На дизелов автомобил АГУ

Започната от teloto, 12 Ноември 2016 18:44:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hotblooded

Иновация е например хибридното задвижване.  Газификацията на дизел е ЦИГАНИЗАЦИЯ! но давай смело.  Хлапето докато не се опари - не спира да се бута край печката. Впрочем, ако искаш наистина да ти е евтино - мини на метан. Махаш дизеловата система изцяло, оставаш само турбото.  Продаваш на старо помпа и дюзи - ще вземеш 600-700 лв,  купуваш един един мега скуирт и започваш да четеш. Ама много.  След това ще може да имаш кола която върви както преди и разхода на 100км в левове да ти е на 1/2. Но колко пари ще ти излезе цялата работа - зависи колко време имаш да чакаш да излизат разни неща на добри цени. Това напълно сериозно.  Само мини директно на усилено окачване на задния мост, заради метановата бутилка. 


teloto

С нещо,което не разбирам,НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ ,ПРАВЯ!!!Няма нужда,да чета книги и да си разглобявам мотора!Има достатъчно професионалисти,на които това им е работата по цял ден ;D Отворих тази тема само и единствено да разбера мненията на колеги,който СА КАРАЛИ ИЛИ КАРАТ ДИЗЕЛИ С МЕТАНОВИ ИЛИ ПРОПАН БУТАНОВИ УРЕДБИ!Да ама НЕ!Пишат и дават АКЪЛ предимно хора,които хал,хабер си нямат за това каква е ползата или вредата евентуално от това....т.е хора,които НИКОГА не са ИМАЛИ или ИМАТ такива уредби! (rofl) Ей това не мога да си обясня!Явно в държавата повечето работи са ни така.....тия дето не разбират,дават АКЪЛ на другите..... (hammer) Съжалявам ,че е така,ама....мисля не е нормално! (finger)
Така,че колегиИЗВИНЯВАЙТЕ,че се опитвам да получа съвет,ама не от хора без опит!В тоя случай колеги без автомобили с АГУ-та (n)

Dmitarcho

Колега хотблъдет няколко пъти ти каза, че се е занимавал с газифициране на автобуси. И файдата е - ремонт на мотора след определен пробег. Никой не нашия форум не си е причиняващ това на колата - на дизел да сложи АГУ. Пърхел ти направи разбор на разходите....направи си сметката дали ще си на "кяр" от цялата работа.  Приятелски съвет - не се занимавай с глупости. Парите които ще дадеш за самото АГУ,настроики и други глупости - си ги вложи в качествени консумативи за колата ;)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

jo_jo

@teloto

Следя темата и в двата форума, че не бях чувал за такова чудо на техниката.
И на двете места са ти писали хора, които или са се занимавали, или все още си изкарват хляба с газификация на коли и всички ти казват - да може, но не е далавера, а ти продължаваш да спориш и да даваш линкове към сайтове за продажба на такива системи.
Дори и там пише "Използването на система дизел-газ намалява разходите с 20-25%", което най-вероятно е завишено с цел продажба.

Питаш за мнение, а го играеш на ощипана мома като не ти харесва.

Направи го и сподели опит, на всички ще ни е интересно.

teloto

#34
Цитат на: jo_jo в 15 Ноември 2016 22:56:58
@teloto

Следя темата и в двата форума, че не бях чувал за такова чудо на техниката.
И на двете места са ти писали хора, които или са се занимавали, или все още си изкарват хляба с газификация на коли и всички ти казват - да може, но не е далавера, а ти продължаваш да спориш и да даваш линкове към сайтове за продажба на такива системи.
Дори и там пише "Използването на система дизел-газ намалява разходите с 20-25%", което най-вероятно е завишено с цел продажба.

Питаш за мнение, а го играеш на ощипана мома като не ти харесва.

Направи го и сподели опит, на всички ще ни е интересно.

Добре.Кажи ми кой от всички тук с мнения е карал или сега кара на ГАЗ или МЕТАН???ДА уточним....не стар дизел,а от по новите?КОЙ?

