Странно поведение на педала на спирачката

Започната от BeTaTesTeR, 21 Май 2016 10:06:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

BeTaTesTeR

Три пъти вече ми се случва следната ситуация с педала на спирачката на мондеото от профила. След като съм изгасил колата и е седяла известно време и като реша да тръгвам преди да запаля педала на спирачката е нетипично твърд и вдигнат. Все едно си извадил вакуума на сервото и си помпал няколко пъти. Не казвайте, че е нормално защото не работи двигателя, защото знам как се усеща педала обикновено и разликата е голяма. Като запаля педала веднага омеква и дори потъва все едно си натиснал съединителя. След 1-2 натискания вече се нормализира и докато карам колата няма никакви проблеми, педала си е с нормалната твърдост и спирачките си работят нормално. За последно това ми се случи вчера след престой около 15 минути.

Ще кажа по-отдалече нещата които съм правил преди това за да кажете дали имат връзка. Преди няколко месеца (януари или февруари) сменях спирачната течност и правиха промивка на системата. След това нивото на спирачната течност беше малко над максимума. Не съм имал никакви проблеми. След още месец или два смених и 4-те диска и накладки, плюс оправяне на задните спирачни апарати с някакъв ремонтен комплект, че бях блокирали. Също не съм имал проблеми след това.
Последното нещо, което съм правил в тая връзка е, че смених вакуум линията, която се включва в смукателния колектор и отива в сервото за спирачките понеже счупих щуцерчето на старата докато се опитвах да я извадя. Взех я втора употреба от друго мондео. На средата на тази линия има някаква наставка, което предполагам е възвратен клапан. Възможно ли е тоя възвратен клапан да не работи хубаво и затова да се получава така? Другото притеснително е, че миналата неделя погледнах спирачната течност и беше на половината. Долях малко, но я оставих под максимума. Възможно ли е отнякъде да изтича спирачна течност и това да е причината?


Pyrhel

Без да искам съм заключил темата, извинявай.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Според мен я следи за теч по системата. Аз също съм сменил цялата течност, предни дискове и накладки и нивото ми е малко над макс. Но не мърда оттам...
Този възвратен клапан не можеш ли да го сложиш от твоя маркуч, който си сменил?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

V.Buzev

Записвам се да следя темата, защото и при мен на няколко пъти се получав същия ефект.

BeTaTesTeR

Цитат на: Mondeicho в 24 Май 2016 05:42:50
Според мен я следи за теч по системата. Аз също съм сменил цялата течност, предни дискове и накладки и нивото ми е малко над макс. Но не мърда оттам...
Този възвратен клапан не можеш ли да го сложиш от твоя маркуч, който си сменил?

Tи накуп си сменял течността и накладките ама аз първо смених течността и след 2 месеца смених дисковете и накладките, така, че незнам може би докато са разглобявали задните апарати за ремонтирането да е изтекла малко спирачна течност. Както и да е, следя я, не е намалявала от както я гледам.

Не мога. То не е точно маркуч ами е от пластмаса, която изглежда като залепена на топло и няма изваждане. И да успееш да я извадиш после в никакъв случай няма да е плътна, а нали все пак вакуум се гони там.

Mondeicho

За дискове и накладки само се свалят супортите и няма откъде да изтече течност, но все пак не се знае какви са ги свършили майсторите. Долей ако е необходимо до макс и така лесно ще го следиш. Друго за което се сещам -дали ти е обезвъздушена както трябва, в смисъл да няма въздух?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

BeTaTesTeR

Само за смяна да, но ми казаха, че задните апарати са блокирали и са ги оправяли с някакви ремонтни комплекти. Не знам как се прави тази процедура, затова се съмнявам, че тогава може да е изтекло нещо. Нали все пак като са блокирали трябва да ги разглобят за да оправят. Не знам, гадая, нека ако някой е правил такава процедура да каже.

flowsky

Записвам се и аз, интересно ми е защо понякога верно става твърд педала, все едно си го помпал...

emilio142

След извършени манипулации по спирачната система,вкл.смяна на спирачните маркучи и 100% обезвъздушаване на системата , педала първоначално беше твърд на изгасен двигател,което е нормално когато вакума се е изчерпал.След запалване на двг и създаване на вакуум в системата ,спирачките са една идея по-слаби.Помпата е сваляна и разглобявана до основи,сменени са и гумичките ,като видимо нямаше проблем и със старите.Прави впечатление,че там,където контсктува буталото на серво апарата със спирачната помпа , на самата помпа има нещо,като малко буталце ли що ли , ако мога така да се изразя и това вероятно играе някаква роля според  мен , защото след изчезването на вакуума в системата , това клапанче според мен се освобождава от буталото на сервото ,хода му е около има няма мм.и вероятно нещо в самата помпа се случва,което да предизвика ттака да се каже мекият педал при първите спирания.Прави впечатление ,че колкото повече време е под вакуум системата,педала се задържа сравнително горе.Това са мойте преки наблюдения д момента,като също ще добавя,че по-големият обем със спирачна течност ,както и извода за съединителя е за предните спирачки.Сега дали са на кръст или не ....