Проблем с кутията на въздушния филтър и газта? - Ford Cougar 2.5 V6

Започната от vilioo, 18 Февруари 2016 00:57:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vilioo

Здравейте колеги, от 2 дни съм горд собственик на Ford Cougar 2.5 V6 и имам следното питане.
Колата е с газова уретба слагана в Италия, но по всичко си личи, че назад във времето е имало детонация от газовата във въздушния филтър, в резултат на което капака на филтърната кутия се е пръснал и сега е хващан по всевъзможни начини и места със видии, нитове и силикон. В следствие на което е монтиран после клапан за да не се повтаря ситуацията. Най- интересното е, че входа на кутията е ЗАПУШЕН. Точно където влиза тръбата в самата кутия, има занитена една ламарина и увита с изоирбанд. Единственото място от където колата може да вземе въздух е от една дупка допълнително пробита отстрани на самата кутия, но тя е с диаметър 3-4 см и от там взима топъл въздух от двигателя. Големият въпрос е има ли си някой на представа, защо е запушена тази тръба и по такъв гаден начин се души двигателя?

П.С. Ако случайно има някой коелга с този мотор, ако може да споредли разхода му как е :)


martin1977

Най се радвам като видя подобно изпълнение. Мислех че само у нас ги правят. Сигурен ли си че е от Италия? Значи албанец я е карал и правил. Интелигентен човек никога не би го направил. Не гледате ли като купувате? Най-доброто, което можеш да направиш, ако от двигателя все още става нещо, е да изхвърлиш газовата уредба, да възстановиш фабричните компоненти, които са съсипани (примерно от донор) и да се радваш на иначе нелошата кола. Ако пък ти се кара с евтино гориво, сложи хубав газов инжекцион. Как може в 21-и век да карате с газови уредби? Последните коли с такива бяха Лади или карбураторни коли от 80-те.

ivchotr

Мартине, явно си някой баш паралия. Чудно е само що караш Форд при това положение  8) Вчера гледах обява на Порше Кайен. Беше с газова уредба. Прави си сам изводите.

П.П. За останалото си прав. Циганско изпълнение е да се слага обикновена ГУ на инжекционен двигател.

К.Методиев

Предполагам, че е запушена кутията защото му идва много въздуха на празен ход и почва да гасне на газ, та щом е имал детонации и взривове при обикновените уредби е така, смени си кутията и виж как ще държи колата.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

vilioo

Благодаря ви колеги, относно газовата е слагана със сигурност в Италия, 4 месеца след като е произвеена колата, даже си беше вписана в италианския талон кога е сложена. Собственика е само един, италиянец е и то пенсионер 37-ма година. Всичко това си го пишеше по документите и талоните. И на мен ми стана странно как може такива простотии да се правят в Италия но..

Относно кутията, ще я сменя и ще видим като има повече въздух как ще се държи колата.

martin1977

Цитат на: ivchotr в 18 Февруари 2016 11:24:47
Мартине, явно си някой баш паралия. Чудно е само що караш Форд при това положение  8) Вчера гледах обява на Порше Кайен. Беше с газова уредба. Прави си сам изводите.

П.П. За останалото си прав. Циганско изпълнение е да се слага обикновена ГУ на инжекционен двигател.
Може би не съм се изразил правилно с "Как може в 21-и век да карате с газови уредби", имам предвид с обикновена газова уредба, вместо газов инжекцион. Нищо против газта нямам и при първа възможност ще сложа газ (газов инжекцион).

vilioo

Не е коректен начина по който се изразяваш, все едно аз съм си сложил обикновенната газова и виждаш ли, така ми харесва да си чупя колата. Ако беше така нямаше да питам за съвети и помощ тук ;)

TourneoRS

Виж по моргите за цяла кутия за да си я възстановиш. Предполагам от Мондео 2,5 със същия мотор като твоя ще пасне . Ако всичко по инсталацията  е в ред , с добра настройка на газовата няма да имаш проблеми.  Имам няколко познати карат 1,6 Ескорт с обикновени газови, дори единият е на метан, и нямат грижи.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

vilioo

Благодаря колега, дано от Мондео да са съсщите наистина :)

gsto

Цитат на: vilioo в 18 Февруари 2016 12:19:43
...Собственика е само един, италиянец е и то пенсионер 37-ма година. Всичко това си го пишеше по документите и талоните.

Защо и на мен всички коли, които са ми идвали от Италия са на пенсионери 34-та, 37-ма година... :'(

По темата, аз покрепям мнението на колегата по-горе за махането на газовата уредба, смяна на кутията с нова. След това си обслужи колата хубаво(ако не си го направил вече), смени свещи и там всичко, което е нужно. Покарай колата така, въведена в заводско състояние и виж дали всичко е наред по нея и как се държи.
След като си уверен, че колата работи перфектно на бензин, тогава се замисли за газов инжекцион(или карай със старата), но и в двата случая отиди при някой, който ще ти ги направи и настрои качествено.

Мое мнение: Всякакви други опити да си преведеш колата в добро състояние, могат да доведат до още повече изненади и всъщност не знаеш какво караш и поддържаш.


vilioo

Това за собственика колега и аз съм го чувал хиляди пъти и не повярвах, но реално на талона си пише всичко, друг е въпроса дали нямат няякаква врътка и нарочно така да ги пишат на възрастни хора, но това е отделен въпрос.

По същество с колата, чака я пълно обслужване, като междувременно я карма само на безнин и то само когато ми се налга за кратки разстояния. Отделно съм говорил с газаджия, уж доста хвален, каза че няма да е проблем да се настрои колата перфектно с тази газова и каза, че няма смисла да наивам пари в инжекцион. Ще видим какво ще направи той, ако не е добре пак ще се маха всичко и ще я карама на бензин само.

opex

С обикновена газова ли е тоя Кугър или с ГИ в крайна сметка?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

ivchotr

Някъде из другите теми май бях споделил за моя Фокус. Взех го с монтиран ГИ. Обаче колата се държеше много странно. Гореше малко, но менеше оборотите на празен ход, та чак гаснеше, а при ускорение в един момент все едно някой и врътваше крана. След настройка пак си гори малко, но върви без да се мъчи (доколкото е възможно за стоте и магарета) и не мени оборотите.
Та козата си иска пръч, както казва един приятел.

vilioo

Съгласен съм с това, за това чакам да се прибера до родния град и там да я дам на доверен човек. Колкото до това каква е газовата, не мисля, че има място за съмнение, но нека да изчакаме след като се произнесе точният човек. Като има развитие, ще споделя. :)