П.П Те и за ОЛИОТО НЕ ВЯРВАХА И СЕ ПОДИГРАВАХА,АМА АЗ 4 год. ГО КАРАХ ВОЛВОТО С ОЛИО ОТ ФРИТЮРНИЦИ И НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ!!!ДО МОРЕТО МИ СТЪПВАШЕ КАТО РАЗХОД 20 лв!!! ПРИ КАРАНЕ НА ДИЗЕЛ 200 лв!Автомобила вървеше супер,а за цената я виждате

Dmitarcho



Цитат на: hotblooded в 13 Ноември 2016 20:08:02
100% от тези за смесване на пропан и и дизел съм ги проверявал в лаборатория,  а една част и на практика.  Нови автобуси, подчертавам нови,  работещи на метан на 30-35 000 км свалят глави и напасват клапани...  На пропан старите изкараваха също толкова,  ама тогава го отдавахме на това че са кочини (макар че сещахме каква е работата)

Поне чети като хората. Ако и сайтовете в който четеш, че това идея ги четеш така между редовете..обеснявай защо си толкова упорит ;)


Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

teloto

Цитат на: Dmitarcho в 15 Ноември 2016 23:28:41

Поне чети като хората. Ако и сайтовете в който четеш, че това идея ги четеш така между редовете..обеснявай защо си толкова упорит ;)


Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Това за икарусите е било преди години!Стари уморени и не толкова стари дизели.И технологията тогава е била никаква.Сега с напредването на електрониката е по различно!Доста са се развили нещата от тогава...с тия икаруси!Така поне мисля...А и за тези работи с газодизела в последно време се говори много и вече доста сервизи предлагат слагането на АГУ.....Преди имаше ли автомобили,джипове с ГазоДИзел...Не!Само ИКАРУСИ....Т.Е технологията се развива успоредно с електрониката.....Такъв е моя извод!

Dmitarcho

Бъркаш ;) Но няма да споря с теб. Щом си мислил така...Върви да ти сложат едно АГУ...и после сподели колко ти е паднал разхода и колко повече върви колата. Твоя мотор, защо си мислиш, че е по-нов от тези на икарусиъе за които говори колегата ?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

К.Методиев

Само да вметна, че на новите автомобили с турбо бензинови мотори и без турбо едвам изкарват по 100 000км на газ и горят клапани! Клапаните са вестник, а стъблата им са като карфици.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

teloto

Ок,колеги.Спирам да пиша в темата и ако си сложа АГУ и покарам с него ще споделя.Какъв е резултата и дали си струва....  8)


opex

Аз те приканвам да пуснеш същата тема за обсъждане във всеки един автомобилен форум. Аз лично съм убеден, че отговорите ще бъдат същите. А ти ще си също толкова 'очарован' от тях защото няма да отговарят на изискването да са дадени от хора "който СА КАРАЛИ ИЛИ КАРАТ ДИЗЕЛИ С МЕТАНОВИ ИЛИ ПРОПАН БУТАНОВИ УРЕДБИ!" (които)
Такива са много малко, а от тях малко влизат по разни форуми.

Явно има "някакви" условия, в които може да се ползва, като например ако мотора е с голям обем и се кара на много дълги разстояния от средно-статистическите.
Колеги по-горе са за бой, че се впуснаха безсмислено да обясняват даже с математически сметки докато ти може би нарочно не даваш информация за годишния си пробег и как/къде по-точно се осъществява.

И последно - не може да задаваш въпрос и да очакваш само готини коментари, дето ти харесват. Аналогично на фейсбук, не може само да се 'бере лайка'.
Хората дето ти казват някои работи има защо да ти ги казват. Най-малкото не бива да мислиш, че си първия който се е сетил за тази идея или е решил да пита - много от нас много отдавна са се сетили и проучили въпроса и ти се дава абсолютно действителен краен отговор, ама видиш ли понеже човека не бил карал собственоръчно му се бие игнор.

