Проблем с Форд Фиеста 1996 1.25i Zetec

Започната от Пешо2004, 03 Декември 2019 09:51:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Пешо2004

Здравейте. Подариха ми наскоро този автомобил. Има следният проблем. Първо пали трудно, трябва с малко газ иначе загасва. Второ докато позагрее малко трябва с доста газ да се потегля, иначе пак загасва. Съединителя не буксува. Само в стъпковият мотор ли може да е проблема? След като загрее държи нормални обороти. И още едно две питания. Читав сервиз в София евентуално за диагностика. Антифриза е синьо- зелен. Не трябва ли да е червен или розов(G12/K12 или нещо от този род)? Двигателно масло Форд Формула 5W30 за 44 лева от БГ или друг вариант? Благодаря предварително.


zloster

Червеният и розовия антифриз още не са били измислени, когато двигателят е слязъл от конвейера и се е озовал в коша на този автомобил.
Справка: https://standards.globalspec.com/std/483184/wss-m97b44-d
Първа редакция на документа за "оранжев/червен" антифриз на Форд е от 13 октомври 1997 година. G12/K12 по слаб спомен е даже след 2000 година появяването му на бял свят.

За маслата и сервизите има отделни теми:
https://fordbg.com/forum/index.php?topic=312.0
https://fordbg.com/forum/index.php?topic=160.40
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Пешо2004

#2
Здравейте отново. Имам няколко питания за тази кола. Имам теч на трансмисионно масло. Коя от двете пробки е за наливане на въпросното? Лявата или дясната? Имам грешка при диагностика P0443. Възможни причини за въпросната грешка? Трия, обаче после пак се появява. И още едно питане. Маркуча за картерна вентилация в единия край си е захват както трябва(там където излиза от главата), а в другият виси свободно. Не намерих място където се закача. Би трябвало да е някъде около въздушният филтър, но не намирам къде точно. Благодаря предварително за помощта на отзовалите се.

Пешо2004

Здравейте отново. Маркуча за картерна вентилация е намерен другият му край. Остава питането за грешката и пробката на скоростите. Може ли още веднъж молба за съдействие. Все някой знае коя от двете е за доливане. Благодаря предварително.

zloster

Колега,
понеже имаш малко публикувани мнения, когато напишеш нещо трябва да се изчака администратор да ти го одобри. Чак тогава останалите участници във форума го виждат. Доколкото си спомням вчера не се виждаше публикацията ти.

Сега на въпроса за грешката:
Малко информация тук: https://www.carobdcodes.com/ford-p0443-evap-canister-purge-valve-circuit-malfunction.shtml Това е свързано със система за отвеждане на бензиновите изпарения от резервоара. Те се отвеждат за изгаряне в двигателя. Като начало трябва да се проверят проводниците за цялост - "прозвъняване".
Какво има в горивната система схема има тук: https://ford.7zap.com/en/car/81/6.16024/0/2023/17278/

За пробката на скоростната - виж прикаченото изображение. Отбелязаното е за проверка на нивото/доливане. Това под него (като болт) е за източване.

Документацията на руски е тук: https://carmanualsclub.com/ford-fiesta-workshop-repair-manuals/ Надолу ще видиш таблица, твоя файл е "Ford Fiesta 1996 Service Repair Manual.rar".
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/