1. Американският Мустанг има отвори на предния капак
(http://s18.postimg.org/sc1isgx6x/image.jpg)
Докато европейският няма заради нормите за безопасност
(http://s18.postimg.org/kfh1k8lqh/image.jpg)
2. Стоповете на американския Мустанг представляват 3 червени панела, а на европейския са прозрачни
(http://s7.postimg.org/rj7nwz95n/image.jpg)
3. Американските странични огледала са малки и заоблени, а европейските - по-големи и триъгълни
(http://s24.postimg.org/y267126gl/image.jpg)
4. Задните странични габарити в американския модел са червени, а европейските - жълти
(http://s14.postimg.org/6nwydcw35/image.jpg)
5. Дневните светлини (DRL/DTRL) са вградени във фара в американския модел:
(http://s17.postimg.org/8lmkkty5b/image.jpg)
Докато при европейския трите светещи секции не са дневни светлини. Вместо това, DRL-ите са вкарани над фаровете за мъгла.
(http://s27.postimg.org/no4czwswz/image.jpg)
Предполагам и в двигателите ще има разлика, в Америка ще са със шестаци, а тук ще пернат някви Екобуст-ове с три цяло и една трета цилиндъра.
те моторите са ясни .. шестак няма ,екобуста 2.3 и осмака за сега ,еднакви за щатите и в европа
Тук ще има ли осмак?
то има ,има и ценова листа .. цената е добра според мен за кола която е по бърза от М4
Цената според мен е супер, възможно е да се навъдят бая мустанги в следващите години из София. На 12 август е статичното представяне на модела в България, в следващите седмици очаквайте ексклузивни впечатления от колата... :P
Преди малко излезна статия за различната мощност на V8 в Щатите и UK.
В UK до момента има 2000 поръчки за Мустанг, 70% от които са за 5.0 V8 мотора. Време е за интересното, UK версията (RHD) е с 6 к.с. по-малко от американската - 410, вместо 416. А сега и за смешното - защо я има разликата. При обръщането към десен волан нямало достатъчно място за генерацията от кормилната колона, рейката и т.н., затова правят част от генерацията по-малка, от което идва и понижената мощност. Велико (rofl)