Задно окачване при Фокус мк1 седан/хеч и комби

Започната от opex, 21 Юни 2016 00:04:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

opex

Каква е разликата ако има при седан/хеч и комби при Фокус мк1?
До момента знам, че амортисьорите не са вертикални, а монтирани под ъгъл под пода, както и че носачите били различни.
Въпроса като цяло е има ли разлика в пътното поведение при едакви ниво на оборудване и обем двигател /мощност/ при комби спрямо хеч?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


Mondeicho

Принципно винаги има разлика при тези два вида автомобили. Хеча е по стабилен като пътно поведение, комбито има за предназначение да събира повече и по тежък багаж...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.