Почему атмосферный двигатель нельзя глушить сразу после поездки.

Започната от infomar, 02 Ноември 2016 07:35:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

infomar

http://www.avtovzglyad.ru/sovety/ekspluataciya/2016-04-25-pochemu-atmosfernyj-dvigatel-nelzja-glushit-srazu-posle-poezdki/?utm_source=smi2

Дело в том, подчеркивают механики федеральной службы экстренной технической помощи на дорогах «РусскийАвтоМотоКлуб», что когда мотор резко глушится, прекращает работать и водяной насос. А это приводит к тому, что детали двигателя перестают охлаждаться. В итоге они перегреваются и в камерах сгорания появляется нагар. Все это отрицательно влияет на моторесурс.
Кроме того, сразу после выключения зажигания происходит отключения реле-регулятора, но генератор, который приводится в движение продолжающимся вращаться валом, продолжает подавать напряжение в бортовую сеть автомобиля. Что, в свою очередь, может негативно повлиять на функционирование электроники.



Интересно мнение... има логика.


Lokoto

Пълни глупости!!!
1. При гасене на двигателя при нормална температура на двигателя -90гр., няма значение дали си карал малко или много. Нагар или запичане може да стане само, ако температурата е над 120 гр... А ако тя тръгне натам, то работата вече се е спекла яката. Трябва помпата да е спряла или да няма ремък.
2. Релето за управление на тока не се спира веднага, че да има пик в мрежата, още повече, че нормално двигателя прави 3-4 оборота след гасене с намаляваща скорост и понижаващо се напрежение. И накрая май тези са забравили, че не се изключва акумулатора, а и той пази допълнително от пик.
Абе както и да го погледнеш - глупости на търкалета! Това е по-зле и от теорията, че трябва да загряваш колата на място, до вдигане на работна температура...

Alexi

повечето неща са от ерата на жигули и москвич наистина ,това с гасенето след каране в обороти особено ,важи по скоро за турбо мотор като идеята е да се поохлади турбината