Focus II 1.6 tdci hp 109hp

Започната от kolio_soma, 20 Декември 2019 20:37:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kolio_soma

Здравейте. Скоро ще си вземам кола и форд фокус 2 (фейслифт) е един от моделите на които се спрях. Двигателя 1.6 tdci hp 109hp ми се вижда най-удачния вариант, та да попитам за него:
1. Турбото с променлива геометрия ли е или е нормално?
2. Съединителя има ли маховик?
3. Надежден ли е двигателя?
4. С верига ли е?
5. Има ли 6 степенна скоростна кутия?
6. Какви са слабите страни на модела като цяло?
Благодаря!


Ozzie

1. С променлива геометрия е.
2. Съединител без маховик не съм виждал. Ако въпроса ти, дали маховика е демпферен / двумасов - да.
3. Аз го карам от април 2016 г. Тогава беше уж на 138-139 хил. км. В момента отива към 181 000. Самия двигател не ми създавал грижи. Съпътстващите системи могат да създадат грижи. Например EGR клапана, в някои случай и турбото.
4. От коляновия вал, до единия разпределителен вал е ремък. От него, задвижването на другия е посредством верига. По долу се вижда как, долу- горе.
5. За този двигател само 5 ст. ръчна, има и автоматик.
6. Еднозначно мнение не може да се даде. Но ако ти каже някой, че отвътре е много пластмасов (с изключение на Ghia версиите), съветвам те да му вярваш.

https://ford.7zap.com/w_img/img/cgm/T011151306.gif
https://ford.7zap.com/w_img/img/cgm/C011151407.gif

P.S. Ако ти се отвори връзката долу, може да разгледаш кое- как и пр.

https://ford.7zap.com/en/car/43/code.3m,1.19852,2.444,4.30698,6.11425,7.24135,9.5091,10.31868,12.39889,13.17997,15.30758,17.26996/16/1552/?vin=wf0mxxgcdm3m35218
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

kolio_soma

Мерси за инфото. А при бензиновите мотори пак ли е с демпфер?

iwo_19

Вземи  си  90 кс , но вървят по-скъпо. Няма  ФАП. По-безгрижен е  и няма лаг на турбото ,  върви  доста добре. Качи се  в една Дачия от  магазина и пак кажи кое  е по-пластмасово. С махагон интериор са Ягуарите  и т.н.

ivopolr

90 коньовите като ги ремапнеш, понеже за разлика от 109 коновите са по-безпроблемни след тази процедура, стават доста по-пъргави!

ivchotr

Цитат на: ivopolr в 21 Декември 2019 20:56:30
90 коньовите като ги ремапнеш, понеже за разлика от 109 коновите са по-безпроблемни след тази процедура, стават доста по-пъргави!

Някои казват, че след ремап 90-ките стават 115 коня. Под ремап имат предвид презапис на компа със софта за 115 коньовия мотор. Нямам идея дали е възможно, просто това съм чувал.

ADiDimitrov

Пич вземи си бензинова не се белосвай 😝😝😝😝 иначе 2.0 бензин е с демпфер но няма какво да те плаши!

ADiDimitrov

Цитат на: ivchotr в 22 Декември 2019 22:14:28
Някои казват, че след ремап 90-ките стават 115 коня. Под ремап имат предвид презапис на компа със софта за 115 коньовия мотор. Нямам идея дали е възможно, просто това съм чувал.
ремап означава да напишеш нови карти за горене като дадеш повече мощност на мотора чрез гориво и въздух!

iwo_19

Тая  кола  и 90  и  109 кс  версията никога няма да е бегачка, каквото и да правите. Ако търсите надежден и икономичен автомобил - това е,  ако търсите бегачка , други мотори гледайте / да не казвам и други марки/.

ivchotr

Цитат на: ADiDimitrov в 23 Декември 2019 10:29:58
ремап означава да напишеш нови карти за горене като дадеш повече мощност на мотора чрез гориво и въздух!

А бе казвам как се изрази един приятел, че са му ремапнали компа - презаписали са му софта за по-мощния мотор. Нито той е сигурен какво точно са му правили с колата, нито аз. Затова казах, че не знам дали е възможно на компа за по-слабия мотор да се запише софта за по-мощния.
Иначе знам как се пишат карти. Гледал съм го много пъти.


ivopolr

#10
Колега ми сподели, че във Варна са му качили готов софтуер на 1.6 TDCI, 90к.с., 2010г. и веднага след това дино теста му е отчел мощност от 130к.с. Множко ми се вижда, но пък не виждам смисъл да ме лъже и му вярвам. Платил е 400лв. Аз за сега ще си пасувам, не заради парите.

iwo_19

Аз съм ремапвал  две мои коли, но си  имах причини. За тая / 90 кс /  нямам никаква основателна причина за ремап. Върви прилично, икономична ми е и не  искам да насилвам агрегатите / съединител , дюзи  и  турбо/. Ремап с готов софтуер правят сама кварталните хакери. Теглат от  Замунда и качват  на колата. За истински ремап се прави тетст драйв, събират се данните , прави се нов - индивидуален софтуер , качва се на компа, нов  тест драйв за корекции  и така  горе-долу. Всякакви други  квартални  ремапи  могат да ви строшат колата.