На дизелов автомобил АГУ

Започната от teloto, 12 Ноември 2016 18:44:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

teloto

Здравейте.Решил съм да слагам ГАЗ на моя Форд Мондео 2.0 ТДЦИ 130 к.с!Гледам вече има фирми,които монтират такива уредби като цените са м/у 1200 и 2200 лв.Доколкото знам и съм чувал,газ започва да се подава при 1500 оборота,т.е в градски условия едва ли ще има голяма икономия,но за извънградско със сигурност!Та въпроса ми е: Има ли вече сложени такива уредби на колеги от форума с ТДЦИ мотори и как се представя колата като разход и мощност?Има ли някакви проблеми от това и къде ще ме посаветвате да отида,при кой сервиз или фирма?
Ето и клип за ползата от ГАЗ на Дизелов автомобил по българската телевизия!

https://www.youtube.com/watch?v=4VBAln7WtgM

Ето и малко инфо какво става с двигателя,обяснено!

http://www.bluetronic.info/bg/servizi/lpgecu_opisanie/dizel-gaz-metan/



hotblooded

И какво очакваш да постигнеш?  За 2200 лв - Купи си нафта на едро - идва по 1,60.... 

teloto

Цитат на: hotblooded в 12 Ноември 2016 20:36:17
И какво очакваш да постигнеш?  За 2200 лв - Купи си нафта на едро - идва по 1,60....

Значи 2200 е най високата цена за уредба!Очаквам икономия,като всички други!А и до колкото прочетох освен цената има само плюсове като,по добра мощност,по добро изгарпяне на горивото,икономия,изчисване на саждите навсякъде.....И затова питам ,ако има някой който вече да кара,да сподели....Иначе другата гледна точка,като на вас ми е ясна....нищо лично!Има си ЗА и ПРОТИВ!Вие сигурно сте против,ако съдя по думите ви! >:(

hotblooded

Това е по голяма лъжа от водородните уредби, колега ,  долу горе е на равно по икономия с онези джаджи дето ги пъхаш в запалката и колата започва да ти връща гориво.  Дизели на гЪз се правят по съвсем други причини,  икономията не е сред тях

hotblooded

А хахахахаххахаха,  а сега видях че и мощност се повишавала.....  (rofl)  (rofl)
Колега,  това с смехории,  не става дума за за или против....  Тормозил съм дизелак на газ в лаборатория,  Икарус на газ също съм участвал в изпитания.  За да проработи дизляка на газ, като хората, - махаш дизеловата уредба и слагаш делко и свещи и караш бензинов двигател,  другото дето ще ти подават газ в колектора, и ще се впръсква нафта в "запална доза" ,  или ще намалят дозата нафта на 30-50% за сметка на добавена газ - заеби това,  икономия няма да видиш.

teloto

Цитат на: hotblooded в 12 Ноември 2016 21:00:11
А хахахахаххахаха,  а сега видях че и мощност се повишавала.....  (rofl)  (rofl)
Колега,  това с смехории,  не става дума за за или против....  Тормозил съм дизелак на газ в лаборатория,  Икарус на газ също съм участвал в изпитания.  За да проработи дизляка на газ, като хората, - махаш дизеловата уредба и слагаш делко и свещи и караш бензинов двигател,  другото дето ще ти подават газ в колектора, и ще се впръсква нафта в "запална доза" ,  или ще намалят дозата нафта на 30-50% за сметка на добавена газ - заеби това,  икономия няма да видиш.

Колега,ще извиняваш,но твоето мнение ми е ясно още от първия пост!Няма нужда да ми го пишеш няколко пъти с различни думи!Бих искъл да чуя и други мнения!Благодаря за разбирането! (wdo)

Dmitarcho

Няма колега тука който да си е слагал АГУ на дизез. Ако беше толкова икономично/повишаващо мощността ... всеки втори дизел щеше да е с АГУ . Замисли се, колко такива коли си видял в София ;) И аз съм на мнение ..... че ще дадеш едни 1000-2000 пари ... на вятъра, че и колата можеш да си почупиш.
Ръца Пръца

ihovahi

@teloto, не знам защо поставяш под съмнение мнението на @hotblooded. Иво е доста начетен и с голям опит. Самата идея за АГУ на дизелов мотор е...  (facepalm)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


teloto

Цитат на: ihovahi в 13 Ноември 2016 11:29:47
@teloto, не знам защо поставяш под съмнение мнението на @hotblooded. Иво е доста начетен и с голям опит. Самата идея за АГУ на дизелов мотор е...  (facepalm)

Ок.Колегата може да е прав!Нищо против него и мнението му,просто се чудех дали има някой с АГУ на дизел!Иначе едно време като започнаха да слагат Газови Уредби на бензиновите,мнението за това никак не се приемаше с одобрение,но сега.....май почти няма бензин,без АГУ или Метан....

