Форум на FordBG.com

Общи раздели => Всичко останало => Темата е започната от: marginat в 02 Януари 2017 21:36:23

Заглавие: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: marginat в 02 Януари 2017 21:36:23
Здравейте, тази тема я има но ми помогна много много, та някой знае ли как да свържа този бутон да обесни по-подробно ако може ... имам съмнения че контактния ключ ми се ебава и сега не мога да запаля и реших с този бутон да пробвам .... на контактния ключ има 4 кабела червен черен жълт и син .. кой с кой как ???
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: Pyrhel в 02 Януари 2017 22:03:58
Червената е постоянните +12v, които ключа прекъсва (вход). Жълтата е аксесоари (позиция 1). Черната е +12v изход (позиция 2), т.е. когато си на "контакт". Синята е стартер (позиция 3).
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: marginat в 03 Януари 2017 07:32:41
Ама и четирите кабела са запоени трябва ли да разпоя някоя. ??
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: Pyrhel в 03 Януари 2017 09:10:46
По някакъв начин трябва да ги свържеш с новия бутон и не е добра идея да бъдат омотани и тиксо отгоре...
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: ivchotr в 03 Януари 2017 13:02:03
Прекъсваш синия кабел, щом той е за стартера и го връзваш последователно с бутона към черния кабел. Можеш да ползваш лустер клеми. После пак изолирбанд отгоре им, да не дадат някъде на късо, че знае ли се. Бутонът е добре да е поне 20 ампера и нагоре.
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: nixel в 03 Януари 2017 13:15:00
На мен ми е по интересно защо не си оправиш ключа, а си решил да заобиколиш проблема с бутон?
Тези афтърмаркет бутони реално премахват нуждата от ключ и всеки който ти счупи джама може да ти открадне колата.
Един клеморед е от порядъка на 20-30 лева. За ескорт може и по малко да е.
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: Pyrhel в 03 Януари 2017 15:54:04
Хаха, какви 20 апера, да не забрави една нула? Ако е по-малко от 200А консумацията му - здрае му кажи :D
А ако бутона е само за стартер доста нелепо се получава - тури ключа, върти, натискай бутони... По-добре да прецъква жиците.

Иначе, както казва Nixel - едва ли е повече от 5 лева клеморедът в кварталната морга...
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: marginat в 03 Януари 2017 18:41:44
Искам да сложа такъв бутон и да видя дали ще запали щото има 100 хил кабела бушона релета около акумулатора и не мога да разбера от къде идва проблема.... за това искам този бутон ... пък колкото до кражбата аз мисля да го направя с ключа контакт да давам пък с бутона да паля да върти стартера....
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: G_o_c_e_v в 04 Януари 2017 00:51:16
Цитат на: Pyrhel в 03 Януари 2017 15:54:04
Хаха, какви 20 апера, да не забрави една нула? Ако е по-малко от 200А консумацията му - здрае му кажи :D ...
20А са напълно достатъчни за управлението на стартера. Все пак през ключа за запалването задействаме шалтера, а сериозния ток си върви по дебелите кабели не през контактния ключ.
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: Pyrhel в 04 Януари 2017 09:31:55
Прав си, излагация (omg)
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: ivchotr в 04 Януари 2017 11:06:20
Цитат на: Pyrhel в 04 Януари 2017 09:31:55
Прав си, излагация (omg)

И ти си прав с това си изказване, конкретно  :D

Цитат на: marginat в 03 Януари 2017 18:41:44
... пък колкото до кражбата аз мисля да го направя с ключа контакт да давам пък с бутона да паля да върти стартера....

В далечната 1995 г. купих един Москвич, който беше направен по същия начин. С 20 амперов бутон. Бутонът на практика предпазва контактите в ключа. Или ги заобикаля, ако вече са прегорели.
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: К.Методиев в 04 Януари 2017 20:28:52
Даже не са и 20 фродо е умна кола не е vag има си реле за стартера! Гледам си с ескорт, проблема ти е в таблото с прдпазители студени спойки имаш затова не те слуша.
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: Backstage в 22 Февруари 2017 19:16:16
Абе...(чекайте че съм се загубил в тоя форум нещо от известно време) Та на бащата на времето москвето му беше така бе...туря ключа, завърта на контакт, па тогава натиска бутона...щуротии...  (rofl)
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: ivchotr в 22 Февруари 2017 22:22:55
Брат ми си беше направил Жигулата по следния начин - дава на контакт, стартерният бутон светва, натиска го, двигателят пали. След няколко секунди бутонът изгасва и докато работи двигателят колкото и да се натиска бутонът, стартерът не се задейства. Това някъде в средата на 90-те години. Иначе колата беше с двигател и пет степенна скоростна кутия от Лада, с моноинжекция, ел. стъкла, централно заключване, отваряне на багажника от дистанционното, като капакът се вдигаше догоре и т.н. Май само клима нямаше  (rofl)
Заглавие: Re: Свързване на Старт/Стоп бутон
Публикувано от: Alexi в 23 Февруари 2017 08:10:29
то ,ако ще слагаш ключа и да го въртиш в положение 1 ,че да натискаш бутон - по добре не го слагай тоя бутон ,тегава работа .. отделно трябва да го държиш докато запали ( това и на фабричния безключов достъп на Форд е така направено ,първия път като го видях починах :)) )