Каква мизерия прави EGR-а по тръбите

Започната от Pyrhel, 19 Септември 2011 14:42:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hotblooded

 Дизляка си отделя доволно азотни окиси по простата причина че работи с бедна смес, тоест кислород и азот си има "на воля". Двигателите Евро 1 и Евро 2 не са много чувствителни към работата на EGR-a, там можеш да си го затапваш, при повечето е така и на евро 3. Само че при Евро 4 нещата стават по сериозни (смисъл че през EGR-a преминават все по-големи количества отработили газове) и се налага по точно управление и съответно измерване на позицията на клапана. От това идва и по-голямата чувствителност към останал отворен или затворен клапан или блокиран механизъм (както беше при мен). През 2002ра година SCANIA експериментираха със връщане на до 40% от отработилите газове през EGR, като след време успяха да покрият и евро 5 без "урея" - само с EGR. т.е явно са успели с експериментите.


К.Методиев

EGR-a от първата снимка по точно колектора направо си е чист, скоро сваляхме колектор на вектра б, 2,0 тди, там реално отворите към главата бяха станали по 1см от приблизително 2 и нещо, въобще как е работила тази кола не знам.

Иначе съм виждал не малко пъти как се сваля софтуерно колата от евро4 на евро3 и работи без проблем, махат им и дпф филтрите, това главно се прави заради тях де.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

moni74

В този смисъл, ако се промени софтуерно една кола от Евро 4 към Евро 3, това как ще влияе на ЕГР-а? Ще може ли да се изключи направо и да не действа, и това ще се отрази ли на работата на ДВГ по някакъв начин?


----------------------------

Pyrhel

Не е само в софтуера разликата. Инжекторите, ЕГР-а и турбото са различни.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ZHP

Къде може да ми почистят ЕГР -а, както и колекторите -това което показва Pyrhel на снимките.
Колегата Bobi споменава за някакъв човек- той ли прави това?

supertorr

Има два варианта-сам да си го свалиш и изчистиш- с помоща на спрей за почистване на карбуратори, обезмаслители, пароструйка, както сме прави повечето.
Втория вариант е сервиз-пари-изчистен ЕГР

ZHP


rosko

#67
 Колеги виждам, че темата не е активна отдавна, но искам да питам за този ЕГР.
Какво може да се очаква в поведението на колата след почистване или затапването на ЕГР-а. При мен също има много насъбрала се гадост, а колата работи и върви нормално. Би ли имало разлика в пъргавината, разхода и поемането от по ниски обороти след една от двете "процедури". Еднакви ли са резултатите както при моторите TDCI.

Pyrhel

Ако го затапиш ще ти вдигне разхода. Не очаквай други промени.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: rosko в 05 Февруари 2013 11:06:36
Колеги виждам, че темата не е активна отдавна, но искам да питам за този ЕГР.
Какво може да се очаква в поведението на колата след почистване или затапването на ЕГР-а. При мен също има много насъбрала се гадост, а колата работи и върви нормално. Би ли имало разлика в пъргавината, разхода и поемането от по ниски обороти след една от двете "процедури". Еднакви ли са резултатите както при моторите TDCI.
A ako прогресивно натрупва гадости - може би е сигнал че трябва да изкормиш катализатора и FAP-а (ако имаш такива)!


moni74

Цитат на: hotblooded в 05 Февруари 2013 12:27:41
A ako прогресивно натрупва гадости - може би е сигнал че трябва да изкормиш катализатора и FAP-а (ако имаш такива)!

Иво, някаква идея къде в Бургас могат читаво да ми "оправят" катализатора?


----------------------------

amplified

На старото ми мондео тая операция я направих между Карфур и 5-ти км, един жълт сервиз за ауспуси, първия от двата(един до друг са).
Сравнително бях доволен, след като го направих това карах 2год и половина на газ и гърнето не даде нишан да заминава. После я продадох и й изгубих дирите, тя и до ден днешен седи срещу входа на Стадиона до вас, може да отидеш да клекнеш да провериш :D Там ми правиха и второто гърне на сегашната, но не е минало много време да дам мнение.

rosko

 Благодаря ви за бързите отговори! И още нещо- по какви признаци се разбира, че ЕГР-а си е заминал.

hotblooded

Цитат на: rosko в 05 Февруари 2013 15:10:24
Благодаря ви за бързите отговори! И още нещо- по какви признаци се разбира, че ЕГР-а си е заминал.
Tука има един класически пример

hotblooded

Цитат на: hotblooded в 05 Февруари 2013 15:26:19
Tука има един класически пример
Тук - не беше толкова хард, но ми скъса нервите!

moni74

Цитат на: hotblooded в 05 Февруари 2013 15:26:19
Tука има един класически пример

Опреш ли до примера с моята кола, вече ще е късно и няма да можеш да караш. Затова когато намериш свободно време, отивай и го оправяй. 20лв ми взеха за труда на мен, но ми смениха и свещите покрай това.


----------------------------

encho

Цитат на: moni74 в 05 Февруари 2013 15:44:31
Опреш ли до примера с моята кола, вече ще е късно и няма да можеш да караш. Затова когато намериш свободно време, отивай и го оправяй. 20лв ми взеха за труда на мен, но ми смениха и свещите покрай това.
Здравейте, някой смъквал ли е всмукателния колектор, който е едно общо с EGR на 1,8 тдси 2001г. Налага ли се смъкването и на изпускателния колектор,че не го веждам добре от долу.

Pyrhel

Разделих ти темата тук: http://fordbg.com/forum/index.php?topic=3124.0 Използвай опциите най-горе "Нови отговори на твоите публикации." или "Покажи твоите теми." Нека не е като миналия път да трия 12-15 еднакви теми. Моля те...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Gredarov

Някои може ли да помогне със софтоерното премахване на егр на 1,6 tdci

Danielkyosev

Здравейте колеги искам да попитам как става почистването на колектора преди цилиндрите?Няма ли опасност да попадне голяма част от мизерията на вътре като го почиствам?
Благодаря предварително


Ozzie

Като го демонтираш от двигателя, няма никаква опасност.  :D
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Danielkyosev

Здравейте отново след отстраняването на детайла от снимка 6 от началото на темата детайлите от снимка 4 и 5 и те ли се свалят за почстването или се почистват на място?

Pyrhel

снимка 4 - глава; 5 - колектор; 6 - същия колектор от по-далече. Портовете в колектора не са толкова дълбоки и каквото се изчопли от тях, може да се извади, няма да попадне в цилиндрите.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danielkyosev

#83
Ясно,много ви благодаря!Само още нещо да попитам,рейл мисля че така се казва и той ли трябва да се свали?Ако го сваля,няма ли опасност да попадне въздух във него?

Alexi

не се сваля рейла ,разкачаш само подгревните свещи без да ги развиваш

Danielkyosev

Много ви благодаря колеги.Ще качя снимки от почистването.Предполагам че е страшна глеч вътре.

Водниядух1

Аз също мисля да запуша ЕГР с ламаринка, но не знам да изключвам ли ел.буксата или не . Фокуса е с мотор тдди- евро 3 и мисля не е нужна софтуерна намеса.

Alexi

ще ти вдигне разхода ,ако ЕГР работи не го затапвай