sstefan

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=64798

Ето ти темата,вече си се включил. Успех!
И ако може само да не ни занимаваш..... (rofl)


teloto

#10
Цитат на: sstefan в 13 Ноември 2016 16:26:54
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=64798

Ето ти темата,вече си се включил. Успех!
И ако може само да не ни занимаваш..... (rofl)

Незнаех че те занимавам?! :D Обещавам да не те занимавам точно теб!А за другите,те мисля сами си знаят! 8) На който съм досадил,да ме извинява!Мислех ,че форумите са за това,феновете да споделят и да търсят отговори с помощта на другите членове.....Надявам се не греша!?

teloto

Цитат на: Dmitarcho в 13 Ноември 2016 08:46:17
Няма колега тука който да си е слагал АГУ на дизез. Ако беше толкова икономично/повишаващо мощността ... всеки втори дизел щеше да е с АГУ . Замисли се, колко такива коли си видял в София ;) И аз съм на мнение ..... че ще дадеш едни 1000-2000 пари ... на вятъра, че и колата можеш да си почупиш.
Благодаря за съвета.Определено все още "сондирам" за резултати и мнения.Не съм казал,че 100% ще слагам.Съжалявам само,че някои от колегите не са като теб например....да помагат със съвет,аргоментирано,а се заяждат,като по горе!

Pyrhel

Не съм гледал видеото, но изобщо не вярвай на наши журналистченца... Дълга история, но личен опит - говорят каквото би се харесало на аудиторията, а не истината. Другите на които не трябва да вярваш са сайтовете и хората, които предлагат това извращение.
Без да навлизаме в подробности, помисли каква е степента на сгъстяване на дизелов и бензинов мотор, на какви обороти им е максималният въртящ момент и какво се случва при дизеловите в този случай като му сменяш част от горивото. А тази част е нищожна - разгледай по форумите, в ниските обороти се прави около -10% нафта, във високите до -30%. Само че това не означава средно -20% намаляване на парите за гориво - добави газта. Навсякъде казват, че реалната икономия е се върти около 5 до 10% в най-добрия случай.

Колко км минаваш на година?

Малко проста математика - да приемем, че минаваш 20к км, ако средният разход на колата ти е 7/100, това са 1400л гориво, в момента нафтата е 1.86, това са 2604 лв. При средна икономия 7%, това са 182 лв на година при 20к км годишен пробег. Хм, значи ще ти трябват 6 години и 6 месеца, за да изплатиш най-евтината уредба, т.е. около 190 хил км. Заслужава ли си инвестицията? А минаваш ли 20'000 км годишно?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

При условие че в цял свят инженерите в във всички автомобилни концерни се борят за намаляване на разхода на гориво,  по тиха работа на двигателя и по ниски вредни емисии при запазване (и увеличаване) на мощността -  па на никой не му дойде акъла да тури и едно гЪзово на дизелак....  Сигурно нашите гаражни спецове знаят повече от инженерите в BMW,  Benz,  VAG.....  2/3 от научните трудове у нас за използване на пропан бутан вместо бензин и 100% от тези за смесване на пропан и и дизел съм ги проверявал в лаборатория,  а една част и на практика.  Нови автобуси, подчертавам нови,  работещи на метан на 30-35 000 км свалят глави и напасват клапани...  На пропан старите изкараваха също толкова,  ама тогава го отдавахме на това че са кочини (макар че сещахме каква е работата)

G_o_c_e_v

Мислех да не пиша в тази тема, защото нямам познати с монтирани такива уредби или преки знания за тях, но пък карам селскостопанска техника и тя предимно е натоварена. До колкото разбрах от информацията в линка, който си дал, икономия се постига при натоварване. Така, по чисто мои разсъждения тези системи трябва да навлизат масово в селското стопанство или транспортната индустрия, но никъде не съм чул или видял трактор или камион с монтирана такава уредба. Трактора днес дърпа 250 до 300л нафта при оран, един средно голям комбайн си харчи пак толкова и ако тези системи имаха някаква полза, досега щяха да са масово навлезли поне при селскостопанските машини.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

sstefan

Цитат на: teloto в 13 Ноември 2016 19:10:29
Незнаех че те занимавам?! :D Обещавам да не те занимавам точно теб!А за другите,те мисля сами си знаят! 8) На който съм досадил,да ме извинява!Мислех ,че форумите са за това,феновете да споделят и да търсят отговори с помощта на другите членове.....Надявам се не греша!?

