Въпроси за термодатчик и неравномерен ход на МК2 бензин

Започната от jorrddan, 15 Декември 2019 17:22:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

jorrddan

Привет,
Наскоро Мондео то ми МК2 1,8 бензин с газ си загуби капачката за маслото.
(развиваше се сама и явно съм забравил да я притегна). В целия кош има масло.
След това започна да работи странно на празен ход.
След запалване, при форсиране започват рязко да падат оборотите, стрелката отива в противоположна посока. След това започва да работи малко по - равномерно, но глъхне при настъпване на газта.
Обикновено гасне, като минава от бензин на газ и след това започва неравномерна работа, като помпане (рязко повишаване и понижаване на оборотите от 600 до 1200.
Ако под карам колата, гасне. Когато стрелката за температурата достигне средата, тая идиотщина спира и оборотите се заковават на 800 и работи перфектно.
Посъветваха ме да сменя термодатчик.
Оказа се, че има 3.
Единият показва на таблото, едното е термошалтер, а другото било температурен датчик.
Въпросът:
Кой точно датчик трябва да сменя и къде се намира той?
Въпрос 2:
Възможно ли е да е свързано с дебитомера?
Благодаря!


ivchotr

На 1.6 температурният датчик, който те интересува, е забит в цилиндровата глава между 2-ра и 3-та свещ, ако не бъркам. Обаче ако не работи коректно, ще прави въртели при всякаква температура на двигателя, струва ми се. Дебитомерът ще влияе по същия начин на работата на двигателя, като при загрял двигател би трябвало да нямаш много мощност. Обикновено колата вдига някъде към 100 км/ч и не ще повече.

jorrddan

Няма нищо между кабелите, има един отгоре на тялото на тврмостата, но той Македония е за перката. Имаше един отдолу на същото тяло.
Да не е този термошалтер?

ivchotr

Шалтерът включва вентилатора за охлаждане на радиатора. При студен двигател не върши никаква работа.

jorrddan

Има ли шанс, да е намира под капака на клапаните тва нещо?

ivchotr

Ми не знам. При мен е под капака на клапаните, но двигателите са различни. По принцип може да е там. На друга моя кола беше забит от задната страна на главата и ако не го знаеш, че е там, никога няма да ти дойде на ума. От него със сигурност трябва да излиза кабел.