п.п. Не вярвам, че ак осложиш агу ще се върнеш да пишеш - особено като си разочарован. Ще видим след година.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

hotblooded

Те това е проблема на повечето форуми - повечето пробвали не искат да си признаят колко и как са се преебали...

sstefan

Значи трябва да се набутам 2000+  лв за да стигна до извод,че съм се пре..бал.Баси логиката.Не съм чувал,че има недостиг на  олио от фритюрници на пазара......така че сега е момента да си платиш евтина почивка на морето,за да може пак да си ходиш за 20 лв до там.Нали вече си го правил,защо да не продължиш още поне 4 г.
Айде със здраве!

G_o_c_e_v

В другия форум има тема точно за същото. Не я е пуснал колегата от първия пост и  там има хора, които имат такива системи или които са се хванали и са си поставили такива системи и общо взето изводите бяха, същите като на Анатолий, че няма сметка в цялото начинание.
Ето го най същественото мнение според мен от цялата тема...
Цитат на: npaceПрочетох един пост на колега коментиращ полската електроника.Преди 4 месеца взех че си купих една Ланча Либра (1.9JTD най-слабата - 105 коня) с идеята да взема полската електроника и да газифицирам колата както се казва "по европейски".Събрах всички чаркове (Комп+изпарител за ГИ,рейка, бутилка и всичко нужно като за ГИ).Понеже колата си е моя не си дадох зор с монтажа.Първо бях сложил рейката като на бензинова кола - с щуцери непосредствено преди клапаните но в последствие се оказа че тази електроника не знае кога да подаде точно горивото за определен цилиндър и се наложи да преместя газовите инжектори преди турбината (разбира се преди тубината диференциалното наляган е константно за разлика от колектора).Започнаха настройки и така почти 1 месец.Файдата е следната:
Градско на ниски обороти и малки натоварвания комън рейла не позволява отнемане на дизелово гориво и заместването му с ПРОПАН-БУТАН.Тоест 90% от горивото изгорено в градски условия е ДИЗЕЛ.Измина почти месец и какви ли не настройки и опити но ефекта преминаваше към неуспешен.Дойде времето за настройка извънградско.Заредих нафта до горе и с това което имах като настройка по АМ Тракия от Пловдив до Стара Загора и обратно.195 изминати километра с 12 литра нафта и поддържане на скорост от 120 км./ч.Пак до Стара Загора и обратно и пак на същата колонка - 8 литра при поддържане на скорост от 160 км./ч.Извод: колкото повече е натиснат педала на газта толкова повече може да се отнема от дизеловото гориво и да се замести с пропан-бутан.

Извод от теста проведен с почти 4000 хилки инвестиция за автомобил и още почти 2000 инвестиция за газово оборудване: Ако ще пестим по 2 лева на 100 км. и ще возим уредба за 2000 ще са нужни 100000 км. за избиване на инвестицията което обезсмисля вложените пари.Печели се единствено от това че се получава повече мощност при използването на пропан-бутана.

Извод 2: При неточно отнето количество дизел и последващо "задавяне" с пропан-бутан се получават детонации.Сместа трябва да е точна, не може давим мотора с пропан-бутан.

Много е важно да се знае че полския компютър емулира сигналите от датчиците и по този начин "лъже" комън рейла да пуска по малко дизел и същевременно добавя пропан-бутан.

Ако се търси ефекта "уау" или с прости думи "баси печката, как тръгна" без да се гледа икономията ефекта е като чип тунинг без сажди.

От моя проведен опит излиза че наистина е по добре да се ползва обикновена уредба с изпарител а не ГИ за дизел.

Ако някой има въпроси относно ГИ-то за дизела съм готов да помогна!Благодаря за вниманието!
Ето я цялата тема в другия форум
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

gsto

На мен пък темата ми е интересна и с радост ще я чета, ако някой напише нещо смислено, без подигравките и глупостите.

