Гаснене на мотора при празен ход, Focus 1.8 TDCi

Започната от Алекси, 17 Декември 2019 13:49:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Алекси

Здравейте колеги нов съм във форума .
Изчетох подобни теми ,но не немирам като моя проблем.
Помагайте !!!
Вчера както работи колата на празен ход,850 оборота вдигнаха се на 870 оборота два пъти и след това угасна и след това пробвах да запали и не запали. 5 ,6 пъти при продалжително въртене на седмия път с продалжително въртене запали след това започна да пали нормално,на таблото не изписва грешки като съобщение.
Колата е купувана от мотофое и е на 100 000км реални.
1.8tdci фокус 2008г.
Мотора работи безупречно.

Ако някой може да помогне да пише
Благодаря



Алекси

Добър вечер колеги.Днес ходих на диагностика.Колата си запали без проблем там работи повече от час на тихи обороти,с една дума всичко перфектно.На диагностиката излезе грешка P0087 което означава ниско налягане и се изчисти веднага.Отидох да взема синчето от ясла и при потегляне колата огасна пак и няма палене.Накрая запали.Мисля да взема да сменя горивния филтър който е на 5000хил километра ,да не е менте случаино.Някъкви съвети

ivchotr


Алекси


Alexi

смени го пак .. ако не е филтъра нещата не отиват на добре ,ще трябва да направиш един тест на дюзите ( с колбите теста )

Алекси

Да Alexi днес ще сменя филтъра,поне от най-елементарното да започна.Звънях в Ямбол на някакъв майстор по дизелови двигатели от форума го намерих.Той ми каза да сложа и добавка в резервоара защото може да има разни МЕДУЗИ от дизела или помпата ГНП нещо.Каза ми да сложа прозрачни маркучи за нафтата и да гледам какво се случва,също някакъв трипътник да сложа на помпата и да гледам какво налягане правиЗа дюзи ми каза че го съмнява защото колата си върви мн добре,набира много добре,хубави обороти има 849-850 и не пуши.Та възможно ли да е от датчика за високо налягане на реиката,или от регулатора ма помпата и каква функция изпълняват те.Като сменя филтъра ще пиша

Алекси

Здравейте група.Вчера смених филтъра,при махане на входящата тръба от резервоара към филтъра ми направи впечатление че няма дори и капка в тръбата.Викам си баси майката резервара пълен в тръбата няма нищо при положение,че отидох при майстора на собствен ход.Надувахме към резервоара въздух после теглихме нафта  с една помпа и доста боклуци искара(утайки).Зареждал съм само в лукол.За сега е добре колата,не съм я карал много де,върви за сега.Дано да е било от това.КАКВО  ГОРИВО ИМАМЕ САМО

Алекси

Или другото което ме навежда на мисълта в резервоара става вакум и дърпа нафтата от филтъра понеже нямам помпа.И сигурно не ми работи обезвъздушителят на резервоара който си нямам на идея къде се намира.Да уточня резервоара няма капачка

ivchotr


Алекси