Гасне в движение,нестабилни обороти

Започната от denko, 10 Юли 2018 20:13:50

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

denko

Здравейте колеги.Четох,четох,предишни теми по въпроса и не намерих отговор,затова питам Вас,ако някой е имал подобен проблем с двигател дизел 1.8 ТДЦИ 100коня.Гасне в движение без предварителни симптоми.Изгасна  преди кръстовище докато чаках светофара.после въртя стартер пали работи 10-30 сек и гасне.и така докато падна акумулатора. Завлачих го до сервиз там не откриха проблем,няма записана грешка в компа.В сервиза заредили акумулатора запалили от раз тествали ,палили 10-тина пъти и казаха-Няма проблем.Взех машинката и отидох до съседен квартал -работи добре, след  малко спрях за кафе. 10 тина минути след това запалих минах-200та метра и угасна. и запалва работи нестабилно карам 200-800метра и гасне.на няколко пъти го закарах на самоход  почти до паркинга пред блока и акумулатора падна пак.онзи ден го заредих отново,вчера запалих за проба -пали,но оборотомера постоянно прескача межу 500-800оборота без да пипам педала за газта.загасих мотора и се посъветвах с "майстори" от 2 сервиза.1 ви каза-горивен филтър.2 ри каза-помпа.Не съм предприел нищо за сега.моля за съвет.
П.С.
Търсих темата за проблема с датчика на разпределителния вал писана от мен, но явно е маловажна и изтрита.
П.С. преди година и малко имах подобен проблем. изгасна неочаквано на натоварено кръстовище.Благодаря на колеги с помощта на които го избутахме на тротоара.говорих със сервиза дето правиха диагностиката преди закупуване.-докарай го за диагностика .Не пали!, но след 10 мин.запали и тръгна .В сервиза не установиха проблем.закарах до гаража и докато отварях вратата угасна и повече не запали.Задърпах го до сервиза и установиха -датчик на разпределителен вал.Беше записан като проблем в компа на колата смениха го.и вече 1.5г.колата работи перфектно.Сега няма записана грешка в компа, която сервизите търсят да намерят с програмите за диагностика???.


ivchotr

Генераторът зарежда ли коректно?

iwo_19

По-скоро  ,  акумулатора на колко петилетки  е ?

Alexi

и как може да гасне работещ двигател от акумулатора ? айде по сериозно .. датчик на колянов или разпр. вал - от тях почни ,те не записват грешка

ivchotr

Аз затова питам дали генераторът зарежда. Щото нашият приятел на няколко пъти се оказва със сринат акумулатор, който след като зареди, колата пали и няма проблеми до следващото разреждане. Ако генераторът не зарежда, колата ще работи само с тока от акумулатора и когато той свърши, свършва и возенето. Ако генераторът зарежда, да търси по-сложни проблеми. Зареждането се проверява супер лесно и бързо с помощта на мултицет за 10 кинта.

denko

#5
Здравейте колеги,относно акумулатора-закупен февруари 2017 от "евро7" 75Ah  с актуална гаранция.Генератора зарежда.Аз съм електротехник и имам мултицет(уред за измерване на напрежение,ток,съпротивление и други електротехнически параметри, като капацитет,индуктивност,усилване В-та и други.)струва доста над 10 лв. Та сам си замервам заряда на динамото.Но като ел.техник съм до тук.Защо като запали двигателя  оборотите са нестабилни и като позагрее гасне?меря тока на динамото -ок.Но само това мога да измеря.Понеже като загасне започвам пак да въртя стартера и пали работи 5сек-до 3 мин и гасне пак паля и така докато падне акумулатора.Но оборотомера подскача меду 500-800 оборота постоянно.най нова консултация в препоръчан сервиз "ауто Велев"Пазарджик сервизния майстор каза:те всички неразбиращи казват -горивен филтър,докарай колата след 2-ри август,че до тогава имам записани поръчки.Ми ще чакам до тогава.
П.С. не е точно по темата, но наскоро помогнах на колега да възстанови електрониката на помпа за ТДДИ,имам и резервен чип.имам флюс-течност закупена от "викиват" -Пловдив,която спомага да се запоява алуминиев проводник с калай.На неговата помпа проводниците са алуминиев косъм към платката за управление,без тази смес е почти невъзможно да се запои алуминиев проводник към медна писта.Ако някой колега има такъв проблем мога да помогна съвсем безплатно.

iwo_19

Прочети пак поста на  Alexi. Можеш да започнеш с датчика на коляновия вал.

ivopolr

И с датчика на разпределителния вал.

denko

#8
Най после отидох в сирвиза бош в Пазарджик,в събота установиха ,че 2 дюзи текат,изпратили са ги за тест в София,днес ми се обаждат и ме информират от сервиза,че помпата прави стружки,4-те дюзи са за ремонт + ремонт на помпата, за около 2000лв.+200лв. + смяна на горивен филтър и настройки на дюзите още 600лв. общо около 28000-3000лв. .Струва ли си?

