Първия Ranger у ФорУмО

Започната от G_o_c_e_v, 04 Август 2014 20:57:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Riddle

Камиончето е много яко! Мой приятел в Англия (местен туземец) ползваше същото, даже с ляв волан и беше изключително доволен. Да ти служи безотказно и на теб много години!
Винт, забит с чук държи по-здраво от пирон, завъртян с отвертка.



G_o_c_e_v

Благодаря.
Благодаря и на @Иван Вълков за подаръка за Рейнджъра...

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Пак проблеми с подгрева. Палиш и след 4 минути свещите се изключват. Стопи оригиналното табълце и бушона.
Ся добавих това дето  Ванката ми подари
Остава да си намеря някакво реле дето да подава 20-30 секунди ток на силовото реле за свещите и работата ще стане.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Mondeicho

Каква е причината да го стопи? Нещо накъсо ли ти дава?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

G_o_c_e_v

Има система за обогатяване при студен старт. Или иначе казано по механичен път дръпва малко газта и държи малко по високи обороти. Докато е студен и тази система работи, работят и свещите. Когато двигателя се стопли до някакво ниво, системата изключва и свещите гаснат. Да ама той ако го запалиш и тръгнеш на далеко ще се стопли за 3-4 минути ама го караме и на късо разстояние и свещите работят и по повече от 3-4 минути. Стопено е защото бушона беше НЕоригинален и дългото време за подгряване натоварва най слабото звено.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Рейнджа прехвърли 200 000км. Може би за пореден път :D като се сдоби с нови Каяба газови амартисьори за предницата + маншон на дясната полуоска и тампони на горния носач.[attach=1]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Pyrhel

Много ме кефи тая джипка 8)
Сега гледам, че снимките от първия пост са избягали :(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Не знам защо, но в снимка бг са се затрили и май ги нямам на компа...
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

ceslav

Да,и аз имам много затрити снимки от Снимка бг.Получих мейл,че се опитват да ги вастановят ,но още няма развитие.Рейнджа наистина е супер.

ihovahi

Друго си е с Форд:)
Който фôрка "майстор" си нахôда!



Pyrhel

Части за монстър трък! :D >:D
[attach=1]
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

[attach=1][attach=2]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

За идната седмица...
[attach=1]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Работата по нивите понамаля и почвам да преглеждам това онова по машините и първи е пикапа. Днес оправих досадно НЕ палене/въртене, оказа се (както си и мислехме) клемореда на контактния ключ. Разглобяване, чук, сглобяване и паленето си стана нормално. После реших да почистя охладителната система, че по нивите караме в пепел и треволяк, радиатора се наИчва с глупости, а и вътре се оказа л*йняна гледка...
[attach=1]
Промивах двигателя поне 20 пъти, малкия и големия радиатор също ги сливах от където ми падне и смених антифриза.
[attach=2]
[attach=3]
Следва ревизия на спирачната система и май съм за смяна на почти всичко. Най малкото съм за предни дискове и накладки, при барабаните ще видим как стоят нещата.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Рейнджа нещо са кахъри...
[attach=1]
Взе да бълбука, след като го угасих и веднага навързах нещата.
[attach=2]
Беше напълнил втори цилиндър, където е и скъсана гарнитурата. А на трети цилиндър, един от смукателните клапани е прегорял...
[attach=3]
[attach=4]
След като си прегледах снимките, забелязах, че клапаните са надписани, явно и преди нас някой е вадил клапаните.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Ремонта се проточи във времето, но е така, когато зависиш от други хора, а и частите се набавят трудно, даже в Мото Пфое нямат дифтунги за дюзите към главата.
Главата си излезе съвсем редовна, без пукнатини, клапаните са припаснати, водачите и те, а гумичките са сменени с нови.
[attach=1]
Нови болтове за главата...[attach=2]
И докато чакам дифтунгите за дюзите, сглобих всичко, което можах.
[attach=3]
Продължение утре 8)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Pyrhel

Интересно защо е сваляна тиквата... Сигурно са се осрали нещо при ремонта.
Главата видя ли я дали не е мръднала да не стане гаф с новата гарнитура?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

то като пълни единия цилиндър с антифриз как да не свалиш тиквата .. нормални са тия неща за мотор на години и км ,каран по предназначение ( т.е. по къра )

Pyrhel

Това ясно, за свалянето от предишния собственик писах
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Ако я зориш по тежък терен в горещо време - "кипва чайника" и свалянето на глЪЪтЪ е почти гарантирано...


G_o_c_e_v

Цитат на: Pyrhel в 30 Ноември 2017 20:25:12
...Главата видя ли я дали не е мръднала да не стане гаф с новата гарнитура?
В Мадара има една фирма Берко, момчетата са специалисти и разполагат с хубави машини за ремонт на глави и други там подобни. Главата е зачистена 1 стотна. Той сега не е прегряван и не е изкривена. Хубавото е че даде признаци за проблем, а не напълни цилиндъра и да направи хидравличен удър примерно при палене или в движение.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

TourneoRS

Собственика на тази фирма да няма едно Ауди 100 от 86-87г? Стоян или Стилян ли беше , млад на години ..?
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

G_o_c_e_v

Рейнджъра си запали, като пич. Първоначално заради малко въздух работеше колебливо, но за 3-4 сек се изчисти работата на мотора.
Обаче, докато сглобявах смукателния колектор, взех че счупих ето това...
[attach=1][attach=2]
5 мин псувни и за 30 мин се направи ново от метал.
След като се повозих, и се стопли мотора смених и горивния филтър. От стария излязоха някакви сополи, които бяха доло при датчика. Ако не забравя, ще разпоря стария филтър да видя и хартията в какво състояние е.
Сменени части:
Гарнитурата на главата
Ремонт на главата
Нови болтове за стягане на главата
Гарнитура на клапаните
Гарнитура на смукателния колектор
Семерина на разпределителния вал
Ангренажен ремък + обтяжна ролка
Водна помпа
Капачка за радиатора
Масло Comma
Маслен филтър
Горивен филтър
Дифтунги на дюзите горни и долни
Може да изпускам нещо, но като пари ремонта ни излезе 570лв, като 200 са за ремонта на главата.
Първото палене след обезвъздушаването
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Цитат на: TourneoRS в 01 Декември 2017 18:16:47
Собственика на тази фирма да няма едно Ауди 100 от 86-87г? Стоян или Стилян ли беше , млад на години ..?
Имената им не ги помня, двама братя май бяха и единия май беше Стоян, ама дали има Ауди не съм сигурен.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Мишо

Екстра е пикапа човече, запали си супер кадърно, браво на вас. Сега желая само нафта, консумативи и гуми да сменяш.

G_o_c_e_v

Благодаря. Ето и вече се ползва по предназначение ;D
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Мишо


G_o_c_e_v

Пикапа получи нови тампони на горните носачи, както и нови дискове и накладки на TRW.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Брей не съм писал тука от каменната ера (tooth)
След като парното спря да топли баш през зимата (да му се чуди човек) се наложи да му сменя радиятора. Поръчал съм го и чакам, ама е малко снимки от състоянието на пикапа в момента.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

е то има 4 кабела общо гледам  (tooth)