Липсва мощност C-Max 1.6tdci 2005

Започната от bmwww, 27 Август 2019 19:08:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bmwww

Здравейте . От една година карам въпросната кола , но последния 1 месец нещо взе , че спря да върви . Сутрин като я запаля и тръгна за работа първите 10-20 км едвам минава 3000об/мин без значение на коя скорост съм и едвам едвам достигам 50-55 мили в час т.е. между 80-90 км/ч , след това се оправя и започва да върви доста . Някакви идеи къде да търся проблема ? Забелязвам , че когато карам с въпросния проблем разхода ми е към 5.5-6л на 100км , а когато се оправи и започне да върви както си трябва разхода пада до 3.5-4л на 100км при скорост от 70 мили в час или 112км/ч . Прави ми впечатление , че се оправя всеки път на едно и също място и то след като пускам на скорост . Сигурен съм на 100% , че пускането на скорост оправя проблема . Няма как всеки ден на едно и също място при едни и същи обстоятелства да се оправя . Имам теч на дизел около дюзите , но така си я карам вече 1 година затова не мисля ,че проблема е там . Някакви насоки ? 


bmwww

Заравих да спомена , че когато се оправи колата без значение колко дълго я карам в момента в който я изгася проблема пак се появява . Днес например се оправи и за времето в което сипах на бензиностанцията , платих , качих се да паля , тръгвам и проблема беше пак на лице !

sasko12345

#2
Аз нямах мощност и се оказа сцепен маркуча от кулера към входящия колектор ама от долната страна където не се вижда  откъм алтернатора. Аз изтърбуших и катализатора и там беше страшно имаше един пръст отвор от сажди. и входящия колектор го мих с обезмаслители. и сега върви на фурия

envo

И аз имах теч около дюзите, но този проблем го отстраних. Продават ремонтни комплекти.
След това имах едно пушене, но интересното, че не пушеше постоянно-повече при загрял двигател... Оказа се гофрираният маркуч от въздушния филтър към турбото. Беше скъсан точно там, където се захваща маркуча със скоба към турбото. Подмених го с нов и проблема изчезна напълно. Сега не пуши грам!
Съветвам те да си оправиш проблема с теча около дюзите. Не знам как не ти дава грешка за неправилно налягане в горивната система...
Focus MK2.5 1.6TDCi 109к.с.

sasko12345

При мене беше сцепен около скобата ама по дължина и въобще не се виждаше добре че пръскаше масло по алтернатора та го забелязах. Съответно сега поправям алтернатор хаха.  :D

iwo_19

Е  как  ще  ти  пръска масло  от маркуча , който  е от въздушния  филтър към турбото ???

sasko12345

Еми турбото си фърля масло по малко.поне аз до сега турбо на 300 000 км което грам да не фърля масло не съм виждал.

bmwww

Поръчах ремонтен комплект . Интересното е , че ми светва грешката на двигателя , но и гасне сама и така на ден може и по 2-3 пъти да светва и гасне . Дали не вървежа може да е от теча на дюзите . То по скоро масло от капака на клапаните ми беше напълнило дюзите , а реално от дюзите не видях да имам теч на дизел .

iwo_19

Цитат на: sasko12345 в 09 Септември 2019 21:33:31
Еми турбото си фърля масло по малко.поне аз до сега турбо на 300 000 км което грам да не фърля масло не съм виждал.
Посоката на  въздуха  е от въздушния  филтър >>>>> турбо. Няма  как там да имаш  масло. Я си  погледни в кутията  на възд. филтър - чисто  ли е  ?

Петров

Може би са маслени изпарения. Все пак в маркуча от въздушният филтър не влиза ли и маркуч за маслените изпарения? И от тези изпарения да се получава филм от масло по гофрирания маркуч към турбото.


sasko12345

Аз вчера докато сглабях алтернатора реших да  сваля дюзите и входящия колектор значи в тоя колектор беше мармалад особено на последния цилиндър, ЕГР-а също. Кисна се в бензин 1-2 часа докато измия тая гняс. Разбира се и катализатора го махнах преди 1 месец. Тая кола направо тръгна

bmwww

Смених вчера уплътненията на дюзите , проблема остава . Изгася ли я , после докато тръгне пак да върви зор виждам . Да не да има някой клапан във горивния филтър който да задържа горивото ама пък си паля без проблеми . От какво може да е това . Едвам минава 2000 оборота , но успея ли да я засиля примерно на 4та или 5та и пусна на малка скорост примерно както съм със 110км/ч да и върна 3та за половин километър се отпшушва и тръгва да върви . Изгася ли я пак същото ?