Супер тъпо е във всяка тема, хората да питат нещо, а другите само да се хилят и подиграват. Особено за нещо нетрадиционно.
Представям си шефа на Тесла как е влязал в някой технически форум и си е пуснал тема за това дали е възможно да се правят луксозни и мощни електрически коли с нормален пробег и целия форум му е казал, че няма смисъл да се пробва...те батериите не издържат повече от 100км.

opex

С тая разлика, че Тесла има няколко милиарда зад него. И ще става дума за R&D. А не за нещо вече изобретено.
И конкретния въпрос в случая не е "става ли", а рентабилно ли е.
Не само рентабилно откъм гориво, но и откъм основен ремонт на мотора до направо нов мотор.
И до хиленето и подигравката се стига след момента в който 5 кадърни човека са обяснили, че за целите за които се предполага, че се пита - няма тотално никакъв смисъл, но не и не трябва положителен отговор да има. И като се каже "ми добре тогава направи го и се обади": ее ма що тря да се набутам...

Хората трябва да осъзнаят много дълбоко вече, че независимо колко неприятен им е накой човек (или юзър), трябва да обръщат внимание на това, което е написал.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

teloto

Цитат на: gsto в 16 Ноември 2016 17:12:20
На мен пък темата ми е интересна и с радост ще я чета, ако някой напише нещо смислено, без подигравките и глупостите.

Супер тъпо е във всяка тема, хората да питат нещо, а другите само да се хилят и подиграват. Особено за нещо нетрадиционно.
Представям си шефа на Тесла как е влязал в някой технически форум и си е пуснал тема за това дали е възможно да се правят луксозни и мощни електрически коли с нормален пробег и целия форум му е казал, че няма смисъл да се пробва...те батериите не издържат повече от 100км.

Явно има и други хора мислещи различно от масата!Колега едва ли има какво да се каже още по темата.Практиката ще покаже...Намерил съм ВЕРНИТЕ хора за тая операция 8) Ще пиша само след резултати,за да не бъда голословен.....и разбира се ако сложа АГУ (rofl).Но обещавам да пиша,как е....даже и да е зле..... ;D

flowsky

Ако тотализираш двигателя си заплювам купето и турбината. 

teloto

Цитат на: flowsky в 23 Ноември 2016 11:43:20
Ако тотализираш двигателя си заплювам купето и турбината.
КАКВО ДА НАПРАВЯ? :D Я ПАК (tooth)

flowsky

Не ти ли изпаднаха от Блек Фрайдей оферти за газ/дизел?
Аз, дорде съм жив поне, няма да сложа такова чудо. Слагали сме такова недоумение на Iveco Daily. Разликата идва ако пътуваш до Германия за коли, да речем. За най-обикновени нужди е безсмислено. Винаги ще изскочи нафтица на 1,40/1,50 лв./литър.

Сега се замислих, Кен Блок си направи Мустанг-а да върви на метанол. С две турбини. Това ще те спре ли да набухаш и казан за варене на джибри в колата? Предполагам не.

А, да. Много бях нахален с миналия пост. Сори. Само фарове, стопове, салон и дясна задна врата. Турбина за ъпгрейд ще си намеря. Жив и здрав, очаквам да ме задминеш, припушвайки дизелово черно и с капеща вода от резервоара.


teloto

#50
Цитат на: flowsky в 25 Ноември 2016 14:04:07
Не ти ли изпаднаха от Блек Фрайдей оферти за газ/дизел?
Аз, дорде съм жив поне, няма да сложа такова чудо. Слагали сме такова недоумение на Iveco Daily. Разликата идва ако пътуваш до Германия за коли, да речем. За най-обикновени нужди е безсмислено. Винаги ще изскочи нафтица на 1,40/1,50 лв./литър.

Сега се замислих, Кен Блок си направи Мустанг-а да върви на метанол. С две турбини. Това ще те спре ли да набухаш и казан за варене на джибри в колата? Предполагам не.

А, да. Много бях нахален с миналия пост. Сори. Само фарове, стопове, салон и дясна задна врата. Турбина за ъпгрейд ще си намеря. Жив и здрав, очаквам да ме задминеш, припушвайки дизелово черно и с капеща вода от резервоара.

