Имаше някъде тема, ама не мога да я намеря. Препоръчайте място, където да направят реглажа КАКТО трябва. До сега ходих в Ексрес-2 (до зеленчуковата борса), но вече има прекалено много хора и ми се струва, че работата се претупва, задължително се връщам поне по 2 пъти за рекламация като изляза на права да я пробвам, ама от Дружба докато стигна до хубавата част на Цариградско или Околовръстното... А другото място, където съм ходил с 3 коли е СБА-Младост. Човекът много се върти и старае, но явно машината не е калибрирана, не знам, после задължително дърпат надясно и воланът е леко вляво.
Та, препоръки за сервиз в/около София за реглаж на преден и заден мост без тези 2 места?
Диана-та на Люлин, а и имаш магистралка за тест. :D
Работят и неделя, нали? Цена?
Едит: неделя: почивен ден
Орентировъчна цена - около 40 лв. /но не съм сигурен много/
45 лв. е в "Диана", когато съм правил там, са се справяли добре.
Ходих в друг препоръчан - до бензиностанция Петрол срещу КАТ. За 30 лв стана както трябва ^-^
Повдигам темата - да съберем местата, където се работи както трябва.
При Дунев мисля, че добре направиха нещата - обърнаха доста внимание, а и нямам забележки към колата след това. Цена точно не помня - около 40 лв., но не съм 100% сигурен.
И аз да допълня малко впечатления:
- От Хеед 91 на Стамболийски и Константин Величков - ползвал съм ги преди няколко години за не-Форд и при последното ми ходене претупаха нещата. От тогава не съм ходил там.
- От Болрад-авто/reglaj.bg на Стамболийски 255 - ползвах ги след счупена предна пружина и съответно смяна на пружини и амортисьори и едновременно с това свалих зимните и сложих летните гуми. Т.е. наличие на много намеси в предницата. Със зимния комплект гуми нямах забележки към пътното поведение. Малко по-надолу по подробно ще разпиша. Засега не мога да кажа твърдо "да" или "не".
По-подробно за реглажа в Болрад-авто/reglaj.bg:
Преди да качат колата на рампата, механикът ме викна да намерим точния модел на автомобила в компютъра към стенда. Имат окачен допълнителен голям телевизор, който дублира образа на монитора. По-удобно се гледа от трети лица - не пречиш на механика да гледа показанията, докато работи.
Преди да започнат с меренето, провериха наляганията на гумите.
На хартия колата излезе прилична. Обаче като се караше, воланът беше леко на ляво завъртян. Точно колкото да се стряскаш, когато не си го поглеждал известно време. На следващия ден ходих и се оплаках от това. Първата работа, която предложиха, беше размяна на предните две гуми. Гумите не им знам цялата история - купувани са втора ръка и това по принцип ще им е последния сезон. Размениха ги хората и ме пратиха да покарам. Проблемът почти изчезна със следната уговорка: много добре изравнен асфалт и достатъчно дълга отсечка изискват доста обикаляне.
Аз съм доволен от реглажа в Диана на Симеоново. Момчето си работи от години с лазерно настройване е и не претупва нещата.