (лека му пръст)-Форд-Скорпио 2.9 V6 автоматик, 172 к.с.. Хамериканците изобщо не можеха да карат коли с ръчна СК., та държаха да има поне една такава автоматик, а тогава в Бг. такива бяха изкл. рядкост-еле нови!Та, шефката каза на г-н Фое купуваме 5 Сиери плюс вашето Скорпио (на 20Х.км.), или нищо! Е-сделката се случи! :) Писал съм в другият форум, че нЕма такъв автомобил, а и нЕма да има! 3 години го карахме аз и шефката само и нямаше проблеми, после се купиха други нови автомобили и Скорпиото стана достъпно да се кара от всякакъв дивеч и АСК след няма и година сдаде багажа в Шумен, където тъкмо МП бяха открили сервиз. Като голям клиент МП направи голяма отстъпка за чисто нова АСК с крайна цена 7000 щ.д.-евро тогава изобщо нямаше, разбира се. Кутията се смени с нова в Шумен, но впоследствие тъпанарите пишман-шофьори съсипаха и нея, та колата отиде по дяволите!
За протокола-АСК беше класическа и надеждна хидравлическа, но изобщо не беше дуракоустойчива-демек можеш погрешно да вкл. на задна преди още да си спрял окончателно. Или движейки се напред да вкл. задна. Бил съм свидетел какви сърцераздирателни звуци се чуваха! След, което АСК започваше да "сдава багажа".
Т.е.-АСК си е благинка, ама иска особенно внимание и грижи на ниво! Пауършифта на Форд не го визирам, щото не става за НИЩО!
Битува мнението, че АСК на Тойота издържали повече от механичните СК, ама практиката не го доказва-предполагам, заради мърлявото отношение към АСК.


Жоро Петков

Само с последното ти твърдение съм ама АБСОЛЮТНО несъгласен.
Мократа кутия със двоен съединител е може би едно от най-добрите изобретения за коли с ДВГ. На практика нямаш загуба на предавания въртящ момент в нито един момент от време.
Естествено кутията изисква по-често обслужване, но 300-400лв на 3 години или 60 000км не са болка за умиране.

mspirovv

#32

Обадиха се да.

Според диагностиката , соленоид номер 5 е проблемният.
Разговарях и с механик на АСК и според него не бил проблемът в соленоидът , а бил механичен.
Наистина не знам какво да правя .. да си карам ли така предвид , че нямам абсолютно никакви проблеми или да се хвърлям в тежки ремонти. Сега като го пиша май първото ми звучи по-разумно.

F Focus

Разбирам те много добре. За да си по-наясно си отговори на следните въпроси:
-колата, като цяло кефи ли те
-двигателят в добро "здраве" ли е
-купето запазено ли е откъм ръжда
-окачването запазено ли е
-спирачни дискове, накладки, амортисьори на какво дередже са
-усилвателя на волана как е? със сигурност не си му сменявал маслото-познах, нали
-състояние на гуми, срок на изтичане на ГО, винетка, пътен данък, КАСКО
Изпускам още доста питанки, но ти ще прецениш, като цяло заслужава ли си да смениш добичето и да тръгнеш по този път с друго, или да ремонтираш веднъж-завинаги АСК, в читав сервиз, за което къде със съвет не мога да съм ти полезен.

mspirovv

Цитат на: F Focus в 27 Май 2023 15:39:14Разбирам те много добре. За да си по-наясно си отговори на следните въпроси:
-колата, като цяло кефи ли те
-двигателят в добро "здраве" ли е
-купето запазено ли е откъм ръжда
-окачването запазено ли е
-спирачни дискове, накладки, амортисьори на какво дередже са
-усилвателя на волана как е? със сигурност не си му сменявал маслото-познах, нали
-състояние на гуми, срок на изтичане на ГО, винетка, пътен данък, КАСКО
Изпускам още доста питанки, но ти ще прецениш, като цяло заслужава ли си да смениш добичето и да тръгнеш по този път с друго, или да ремонтираш веднъж-завинаги АСК, в читав сервиз, за което къде със съвет не мога да съм ти полезен.
Всичко по колата си е изрядно , хидравлично масло не съм сменял.
Колата си върви добре и ми харесва и честно казано не искам да я сменям.
Никой майстор не ми казва , че проблема е в еди какво си в кутията със сигурност , а само се предполага.
Притеснява ме факта да не стане така да я рециклирам (около 3 000 лв) и грешката да се окаже от нещо друго.

F Focus

#35
Прав си, но за съжаление не мога да ти препоръчам читав сервиз за автоматици, което не пречи да пообиколиш някой-друг такъв, за повече мнения без да споменаваш какво са ти казали предишните! :) Карай си така, пък ти да си жив и здрав, че е много вероятно да дадеш една сериозна сума и да стане по-зле от преди.
Междувременно си смени маслото на хидравликата точно, с каквото трябва, че и там ремонтът е едни пари... >:(  Мойто за по-сигурно го смених сам с такова, купено от МП-35лв./л.