Alexi

не си струва много ясно .. то цялата кола не струва толкова


denko

#10
Някой интересува ли се от чаркове,или да я карам за скрап.Освен дюзите и помпата друго всичко работи добре.Динамо,стартер,фарове,стопове рейки съединител,-нова помпа на съединителя,нова помпа на спирачките,климатик,ел. стъкла,компютър,имобилайзер и всичко друго. 4 летни гуми с джанти 15-нови корморан,4 зимни гуми с джанти15 -нови дебица. оригинален италиянски ски багажник.На аватара се вижда.

denko

#11
Замислих се, един господин от Айтос предлага читави дюзи в нета по 75лв.Колега от форума продава 2 за по 50лв.двете вече е продал.Мога да си ги позволя,като цена.Търся горивна помпа помпа за високо налягане от бракуван или катастрофирал форд,да работи.Моля помагайте, ако имате възможност.Ще ми се още да го покарам Форда, но тези от БОШ искат да ми одерат кожата.Днес заявих да върнат дюзите и помпата по местата си и да им заплатя диагностиката и труда до тук.500лв.Ако някой колега може да помогне с инфо за по-тънка цена на въпросните материали ще съм много благодарен.
Телефона ми е: 0896 626 932 Денчо Пранджев, гр. Пазарджик. е-маил: deko@dir.bg    Благодаря предварително на всеки който може да помогне.

Valio57

Провери си датчика на Хол. Датчика на коляновият вал. При мен имаше такъв проблем.Датчика бе здрав но имаше проблем с буксата която свързваше датчика с компютъра. Гаснеше по време на движение и след време палеше нормално за неопределено време. И така докато случайно не се допрях до буксата иколата угасна. Този датчик определя реда на палене и впръскването на количество гориво. Като прекъсне и се прекъсва и  работата на двигателя.

denko

Цитат на: Valio57 в 08 Септември 2018 19:05:16
Провери си датчика на Хол. Датчика на коляновият вал. При мен имаше такъв проблем.Датчика бе здрав но имаше проблем с буксата която свързваше датчика с компютъра. Гаснеше по време на движение и след време палеше нормално за неопределено време. И така докато случайно не се допрях до буксата иколата угасна. Този датчик определя реда на палене и впръскването на количество гориво. Като прекъсне и се прекъсва и  работата на двигателя.
Не знам как да го проверя,но може би служителите от Бош решиха да ми одерат кожата.Сега очаквам да върнат нещата по местата им(дюзите и помпата) да им заплатя диагностиката и да търся алтернативи-Читави дюзи и помпа от катастрофирал или бракуван автомобил или предаване за скрап.

Valio57

Проверката е лесна. Палиш двигателя на място с отворен капак и почваш да мърдаш кабела на датчика на колянов вал. Ако колата угасне значи там е проблема. Същото правиш и с датчика на распред лителният вал.

denko

#15
Най-после проблема беше открит и решен.След 7месеца -чакане,Валката от сервиза в Пазарджик, да ми дойде реда за да прегледа дюзите и помпата за високо налягане и да установи-помпата няма проблем!2 дюзи не държат налягането ще ги оправя-та чак онзи ден.
оправи дюзите и запали и като загрея-гасне?.накрая сменихме датчика на коляновия вал,един спец,подхвърли,че този датчик не е записан в базата данни на грешките за този модел мотор и затова стендовете не го откриват.Днес разходих по маршрута Пазарджик -Доспат и обратно,като по баира напъвах на макс-където имаше възможност,Колата върви нормално .

solo5

Този Валката само дизели ли оправя или не отказва и на бензинки?  ::)
И къде му е сервиза?
Жена ми е от Пз и като ходим натам може да го посетя
Колко ти излезе смяна въпросният датчик?

iwo_19

Аз ти сложих тая диагноза отдавна , ма кой да чете ......

denko

Цитат на: iwo_19 в 21 Май 2019 17:18:09
Аз ти сложих тая диагноза отдавна , ма кой да чете ......
Как да накарам сервизните майстори да сменят датчика,те решиха че не разбирам и трябва да ремонтират дюзите.
Ремонтираха ги ,в петък смених маслото и горивния филтър и изминах около 18км.започна да мига една лампичка със нарисуван реотан,усетих,че губи мощтност и започна нещо да претраква леко.Спрях огледах мотора не видях нищо.Запалих и като погледнах назад излиза от ауспуха гъст бял дим.Обадих се на приятел, прибра ме на въже,днес я затеглих отново в сервиза.

denko

Цитат на: solo5 в 20 Май 2019 16:11:55
Този Валката само дизели ли оправя или не отказва и на бензинки?  ::)
И къде му е сервиза?
Жена ми е от Пз и като ходим натам може да го посетя
Колко ти излезе смяна въпросният датчик?
Здравей,само с дюзи и дизели се занимава,стенда който ползва е само за ремонт и тест на дизелови дюзи.


Valio57

Здравейте. Имах такъв проблем но с друга марка кола. Гаснеше в движение когато си иска. Отворих капака да я поразгледам. Проследих с поглед кабелите на датчик на коляновият вал. Запалих я. Работеше без проблем. Без да искам закачиха кабела за датчик на кол.вал и угасна. Докосването бе близо до буксата. Разединих буксата и открих че кабела е прекъснат. Отрязах я с клещи и я свързах директно без накраиниците на буксата. Повече не гаснеше.

ivchotr

Цитат на: Valio57 в 11 Септември 2018 12:49:53
Проверката е лесна. Палиш двигателя на място с отворен капак и почваш да мърдаш кабела на датчика на колянов вал. Ако колата угасне значи там е проблема. Същото правиш и с датчика на распред лителният вал.

Ако колата не угасне от клатене на кабелите и буксите, какво правим? Датчиците сдават багажа и със здрави кабели и букси. При мен се появи проблем с епизодично гаснене на двигателя на старата ми кола след 2000 оборота. Постепенно се задълбочи. Баях и разни магии, накрая смених датчика на коляновия вал и колата е отново в джаза. Не е Форд, де. Фордовете не боледуват (rofl)