Форд фокус 2005 1.6 ТДЦИ придърпване

Започната от Любака, 13 Юни 2018 14:15:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Любака

Здравейте, имам Форд фокус 2005 1.6 ТДЦИ 109 коня. Месец два след покупката започна през около 10-15 дни да придърпва в движение, някой път само веднъж или два, а друг почти цял ден. Диагностиката не показа нищо и проблема остава висящ. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще съм благодарен да сподели мнение! Благодаря предварително!


ivopolr

Аз имах проблем със същите симптоми, оказа се изпаднал болт който прикрепя датчика за оборотите на коляновия вал. Съответно датчика се мести понакога, не подава точни данни към компютъра и се получава проблема с придърпването. Чел съм, че такива симтпоми се наблюдават и при проблем с датчика на разпределителния вал. Доколокото ми е извество и двата датчика се наимиминуват като датчици на Хол. Успех!

AmbitioN

Мен ми дърпаше от егр. Смених го, месец по-късно отново ми дърпа, но само в града и само по някога. Измори ме тази кола и вече не си го слагам толкова на сърцето. Успех !!

Ozzie

Някой да се е замислял за дебитомера?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

AmbitioN

Как мога да разбера дали е там проблема? И какви мерки да взема? Извини ме ако въпроса е глупав, преди година знаех как да сипвам само гориво, но покрай фокуса доста се образовах :))). С дебитомер още не съм се сблъсквал.

AmbitioN

Искам и да добавя, че Ми се случва през ден да не успея да запаля от първия път. Запали ли цял ден няма проблем. Не знам дали проблемите са свързани?

Ozzie

Цитат на: AmbitioN в 20 Юни 2018 12:42:05Как мога да разбера дали е там проблема?
Не знам. При мен го установиха в сервиз.
Като купих колата преди две години ми правеше такива мизерии.
На студен двигател, на празен ход за момент оборотите падаха, после пак се нормализираха, като при нормализирането от ауспуха излизаше повече дим от обичайното.
Усещах същото и при загрял двигател, независимо от предавката на която се движех. На втора и трета сякаш беше по- осезаемо, особено, ако бях по някое нагорнище и с по- ниски обороти.
За момент забиваше муцуната, после се оправяше, като отново изпушваше повече от обичайното.
Отидох в едни сервиз, специализиран в ремонт на дизелови горивни системи. Качихме с момчето, покара я, съгласи се с мен, но каза, че проблема не е за тях и ме насочи към друг сервиз.
Обясних им какво се случва. Оставих им я, да може да изстине, за да могат да я тестват на следващия ден, още докато е студена.
Та там ми хванаха, че проблема е от дебитомера. Беше някакъв китайски май (ITN), от обява купих втора ръка Пиербург (спазарих го за 60 лв.) и от тогава не съм имал повече това главоболие.
Не помня, колко точно платих за работата и диагностика в сервиза, но не беше колосална сума.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

AmbitioN

Благодаря, много полезно инфо ми предложи. Три пъти качвах майстор при мен да я покараме, но проблема точно тогава не се проявяваше. Като за начало ще извадим дебитомера, ще го почистим и ще видим има ли промяна. Иначе симптомите съвпадат като изключим пушенето.

Gechi_BG

Колега, предлагам ти да си смениш горивния филтър! Евтино и безболезнено да пробваш! Един колега с същия двигател със същите симптоми смени филтъра и проблема изчезна! Съответно смени и бензиностанцията! Успех, дано съм бил полезен!

Иво-1270

#9
Здравейте, колеги,
От скоро съм собственик на форд фокус 1.6 tdci и скоро след като го закупих колата започна да ми придръпва или прекъсва. Понякога го прави много често, понякога може да измина и 500 км и да не го направи нито един път. Случвало ми се е колата да изгасне, докато работи на място и после да не иска да запали. Откарах колата на майстор и след като му се направи диагностика ми каза че е от компютъра на двигателя,който се намира долу ниско при предната броня, че колата не прави връзка с него и че давала грешки. Той беше свалил този компютър беше го изчистил, защото мислеше че се е замърсил или че е влезнала вода в него, но колата не се оправи. След това показа, че датчика на коляновия вал си е заминал и бего сменихме и колата пак не се оправи.
Някой имал ли е подобен проблем и дали знае как може да се оправи тази кола, че вече съм се отчаял.


iwo_19

Майстора ти да  вземе един комп от моргата и да го пробва. И си  смени горивния филтър , докато чакаш компа.

sasko12345

При мене го имаше. Оказа се маркуча от кулера към входящия колектор сцепен от долната страна към алтернатора където не се вижда.

iwo_19

Сашко, във всяка тема пишеш за тоя сцепен маркуч. За един  и същ ли става въпрос или всичките ти маркучи  са  нацепени ? И  си търси  турбо мен ако  питаш. С толкова  нацепени  маркучи ....

sasko12345

Хаха е ако пренадува та да цепи маркуча значи е здраво.

Иво-1270

Дали е възможно, ако е от егр клапана или от дебитомера да не ги покаже на диагностиката, защото на диагностиката ми казаха че нищо не показва и че може би от инсталацията на колата, но нея я прегледаха всичко изолираха и пак го прави.

iwo_19

Ако  пренадува имаш  некачествен ремап  или преебано  управление на турбото - трябва  да ти свети  чека.

Иво-1270

От много неща може да е, ще се прегледат всички маркучи, защото те не са преглеждани.

Иво-1270

Здравейте, колеги,
От известно време имам форд фокус 1.6 тдци и 1-2 месеца след като го закупих колата започна да придръпва, все едно се задавя. Ходих при 4 или 5 майстора, всичките я качваха на диагностика и показваше като грешка датчика на коляновия вал. Смених въпросния датчик, но проблема си остана, след това прегледахме кабелите, които водят към датчика, носе оказа че не е от тях. След това сменихме и буксата която се включва в датчика, но проблема пак си остана. И сега се обръщам към вас, ако някой е имал подобен проблем и да ми даде някакъв съвет.