Не иска да запали

Започната от Karaketukov, 02 Септември 2019 22:02:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Karaketukov

Здравейте, от няколко месеца карам фокус 2 2.0 110 к. с. АТ. Вчера бях в провинцията и трябваше да се прибирам към София, но колата не искаше да запали. Стартера не въртеш. Дойде майстор и свали стартера четки са добре ротора беше сдал багажа, днес смениха ротора и втулките. Сглобиха и  монтираха стартера, но пак не искам да завърти. Какъв може да бъде проблема. Утре мисля да я закъча на компютъра и да видя дали ще ми покаже нещо. Ако някой е имал такъв проблем да каже. Ще бъде много благодарен.


Karaketukov

Хайде колеги никой ли не може да помогне

ADiDimitrov

Ако не върти проблема е ясен - стартер! Или не стига ток до него или има проблем в сглобяването му!

Pyrhel

Здравей и добре дошъл с първите си постове. Искаш като напишеш въпрос в 22ч преди да си легнеш, той да бъде одобрен от модератор и да му бъде отговорено до сутринта? В безплатните форуми е трудно. За бързи отговори има платени системи (подобни на форум), в които се заплаща на база колко време е изгубил на диагностика - като в сервиз.

По повод твоя дерт - светят ли лампи на таблото, най-вече имобилайзера? Преди случката, стартерът показвал ли е признаци на дефектиране? Може да съвпадение и да се дължи на проблем в таблото (с уредите) или наистина в стартера - да не са го отремонтирали добре. Изобщо опитва ли да завърти, чуваш ли чукването му или някакви други звуци?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ivchotr

Ако са прекалено стегнати втулките, първия път ще завърти трудно. Трябва си и як акумулатор. Това при положение, че всичко останало по пътя от контактния ключ до стартера е наред.

Преди доста години ми правиха втулки на един стартер и при първото завъртане направо го усещах как се напряга да завърти, ама не, не, не... И като завъртя се чу такъв трясък, все едно стартерът падна от колата. Нищо му нямаше, де. Така продадох колата след няколко години - стартерът въртеше без никакви проблеми.

Karaketukov

Надявам се съм качил снимката. Ето от къде идва проблема. Въпроса ми сега това бушон ли е или не.

ivchotr

Maлко по-възлова ако можеше да е... Това захранващата клема на стартера ли е?

Karaketukov

Да от плюса на акумулатора отива в старта и от там в алтетрнатора.

Alexi

към силовия кабел на стартера няма бушони .. там текат стотици ампери .. пробвай с друг акумулатор

Karaketukov

Вече пали нормално след като пуснах нов кабел от акумулатора до стартера. Сега има друг проблем след като мина 500- 600 м. се изключва ESP-то и минава в авариен режим. Закачих я на компютъра и ми изписа грешка Р2263, която означава, че турбото е постоянно вклюено. Май най добре да я закарам на майстор. Да ми препоръчате за София и някой.


ivchotr

Интересното е, че на този кабел са му направили подобно изтъняване. То на практика при по-голямо натоварване ще играе ролята на бушон. А пък се налага понякога повече въртене. И ако тогава това прегори, както ми изглежда на снимката, к'во правим ::)

venkabg

Пуснал си маса или + от акумулатора? Щом стартера е ревизиран, а пак не пали, то трябва да се търси проблема в жиците. Хлабава връзка, нагорял клеморед, износен контактен ключ и такива.
А принципно нямат бушон на стартера и алтернатора(на последното някои имат). И за това сигурно тези кабели са най-честата причина за подпалване. За да го спреш трябва да отсечеш жицата...
Това с клемореда се проверява лесно с пробна лампа. Трябва да имаш 4проводника-1 постоянен плюс и 3 други, които се задействат, когато въртиш ключа на различните положения. И като намериш постоянния плюс, започваш да изреждаш степените, докато намериш жицата за стартера. Трябва да стига ток до нея. Ако няма-нов клеморед или контактен ключ.
Газовата уредба-най-добрият приятел на човека!

Karaketukov

Колата вече пали, но както писах по горе влиза в авариен режим. Четох в форума за препоръчани сервизи много хвалят на ул. Брод 19 и Поли кар в София въпроса сега е къде да я закарам.

Karaketukov

Здравейте, колеги колата вече е наред. Да обобщия цялата сага при мен. Колата не искаше да запали. Майстора, който дойде каза, че е заминал стартера и го свали. След разглобяване видимо беше заминал ротора и втулките. След смяната на частите пак не искаше да запали. Причината беше в кабела който тръгва от +на акумулатора. Пусна нов кабел от акумулатора до стартера и всичко беше наред с до момента в, който не изминах и 500 м и колата влезе в авариен режим. Оказа се, че докато е махала или слагал стартера е от качил някакъв маркуч за вакум. След поставянето всичко вече е на ред. Надявам се от тук нататък да има повече каране и по малко проблеми. Благодаря на всички писали и опитали да ми помогнат.