Много си докачлив,намекнах ти да не се занимаваш с глупости. Нямам време и желание най-вече да се аргументирам по темата,колегите го направиха вече. За форумите си прав-те са за феновете,за помощ и обмяна на опит. Обаче става малко като бг мама...нищо лично и не се заяждам с теб.


ivchotr

Pyrhel забрави и още един параметър в уравнението. Теглото на бутилката за метана. Щото е по-удачно на дизела да му се донади метан. Та теоретичната икономия от 7% ще падне с още няколко процента на практика заради постоянно добавеното тегло, дето колата трябва да мъкне.

К.Методиев

А нищо му няма на дизела с газ, досега само на една ц калса 2,2 цди сменявахме бутала, и на още нещо сега не се сещам какво беше но пак имаше газ, иначе си карат. Имам наблюдение на няколко кемпера с газови те карат, но газта я пускат само като катерят баири защото като цяло са им гърчави моторите и са без турбо.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Mondeicho

Преди повече от 10 години, когато слагах газова на едно бензиново ауди, газаджията ми сподели, че е възможно и се слагат и на дизелов двигател ???
Още тогава се запитах защо ще давам повече пари за дизела, пък после и допълнителен разход да си причиня?
За мен лично съм си отговорил - карам си дизела и не му слагам нищо допълнително, което не е изпробвано и струва много пари. Мисля, че няма много хора, които да са сложили и да споделят опит...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

К.Методиев

Всъщност уредбата дето слагат на дизела си е най прост изпарител за обикновена газова и няма нищо различно.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


gsto

Виждал съм на познат такава уредба. Беше я сложил за да повиши мощността на един офроуд джип.
Всички му се смееха и не вярваха, но реално човека си беше доволен и още е.

ivchotr

Цитат на: К.Методиев в 13 Ноември 2016 22:51:55
Всъщност уредбата дето слагат на дизела си е най прост изпарител за обикновена газова и няма нищо различно.

Те затова им горят буталата. Мисля, че решението е метан, ама дали си струва, писах по-горе.

teloto

#22
Цитат на: G_o_c_e_v в 13 Ноември 2016 20:11:22
Мислех да не пиша в тази тема, защото нямам познати с монтирани такива уредби или преки знания за тях, но пък карам селскостопанска техника и тя предимно е натоварена. До колкото разбрах от информацията в линка, който си дал, икономия се постига при натоварване. Така, по чисто мои разсъждения тези системи трябва да навлизат масово в селското стопанство или транспортната индустрия, но никъде не съм чул или видял трактор или камион с монтирана такава уредба. Трактора днес дърпа 250 до 300л нафта при оран, един средно голям комбайн си харчи пак толкова и ако тези системи имаха някаква полза, досега щяха да са масово навлезли поне при селскостопанските машини.

Ето че и на дизелови,селскостопански машини слагат ГАЗ!!!Прочети тук и после пиши глупости!Мисля,че има доста обосновани статии,просто някой трябва да прочете.... (rofl)

http://www.greengasdiesel.com/bg/gas-diesel/

Pyrhel

Май сгрешихме, прав си. Газ или метан + водородна клетка + магнит на горивопроводите + економайзер в запалката ще намалят разхода до към 70-75%. Ей-сега го четох в Бъзикилийкс. Пиши какво е станало като пробваш.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

На тея може да им звъннеш да ги питаш дали нямат някой останал генератор на браунов газ - там икономията беше още по голяма   (rofl)

teloto

Не мисля да споря с никой!Карайте си на ДИЗЕЛ и оставете хората като нас,които са отворени към новите неща да си споделяме..... (batter)

Pyrhel

Не знам защо не вярваш на Бъзикилийкс, те са като Уикилийкс, ама по-сериозни, все пак публикуваха доклад на ЦРУ за България...

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

според мен нафта е набутвация ..  отработено олио от фритюрници намира се за стотинки ..

teloto

Цитат на: Alexi в 14 Ноември 2016 23:08:33
според мен нафта е набутвация ..  отработено олио от фритюрници намира се за стотинки ..

Карал съм на олио от .....фритюрници 4 години ,едно Volvo 850 2.5 TDI!Карал съм и на чист биодизел!Проблем никакъв.За съжаление ме блъснаха и  Волво-то не ставаше вече за каране!За съжаление на новите дизели не става!За това търся алтернативи и като гледам....има,но много скептични са хората тук и не само тук в този форум.....Всеки си знае,но не ми се ще да споря с хора,който си знаят само тяхното и не са отворени към иновации въобще :-[

ivchotr

Tова не са иновации. Руснаците тези неща са ги измислили преди 50 години, че и повече. Имат многогоривни двигатели по танковете, дето горят от нафта, през спирт и бензин, та до керосин. Каквото се сетиш.
В нашия случай никой не оспорва възможността да си набиеш и газова уредба в дизеловта кола. Въпросът е дали има смисъл, най-вече икономически. Ако тази кола ще я караш 15 години, сигурно е оферта. Ама иначе...