Здравейте, тази тема я има но ми помогна много много, та някой знае ли как да свържа този бутон да обесни по-подробно ако може ... имам съмнения че контактния ключ ми се ебава и сега не мога да запаля и реших с този бутон да пробвам .... на контактния ключ има 4 кабела червен черен жълт и син .. кой с кой как ???
Червената е постоянните +12v, които ключа прекъсва (вход). Жълтата е аксесоари (позиция 1). Черната е +12v изход (позиция 2), т.е. когато си на "контакт". Синята е стартер (позиция 3).
Ама и четирите кабела са запоени трябва ли да разпоя някоя. ??
По някакъв начин трябва да ги свържеш с новия бутон и не е добра идея да бъдат омотани и тиксо отгоре...
Прекъсваш синия кабел, щом той е за стартера и го връзваш последователно с бутона към черния кабел. Можеш да ползваш лустер клеми. После пак изолирбанд отгоре им, да не дадат някъде на късо, че знае ли се. Бутонът е добре да е поне 20 ампера и нагоре.
На мен ми е по интересно защо не си оправиш ключа, а си решил да заобиколиш проблема с бутон?
Тези афтърмаркет бутони реално премахват нуждата от ключ и всеки който ти счупи джама може да ти открадне колата.
Един клеморед е от порядъка на 20-30 лева. За ескорт може и по малко да е.
Хаха, какви 20 апера, да не забрави една нула? Ако е по-малко от 200А консумацията му - здрае му кажи :D
А ако бутона е само за стартер доста нелепо се получава - тури ключа, върти, натискай бутони... По-добре да прецъква жиците.
Иначе, както казва Nixel - едва ли е повече от 5 лева клеморедът в кварталната морга...
Искам да сложа такъв бутон и да видя дали ще запали щото има 100 хил кабела бушона релета около акумулатора и не мога да разбера от къде идва проблема.... за това искам този бутон ... пък колкото до кражбата аз мисля да го направя с ключа контакт да давам пък с бутона да паля да върти стартера....
Цитат на: Pyrhel в 03 Януари 2017 15:54:04
Хаха, какви 20 апера, да не забрави една нула? Ако е по-малко от 200А консумацията му - здрае му кажи :D ...
20А са напълно достатъчни за управлението на стартера. Все пак през ключа за запалването задействаме шалтера, а сериозния ток си върви по дебелите кабели не през контактния ключ.
Прав си, излагация (omg)
Цитат на: Pyrhel в 04 Януари 2017 09:31:55
Прав си, излагация (omg)
И ти си прав с това си изказване, конкретно :D
Цитат на: marginat в 03 Януари 2017 18:41:44
... пък колкото до кражбата аз мисля да го направя с ключа контакт да давам пък с бутона да паля да върти стартера....
В далечната 1995 г. купих един Москвич, който беше направен по същия начин. С 20 амперов бутон. Бутонът на практика предпазва контактите в ключа. Или ги заобикаля, ако вече са прегорели.
Даже не са и 20 фродо е умна кола не е vag има си реле за стартера! Гледам си с ескорт, проблема ти е в таблото с прдпазители студени спойки имаш затова не те слуша.
Абе...(чекайте че съм се загубил в тоя форум нещо от известно време) Та на бащата на времето москвето му беше така бе...туря ключа, завърта на контакт, па тогава натиска бутона...щуротии... (rofl)
Брат ми си беше направил Жигулата по следния начин - дава на контакт, стартерният бутон светва, натиска го, двигателят пали. След няколко секунди бутонът изгасва и докато работи двигателят колкото и да се натиска бутонът, стартерът не се задейства. Това някъде в средата на 90-те години. Иначе колата беше с двигател и пет степенна скоростна кутия от Лада, с моноинжекция, ел. стъкла, централно заключване, отваряне на багажника от дистанционното, като капакът се вдигаше догоре и т.н. Май само клима нямаше (rofl)
то ,ако ще слагаш ключа и да го въртиш в положение 1 ,че да натискаш бутон - по добре не го слагай тоя бутон ,тегава работа .. отделно трябва да го държиш докато запали ( това и на фабричния безключов достъп на Форд е така направено ,първия път като го видях починах :)) )