Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj

Започната от kucifer, 15 Януари 2017 20:19:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kucifer

Привет юнаци!
Мотора е 2.0 пинто инжекция, без катализатор. Не пали без да и подам газ когато е студена. Проблем е първото палене. Определно имам чувството, че се задавя и следващото завъртане с подаване на газ пали, естесвено работи като задавена няколко секунди. След това ако я изгася в рамките на 5 минути пали перфектно, без подаване на газ. Не зависимо топла или студена се държи по същият начин. В рамките на 5 минути като е изгасена пали перфектно, след това с подаване на газ от вторият път.
Което съм направил досега - нови свещи, нова капачка , нови кабели, палеца на разпределителя е ОК , само го почистих. Нов ангренажен ремък, центровка на 12 градуса, профилактика на моторчето за празен ход, почистване на дросела(затваря плътно, движи се леко в целият диапазон). Отворих дебитомера, изчистих потенциометъра, поогънах малко контактния плъзгач , така че да попадне на друго място , не където вече е износено. Клапата на дебитомера също е ОК , движи се перфктно. Единственото подобрение е малко по-добро ускорение в ниските обороти. Регглаж на клапани, бяха ултра зле само два бяха в нормите. Разпределителния вал е видимо износен по около 1 мм на гърбица...ще се сменя в бъдеще.
Според мен работи богато, аспуха е с черни сажди. Явно и вложките на клапаните не са перфектни и понагаря масълце, въпреки , че нивото му за около 4 хил км от както я имам не се е променило( понамирисва леко на бензинови пари от ауспуха) . Няколко секунди след запалването започва да работи равномерно върви добре.
Бензинов филтър не съм сменял, ама няма да е от него.
Налягане в горивната система не съм мерил, май на там трябва да се насоча. Регулатора на налягането на горивото изглежда добре, поне няма пробив към вакума.
Температурен датчик за компа не съм мерил наврян е ...
Дайте идеи къде да ровя. Не че е кой знае какъв проблем , но ме нерви.
Иначе радва таратайката особено сега като е заледено е супер забавна.
На последния преглед CO-то и е било 3.0 при норма 0.5-1. Знам че може да се регулира от дебитомера, ама дали в такива големи граници. Да добавя , че оттогава е сменен и термостата , стария отваряше може би на 60 градуса, т/е при прегледа няма как да е работила оптимално.
Поздрави и благодаря за отговорите.


viksata

Привет,
виж дюзите на пикат....трябва да правят мъгла

Поздрави


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

ivchotr


kucifer

Газова няма , няма и да има.
Като да няма некоректно засмукване на въздух/ попръсках с WD40 около смукателния колектор няма разлика в оборотите.
Общо взето съм решил да и сменя бензиновия филтър и да я разходя до газанализатор. Ако не ме домързи може да и сменя и датчика за температура на охлаждащата течност за компа. Не ми се вярва да е и от него...
Смотана работа.

kucifer

Относно дюзите не е невъзможно да не работят коректно. Трябва и това да се провери.

cosworth team ruse

от дебитомера може да се намали малко горивото от зъбното колелце с пружината,чрез един или два зъба или има отвор който е за шестограмен ключ и от там може корекция,но първо провери дали всички останали датчици са в нормално функциониращо състояние,на дебитомера също има датчик за температурата на въздух
FORD SIERRA POWER

kucifer

Нещо явно много ме мързи.
Направих и тест на грешките. Според компа и всичко и е наред, няма грешки, не че точно този комп е много умен. Следващият модел с катализатор има значително повече възможности, моя е леко осакатен.
Ще меря всички датчици и ако всички са в норма , ще я закарам на газоанализатор и ще и регулирам смесите. 

kucifer

Моля за мнение май имам нов проблем с 31 годишното возило.
Откакто стана студено датчика за температура на таблото показва по- висока температура от преди. Стрелката сега седи по -средата преди стоеше ниско долу по средата на буквата М.
Възможно ли е поради ползване на отоплението температурата в главата при термостата да е по-ниска отколкото при датчика за температура.
Термостата е сменен миналата година. Миналата зима имаше абсолютно същото поведение-държеше по-висока температура поне според прибора от колкото лятото.
Водната помпа също я смених миналата година. Течове не виждам, нивото на антифриза е едно и също. Интересното е , че като отвори термостата е много по-видимо по уреда-стрелката прави много по-голям марш на долу на горе.
Знам , че точно този уред не е най точният ама случва ли се и при вас подобна разлика?
Маркучи не надува или просто казано иначе няма никаква разлика от преди.
От днес имаме и сняг в шведско и бричката е супер забавна за каране.
Поздрави и благодаря за отговорите ви!

cosworth team ruse

Смени си датчика на главата за температурата и би трябвало да си показва по средата
FORD SIERRA POWER

ivchotr

А проблема с паленето и давенето оправи ли го? Случвало ми се е, при по-голям от необходимото просвет между електродите на свещите, да прави същия проблем. 0.8 мм решавт проблема - искрата прескача по-лесно и пали горивото по-добре. Някои свещи ги пускат с просвет 1 мм и това растояние се оказва проблем.


kucifer

По спомен датчика за температура е на блока. Днес беше по-топло около 3 градуса и се държа както преди. Странна ми е малко, все пак остава в нормалните граници.
Намалих и количеството гориво от винта за регулиране на дебитомера на ухо. Преди гореше 20 на сто км сега около 10л. Паленето и се подобри една идея но не е както бих искал. Все повече ме съмняват дюзи. Залях я с добавка на ред лаин за почистване и като че ли има положителен ефект. Следващите две седмици съм в отпуск, може и да намеря време и за нея.
Пооправих и ръждите веждите и бяха гръмнали, открих и две дупки в пода симетрично от двете страни които закърпих. Май че е повод де се похваля купих си телоподаващо и се уча да заварявам-голям купон!
Свещите не съм и гледал от миналата година когато ги сложих. На N4a мисля че беше 0.7 мм. И тях ще ги проверя.
Поздрви!

cosworth team ruse

Би ли качил снимки на сиерата,от чист интерес :D
FORD SIERRA POWER

kucifer

То какво ли има за показване, но ще я наснема и ще кача малко снимки.
Въпросът с окачването остава отворен. Все още не съм решил какво да е. Наистина моля за съвет. За сега маи съм се спрял на  SPAX VSX не регулируем кит пружини и ароматизатори. Искам да е комплект, не ми се пробва с пружини от един производител и амортисиори от друг. С коилове няма да мине преглед така че са задраскани като алтернатива.
Иска ми се да и сменя тампоните по окачването с полиуретанови, цените обаче на powerflex хич не ми допадат. Няма ли алтернативи с аналогично качество които няма да струват колкото колата?
Продължавам да си търся кола донор , но много рядко излизат обяви за сиери в шведско и са все на майната си. Определно вложките и са ултра зле и дими яко при всяко първо палене. Иска ми се да и намеря една глава която да оправя и после да я спра за един уикенд в гаража и да я сменя, а не да я спра и да я правя те първа. Разпределителния и вал е супер износен плаче за нов. Абе дъртанян ама забавен.
Поздрави!

Kalata14

Относно за стрелката на температурата в каква позиция е ,си замери зареждането на колата при презареждане стрелката се вдига на горе ,при мен беше така.