Там у МЕЗДРА сте били големи отворковци!?! (rofl) Като не искаш ,НЕ слагай!Не ти искам мнението....

gsto

Цитат на: flowsky в 25 Ноември 2016 14:04:07
Не ти ли изпаднаха от Блек Фрайдей оферти за газ/дизел?
Аз, дорде съм жив поне, няма да сложа такова чудо. Слагали сме такова недоумение на Iveco Daily. Разликата идва ако пътуваш до Германия за коли, да речем. За най-обикновени нужди е безсмислено. Винаги ще изскочи нафтица на 1,40/1,50 лв./литър.

Сега се замислих, Кен Блок си направи Мустанг-а да върви на метанол. С две турбини. Това ще те спре ли да набухаш и казан за варене на джибри в колата? Предполагам не.

А, да. Много бях нахален с миналия пост. Сори. Само фарове, стопове, салон и дясна задна врата. Турбина за ъпгрейд ще си намеря. Жив и здрав, очаквам да ме задминеш, припушвайки дизелово черно и с капеща вода от резервоара.

Човек, защо пишеш изобщо в темата?
Като си толкова отворен си купи частите дето ти трябват - НОВИ.
Какво се заяждаш с човека? Какво искаш да постигнеш? Каква ти е целта в живота - да хейтиш ли?

flowsky

Пак ли, бе? Прокобата тегне над моята форумна особа.
Ако някой е приел думите ми като закачане, има доста объркан радар за сарказъм, а това, че го обиждат е още по-лош факт.
Но нищо.
@teloto у МЕЗДРА не знам колко са отворковци, та работя само. Космополит съм иначе.
@gsto Мани ме мене, останал ми е тик от 359 форума.

Някой за пуканки?

gsto

Цитат на: flowsky в 28 Ноември 2016 15:26:04
Пак ли, бе? Прокобата тегне над моята форумна особа.
Ако някой е приел думите ми като закачане, има доста объркан радар за сарказъм, а това, че го обиждат е още по-лош факт.
Но нищо.
@teloto у МЕЗДРА не знам колко са отворковци, та работя само. Космополит съм иначе.
@gsto Мани ме мене, останал ми е тик от 359 форума.

Някой за пуканки?

Хич не разбрах какво искаш да кажеш/напишеш.
Не искам да се заяждам с теб, не искам и да пишеш повече в темата, ако може. 
Жив и здрав да си.

teloto


hotblooded

Цитат на: teloto в 30 Ноември 2016 22:45:39
И това сигурно е измислица и лудост?!Ама се случва! (rofl)

http://mediaplus.bg/toyota-mirai-kaza-sbogom-na-petrola/

https://www.youtube.com/watch?v=pcTce_gKPo0
То от 20 години все се случва,  ама нещо ги няма по улиците....

Pyrhel

Айде бе човек, всеки път като видя, че си писал и си викам, че си сложил газта и се хвалиш с разход и вървеж, докога да чакаме :(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

teloto

Цитат на: Pyrhel в 01 Декември 2016 02:11:24
Айде бе човек, всеки път като видя, че си писал и си викам, че си сложил газта и се хвалиш с разход и вървеж, докога да чакаме :(

За съжаление до онзи ден го правих Форд -а.Дюзи и помпа.Още не мога да се окопите...малко повече ми дойдоха разходите!!! Най рано пролетта ще е....

Alexi

виж сега ,постави се на мястото на майсторите - и те хляб ядат ,познавам един който покрай 2.5 тди изучи 2 деца :)

teloto

Здравейте колеги  :-* Отдавна не съм писал по темите във форума, тъй като продадох Форда и вече съм с друга марка автомобили ;D За мен темата за дизела е приключена, не искам да поглеждам друг дизел пък бил той и най добрия! (rofl) Хубавото е, че успях да продам Форда.... ::) Много беше трудно, но се радвам, че успях! Тази марка е най-трудна за продаване, никой не я иска, незнам зашо :o До дизел-газ така и не успях да стигна! Сега си карам един Мерцедес Е320 бензин-газ 4-матик и се кефя много 8) Хем е над 200 к.с хем карам за без пари/ газ-85 стотинки/.Успех и поздрави на всички....Моят съвет е: зарежете тия печки и се мятайте на бензин! Слагате АГУ и карате! (rofl)