Температура

Започната от georgi1975, 15 Декември 2019 18:06:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

georgi1975

Здравейте колеги.днес паля колата студена,тръгвам и след 100метра стрелката на температурата отиде в червеното.колата изгасна.запалих и се включи вентилатора .стрелката се върна в крайно положение както е при студен двигател.някакви идеи.


ivchotr

Ами на първо време почисти буксите на температурния датчик, който дава сигнал към уреда на таблото и на захранването на вентилатора в коша. Форд ползват една система за изключване на два от цилиндрите, когато двигателят прегрее по някаква причина, за да се охлажда чрез тях и по този начин да може да мине без пътна помощ петдесетина километра. Ако компютърът е получил сигнал, че двигателят е прегрял, когато е всъщност е бил студен, е възможно да е спрял два от цилиндрите и в тази ситуация е нормално колата да угасне. Не знам при твоя двигател има ли такава опция, но при бензиновите я ползват със сигурност.

georgi1975

Буксите са в перфектно състояние.може ли самият датчик да е заминал.преди малко я запалих пак студена .веднага тръгна вентилатора .

ivchotr

Да не си включил случайно климатика? Вентилаторът тръгва без да е загрял двигателя при включен климатик или при функция за изсушаване на предното стъкло.

И да, може да е заминал датчикът. Или пък да окъсява някъде.

georgi1975

Не е включен климатика.тази сутрин като запалих и перката веднага се включи.изключих буксата на компресора .между другото колко датчика има този мотор.1.8 тдди 90.

ivchotr

Дъщеря ми има такава, ама не се е налагало да ги броя, слава Богу :D

georgi1975

И така колеги мистерията продължава.днес махнах термостата който беше останал в затворено положение.затворих без термостат,запалих и след около минута перките отново тръгнаха и стрелката на водата отиде по средата.а в тест режима показваше 32 градуса.

ADiDimitrov

Цитат на: georgi1975 в 19 Декември 2019 15:27:12
И така колеги мистерията продължава.днес махнах термостата който беше останал в затворено положение.затворих без термостат,запалих и след около минута перките отново тръгнаха и стрелката на водата отиде по средата.а в тест режима показваше 32 градуса.
от тук трябва а да ти е ясно че е прецакан датчика който дава а информация на таблото и на перките или компютъра ти се е смахнал и чете едни данни но подава друга информация!!

georgi1975

Виждам само един датчик отстрани на главата от към акомулатора.освен ако няма друг някъде.но не видях.а някой знае ли къде се намира компа.

georgi1975

Помагайте колеги.днес колата беше на майстор но проблема си остава.нищо нее излязло на диагностиката.датчика е проверен.работи.кабели,маси,бушони,таблото на бушоните.


ivchotr

Как точно проверихте датчика? Опиши проверката стъпка по стъпка.

georgi1975

Проблема е решен.благодаря на всички които се отзоваха.

Alexi

И ние ти благодарим за споделеното решение .. като трябва да се помага се реве по форумите ,а като имаш решение на проблем - то си е за теб ,другите да се оправят ..

georgi1975

Извинявай те колеги,но не можах да пиша.проблема беше че двата кабела за датчика за температурата бяха се протрили и то доста и много окислени.срязах ги,спойка,изолация и всичко е ок.още веднъж се извинявам на всички.весели празници на всички.живи и здрави да сте.