Ford C max 1.6 tdci 109 к.с. проблем с турбина!

Започната от somatrg, 02 Януари 2018 18:53:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

somatrg

Здравейте колеги.Имам страхотни проблеми с турбото на автомобила и ако някой е страдал моля да сподели лек или причина.ритежавам колата от година и на шестия месец ми изгърмя турбината.Бях подготвен за подобен проблем као взимах дизелов автомобил и реших да си реша генерално проблема като си купих чисто нова турбина.Но след няма и 5000 км изгърмя и тя.Къде може да се търси причината.Решил съм да премахна DPF и ЕГР,но може ли да е от тях ,понеже механикът ми не може да открие проблема,може и да не е навътре в нещата,но за мен не е нормално за толкова кратко време да свърши новата турбина.Ако някой знае някаква причина моля за помощ,колата си ми харесва и искам да си я излекувам ,не да я сменям.И още нещо,след смяна на уплътнения на дюза и почистване на всичките 4 ,започна едно тресене при ускорение около 2000 об/мин.Възможно ли е да е направена някаква грешка при интервенцията.Благодаря предварително за помощта.


Alexi

а маслопроводите смени ли .. това е масова болест на модела ,ти сякаш падаш от небето .. турбината ти остава без масло

somatrg

Пробвахме как е мазането и изглежда нормално

Alexi

не е нормално ,сменят се маслопроводите и то с нов модел които са по различни .. другия вариант е да си сменяш всяка година турбото :)

hotblooded

Добре е да се промие цялата маслена система,  а маслените пътища към турбината - могат и да се направят нови, важното е да стоят далече от изпускателните тръби.  Следващия проблем са "качествените" масла.  Обслужване на този двигател в сервиз на Пежо/Ситроен с истинско масло и оригинален маслен филтър не е скъпо,  особено на фона на цената на ново турбо. И смяната е на 1 година или 15 000 км, което настъпи първо.

somatrg

Колеги, може ли да бъдете по конкретни. Ако правилно разбирам има специални различни от оригиналните масло проводи, които променят разположението си спрямо оригиналните? От къде мога да закупя такива понеже тук никой не ми е споменавал за това като опция за проблема. А дпф-а има ли нещо общо?

hotblooded

Ако DPF е запушен, би трябвало да ти записва грешка... При запушен DPF е възможно да влиза нафта в маслото и също да се стигне до тотална щета на двигателя или турбото, но преди това ще има записана грешка

Gredarov

#7
Ето едно примерни клип че какво се прави при смяна на  турбо на този двг
https://youtu.be/3-ww3-8ObFs
Маслените пътища са малко скъпи. Двата бяха към 250 лв. Старите пътища на болта на турбокомпресора от горе, вътре в него има цедка която се задръства. Помпата според мен не необходимо да се сменя

bearsm

Цитат на: Gredarov в 03 Януари 2018 14:21:22
Ето едно примерни клип че какво се прави при смяна на  турбо на този двг
https://youtu.be/3-ww3-8ObFs
Маслените пътища са малко скъпи. Двата бяха към 250 лв. Старите пътища на болта на турбокомпресора от горе, вътре в него има цедка която се задръства. Помпата според мен не необходимо да се сменя

здравейте, колеги. От скоро съм собственик на Форд фокус 1.6 cdti, знам за въпросния проблем със маслените пътища на този двигател, обаче не съм запознат точно със въпросната профилактика. Та въпроса ми  е  следния ако нямам все още проблем с турбото, кое от тази процедура трябва да се направи като превантивна мярка и някои знаели място в София на което го правят.

Поздрави !!!