Сири - на Pyrhel 3dr Sierra-та

Започната от Pyrhel, 27 Април 2012 20:13:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

#30
Oще бахури дойдоха. Утре ще ги наложа дали ще станат или отиват за продажба:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


amplified

Каква е тая кочина в багажника бе  :)) :))

toretosz

за отпред взимай червени спортни снижаващи от голф 2-3 и др. от ваг групата.Пасват 1:1,няма ядове.Лягат все едно са оргинални и на цена са 20 лв бр.За отзад е сложно сваляш  и тръгваш по моргите за сега не сме открили алтернатива.По мое мнение за отзад коиловъри чиста сметка.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Pyrhel

Те тия са къстъм правени 6 см по-ниски, ама не ми се отвори парашутката, не станаха, отиват за продан :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

How about a magic trick?

deshi

Escort 1990-1994 Eibach red springs
Fiesta 1990 -1994  <<<<<<<eibach red springs
(stir)
Грозен си кат` OHC  .....

vladi tanev

Най доброто решение е да вземеш размерите на твойте задни пружини и отиваш във една морга и започваш да търсиш същите по размер прожини може да са малко по големи но не и по малки по вътрешен размер след това се започва едно поставяне и рязане ако е необходимо докато постигнеш това което търсиш аз така бях направил със предните на сиерата мисля че бяха от някакъв опел сини след като постигнеш желаната височина отзад ще те сполети проблема със наклоните които не са желателни поради износването на вътрешния край на гумата но и затова има решение,като се стигне до там ще ти кажа какво трябва да се направи лично съм го правил на сиерата и скорпиото.
Има и друг начин вземаш едни други амортесйори стари от сиера и се пълнят със глицерин след това оригиналните пружини се режат пак докато постигнеш желаната височина и става доста твърда и добре стой на пътя.
Ако имаш към нещо интерес пиши ще ти кажа по подробно как се прави.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Pyrhel

#37
Мне, глицерини няма да ползвам, дебна си за нови амортисьори, за отзад още търся с какви пружинки ще съм. Иначе от днес си имам талисман, много особено ме гледаха по светофарите това на багажника и разпраната гума (домързя ме на площадката да сменям и се прибрах с нея :D):



Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков

#38
Прилича на едновремешните гумени ленти на който пишеше 'Антистатик'.

Пърхел едит: точно и аз за това се сетих като я защипах :))

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

#39
Малко лигня само с едно превъртащо колело ;)
Ford Sierra short burnout

Сирито е вече на варел (като изключим газовата и гадните седалки...). Изхвърлих де що можеше да се сваля без предните кори на вратите да не си трескам краката в тенекията:


И трябва да си измисля някаква по-яка стойка, че като я лепна оригиналната на задния прозорец и при първото 'лъзване става на боза и се самоизключва
Шибаната стойка за камерата...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


tropper

Пърхел, с к'ви джанти е Сиерата? 15-ки? Имам няколко гуми 195/65/15, 195/60/15 и 185/65/15 с които не бих тръгнал на път, но за да им стигнеш до конците, както на горния клип - стават  :))

Ако ти вършат работа като размери - с удоволствие ще се оттърва от тях ;)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

Pyrhel

Сирито гуми не връща, джанти 15" благодарение на Момчил (momo76) вече имам и МНОГО благодаря за тях (fri)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

momo76

Много гуми да скъсаш с тях. (fri)
Пък и Сири ще е по фешън с тях.

toretosz

Брат мноо радваш чесно. ;D
имаш бира от мен на сбора  (beer)
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Danchev

Завари го да пали и другата :D
How about a magic trick?

Pyrhel

#45
Cosworth 4x4
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

#46
Това онези low comp бутала ли са? При заводско 8:1 с 4х4 тиква (която е по гъста от 2wd, затова и буталата са с различно СС на камерите) тези според burton power би трябвало да са 7.2/7.3:1 ... поне ще можеш да си челосаш блока и главата (което е желателно) без да се притесняваш, че ще скочи много степента :)
За съжаление нищо не намирам колко става степента със сток 4х4 бутала, 200 блок и чугунената тиква, за да знаеш с тези колко си отдолу.
Rods to follow :P
How about a magic trick?

