C-max 1.8 бензин 2004 - дву към едномасов маховик?

Започната от dak, 17 Юли 2019 15:36:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dak

Колеги появи се едно тракане при полунатиснат съединител , преполагам че демпферния маховик е заминал . Въпроса е възможно ли е да се сложи едномасов (солиден) такъв и колко излиза смяната ?


ivopolr

Разбит маховик е това дето се чува. Лошото е, че като се сменя маховик, неписано правило е да семеня и съединител и лагер помпа. Преди месец купих цял комплект на SHACS /с двумасов маховик/ от онлайн магазин "Частите БГ" за 774лв. и безплатна доставка. За труд по смяната ми взеха 180лв.

dak

Намерих маховик LUK на цена от 360лв + съединител за 270лв. Въпроса е има ли заместител с плътен маховик ? За сега тракането е много слабо , има го само на загрял мотор , чува се само на полусъединител на място . Няма вибрации и други проблеми. Чудя се колко може да изкара още така ?

Ozzie

#3
Цитат на: dak в 17 Юли 2019 20:56:26Чудя се колко може да изкара още така?
Докато ти писне.
Между другото, не виждам каква връзка има загряването на двигателя и тракането от маховика.
Ако последния е чао, просто ще трака, независимо от температурата на двигателя. Лично мнение.

Колкото до въпроса ти, дали има комплект с плътен маховик- май да. Някакви фирми в UK предлагаха такива. Гледал съм обявите им преди 2-3 години. Но май пък и в UK форумите няма добри мнения за тях.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

dak

Сега бях при майстора , каза че е възможно да е тръгнал съединителя а не маховика ??? Каза да караме така до като се разтрака повече за да има причина за разглобяване  ^-^

G_o_c_e_v

Моя от 3 години прихлопва на студен двигател. Нямам вибрации или други странности, отделя нормално и не смятам да го пипам поне, докато не се появят вибрации или не се износи феродовия диск.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

ivopolr

Цитат на: dak в 17 Юли 2019 21:34:27
Сега бях при майстора , каза че е възможно да е тръгнал съединителя а не маховика ???
Възможно е и от лагер помпата та ти трака.

anikolov

Цитат на: ivopolr в 18 Юли 2019 08:16:06
Възможно е и от лагер помпата та ти трака.
И аз мисля, че е помпа.

dak

Колеги , каква е тази лагерпомпа , къде се намира ? Може ли да се провери дали е от нея тракането  :-[

Ozzie

Без да се свали скоростната кутия, няма как да се каже в какво състояние е лагер- помпата.
Намира се вътре в "камбаната".
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


zloster

Цитат на: dak в 17 Юли 2019 15:36:07
Колеги появи се едно тракане при полунатиснат съединител , преполагам че демпферния маховик е заминал . Въпроса е възможно ли е да се сложи едномасов (солиден) такъв и колко излиза смяната ?
Тук руснаците пишат, че може: https://ffclub.ru/topic/102286/jump_540/
На 1,8 120 к.с. (CSDB) е присаден от 1,8 125 к.с. (QQDB) от Форд Фокус 2 (фф2).
Наблюденията са за 6 месеца, след това пише, че нямал повече взимане-даване с човека. Трябват ти маховик и феродов диск от автомобил със скоростна кутия айБи5 (iB5). Лагерпомпата и притискателя са оставили за съответния модел (първично вградените).
Неясен момент ми е това за шлиците на вала на скоростната - човекът пише, че нямало проблем. Не знам тази 1,8 120 к.с. с каква скоростна кутия е.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/