Разглобяване на конзолата на Мк3 преди фейслифта

Започната от Pyrhel, 27 Февруари 2012 01:03:40

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Днес на софийската среща Марлборо Класик попита как се сваля централната конзола на монди преди фейслифта. Успех! (beer)

Първо се започва от махане на радиото:


После сваляте топката за скоростите. Не е нужно да се маха муфата от кожения маншон. След това развивате 2та винта, държащи страничните панели точно до отворите за въздух:




Следва панела около скоростния лост, който се вади заедно с маншона. Моделите преди фейслифта се крепят на тези жълти "щипки". След фейслифта са с метални щипки:


Следващото нещо е да извадите бутоните. Бръкнете през дупката за радиото и ги натиснете отвътре навън. Изваждате им буксите и ги оставяте настрана.:


Имайте предвид, че къпхолдъра на моделите преди фейслифта излиза заедно с панела и винтовете, които го държат са от задната страна


За да се измъкне панела трябва да развиете винтовете, които го държат - през дупката за радиото, по един винт от всяка страна:


Има още 2 винта от външната страна на конзолата:


И още 2 в най-долния край на централаната конзола:


И още 2 зад бутоните около часовника:


Вече конзолата би трябвало да почне да излиза, но можете да си направите малко място като разхлабите 3те болта в коритото на подлакътника:


И винта под панела на запалката и пепелника:


След като я извадите напред - чак тогава ще имате възможност да изключите буксите на часовника и климатика. Имайте предвид, че конзолата се държи и на щипки:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Marlboro

Благодаря за подробната информация, като имам време ще се пробвам ;)
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!