Pyrhel

Да, същите. И аз не намерих инфо в нета за самите бутала. Има различни варианти правени - примерно 4х4 бутала и 2wd глава, където отива на 7.8. Това 7.2 много ниско ми се струва, не съм попадал на такова инфо, пък дето казваш да не говорим за инфо за чугунена 8v глава... :)
Надявам се тази да ми е късметлийската седмица и до края й да имам и YB биелите, както и Floflex комплекта с предни/задни полиуретанови тампони (bi)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

#48
Тези се водят "deep dome/deep dish" и сa 7.2:1 или 7.5:1 като 7.5:1 са главно Mahle-та .... като дойдат по парт номера трябва да стане ясно кои точно са.
Иначе за 4х4 бутала си прав, наясякъде се говори че с 2wd тиква степента пада на 7.7/7.8:1
Ето още малко интересна информация за обемите на камерите на главата:
pinto (мерено в къщи, няма официална информация от Форд, затова и всеки е мерил някакви различни неща) около - 49сс
cosworth 4x4 - 50.4cc информация директно от cosworth
cosworth 2wd около - 54cc
Това са девственни нестъргани глави и излиза, че главата на пинтото е най-гъста. Т.е. теоретично ако на непипан чугун сложиш сток 4х4 бутала степента идва някъде 8.1:1, а с 2wd бутала трябва да е към 8.4:1 (това са си мои сметки съобразно обема на главите).
Като дойде ред за събиране ако искаш да си определиш с точност колко ти е степента ще мериш и ще смятаме :)
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
Обемите се мерят лесно, само за piston to deck clearance ще ти трябва микрометър. Има различни бутала, затова и има два размера WRC гарнитури 1мм и 1.3мм в зависимост колко високо идват буталата можеш да си избираш някоя от двете дебелини.
Сток гарнитурата е 1.3мм некомпресирана с 92.5 bore.

How about a magic trick?

BIGFORDFAN

 Като гледам скоро няма да я оправяш външно, що не я постнеш в Ратстайл форума поне да й се изкефят...  ;)


Backstage

Пърхеле да знайш не съм забравил за гуменетките просто нямах време тия дни....

Pyrhel

#51
Благодаря! Не са спешни, вече мястото и в помещението, където държа почна да свършва :))

Вече имам и коси биели:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

toretosz

честити напредваш.Да напомня че ти трябва маслена помпа от коси тя е по различна и има разпръсквачи.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

sierrata

Да, Колегата е прав трябва и маслена помпа от коси понеже има директни пръскалки към буталата. Някои хора пригаждат и тези от охц но най-удачно си е оригинална а иначе в интерес на истината онс N4B което 100 коня ефи е 8.4:1 степента и друго което мога да отбележа коляновия вал на косито е стоманен а на онс е чугунен

Поздрави!
Only cosworth is my God

Pyrhel

#54


От снимкта не се виждат, ама са прогресивни. Тия дни ще ги изстържа и боядисам ^-^
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#55
Драфтъри... Днеска имаше урожай:

- Кутия
- Греда за кутията
- Стартер
- Кардан
- Дифф
- Полуоски
- Жила за ръчната и съединителя
- Задни дискове с носачи, апарати, главини и ABS сензори
- Предни дискове с носачи, апарати, главини и ABS сензори
- ABS помпа
- Бушонно табло, кабели, тампони, болтове, дрънкулки
- Табло! Като ново е! :)
- Предни ел. огледала
- Машинки за централното заключване
- Задни тъмни стопове - като нови са и те :)
- Задни нови пружини :)
- Предна стабилизираща щанга - такова дебело животно не съм виждал :o
Не се сещам за другото :D







И малко злато, още 2 купчинки:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Точно щях да пискам кой ми е заключил темата... Ама като видях лога на действията на модераторите се оказа, че снощи сам съм цъкнал в просъница (rofl)

Благодаря на Радко и Боби за помощта! (fri)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

viksata

Цитат на: Pyrhel в 01 Октомври 2012 08:13:39
Точно щях да пискам кой ми е заключил темата... Ама като видях лога на действията на модераторите се оказа, че снощи сам съм цъкнал в просъница (rofl)

Благодаря на Радко и Боби за помощта! (fri)

Пиша аз снощи.... и таман съм написал един роман....и цъкам ...темата заключена  ???

:D :D :D

Сега ще съм малко по кратък...

МТ кутия и чаколяк. като гледам Сири ще се сдобие и с ABS .Дифа шпернат ли е?


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Pyrhel

Като го гледам как се върти е шпер, обаче нямах никакво време да гледам номера и да ровя за предавателното число, че замръкнахме... Сири ще се сдобие с АБС и On/Off копче за него, ама трудно, че на донора имаше поизрязани кабели и ще трябва да се уча къде какво се свързва и ще е добре да си намеря някоя и друга букса за по-културно връзване :)

Иначе, няма да слагам нищо по нея преди да й направя купето. Ще се уча и аз на тенекиджийство и бояджийство...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Dmitarcho

Донор донор .. колко да е донор ;) То не е останало нищо за вземане :P Евалата за мерака и времето/средствата влагани в Сири ;) Ще е кола за тормозене, ама с ел. огледала :D
Ръца Пръца