За какво служат тези кабели на форд фокус

Започната от locke, 26 Април 2018 14:45:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

locke

Имате ли идея за какво са тези кабели под радиатора на колата?

Пс - да не би да отговарят за включването на перките на радиатора, защото тази отдясно (пасажерска страна) едвам се върти и на ръка и се съмнявам че изобщо не се включва


ivchotr

Ами включи буксата и виж какво ще стане. При загрял двигател, ако е за някоя от перките, трябва да се завърти. Ако обаче тази, дето се върти трудно на ръка, е със затегнал ел.двигател, рискуваш да го подпалиш. Аз така веднъж гасих Фиата на служебния паркинг  :D Беше затегнал електромоторът и в опита му да тръгне, кабелите към него не издържали на напрежението и се бяха подпалили. Добре е човек да има изправен пожарогасител ;D Впрочем, това може и да е причината да откачат буксата. Ако това е буксата, която затваря веригата през датчика, с един мост между клемите може и да завърти перката, без да съединяваш двете части на буксата, дори и при студен двигател. Пробвай, то ще си покаже.

andi

Два кабела ли са може и за халогени да са

locke

Не са за халогените, те са свързани и работят. А перките си имат също свързани кабели, като отвориш предния капак, от горната страна. Ще огледам хубаво има ли къде да се свържат тези букси, но преди това ще проверя на загряла кола работят ли и двете перки

ivchotr

Ама тези двете не се ли включват една в друга?

locke

Да, така ми се струва. Само че кабелът е късичък и не може да стигне до буксата.. пипана е инсталацията, но не ми се занимаваше да лежа повече под колата. Като сменявам маслото ще гледам за какво са

dobatavision

Просто пусни АС(климатика) и перките трябва да тръгнат.

locke

Цитат на: dobatavision в 30 Април 2018 14:16:05
Просто пусни АС(климатика) и перките трябва да тръгнат.

Покарах на климатик, колата загря до 93 градуса, но нито една от двете перки не се въртеше

Също се чуваше звукът от компресора и двигателя пресецваше. Това не ми се струва нормално ????

dobatavision

Цъкнеш ли АС моментално трябва да тръгнат перките (ако се включва компресора) иначе ще прецакаш компресора... и след спирането на АС перките спират по-късно (след ~30 секунди).
Радиатора на климатика започва да топли радиатора на охлаждането.

locke

Цитат на: dobatavision в 04 Май 2018 13:15:30
Цъкнеш ли АС моментално трябва да тръгнат перките (ако се включва компресора) иначе ще прецакаш компресора... и след спирането на АС перките спират по-късно (след ~30 секунди).
Радиатора на климатика започва да топли радиатора на охлаждането.

Ами не, чувам звука от компресора, но перките не въртят. Четох че първата се включвала ок 103 - 105 градуса, втората ок 113.

А кабелите не се включват един в друг. Отделни букси са и са разкачени, незнайно защо ????


ivchotr

Дане са сменяли вентилаторите от друг модел и да са хартисали кабели ::)

zloster

Колега,
не е точен отговор на проблема ти, но защо не погледнеш тук: https://ford.7zap.com/en/car/42/no/0/1642/16003/
Има две картинки със заглавие "Wiring connectors". В тях са нарисувани различните букси - някои от буксите имат описание за какво са, други нямат. Разгледай да видиш дали ще си ги познаеш.
На мен ми приличат на 14А464 и 14489Q. Намират се на втората/долната илюстрация - ама само по снимка и от друг ъгъл е по-скоро налучкване.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

locke

Цитат на: zloster в 07 Май 2018 10:47:14
Колега,
не е точен отговор на проблема ти, но защо не погледнеш тук: https://ford.7zap.com/en/car/42/no/0/1642/16003/
Има две картинки със заглавие "Wiring connectors". В тях са нарисувани различните букси - някои от буксите имат описание за какво са, други нямат. Разгледай да видиш дали ще си ги познаеш.
На мен ми приличат на 14А464 и 14489Q. Намират се на втората/долната илюстрация - ама само по снимка и от друг ъгъл е по-скоро налучкване.

Благодаря ти, едното всъщност е за алармата, но за другото нямам идея. Както и да е, не е толкова важно  ^-^