Грешка P0172 Фиеста 1.25 1996 година

Започната от Пешо2004, 21 Януари 2021 09:51:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Пешо2004

Здравейте колеги. Правя си дам диагностика и ми дава тази грешка. Единственото което намирам за нея е че е богата сместа. Някой може ли да ми помогне повече. Ламбда сонда, дебитомер или дюзи? Или е друга причината? Благодаря предварително.


ivchotr

Въздушният филтър от кога не е сменян?

Пешо2004

1 година. Или 7 хиляди километра.

ivchotr

Не би трябвало да е от него. Газ има ли тази кола? Ако има, провери в какво състояние са клапаните, които пускат газта. Ако не затварят добре, сместта се обогатява. Ако няма газ, в момента не се сещам какъв може да е проблемът. Евентуално някакво моментно бъгване на сместа.

Пешо2004

Няма газ колата. Единственото нещо което забелязах откакто ми я подариха колата преди година и нещо, е че като е студена малко заглъхва. Все едно не и стига бензин или въздух. Не знам кое от двете. Натискаш педала на газта и трябва да стигне определени обороти за да потегли нормално. Иначе тръгва да загасва. Като позагрее след 3-5 минути никакви проблеми. Другото нещо е че под 8-9 литра/100км в града не пада разхода. Извън града не карам.

ivchotr

Ми значи не е лошо да почистиш тръбата с дросела. Предполагам, че ще е доста мърлява.

toto

Виж дебитомера, от него стават тия мизерии и колата като загрее си работи нормално. Аз имах такъв проблем, само, че не съм с дебитомер, а с МАР сензор и той ми правеше проблеми и давеше колата докато е студена и пушеше и като загрее си работи перфектно.

Пешо2004

Благодаря за съвета. Но не знам как да го проверя дебитомера. Какво трябва да му меря? Просто не съм запознат. Тръбата към дросела е абсолютно чиста.

ivchotr

Дебитомерът трябва да е с абсолютно чисти реотанчета в тръбата. Като се замърлят, започва да не отчита както трябва. Понякога се оправя с измиване, но при тази процедура не е изключено да се прецака окончателно. Ако не си се занимавал друг път, по-добре е да го види някой специалист.

Пешо2004

Здравейте отново. Тази грешка изчезна, но се появи нова. P1132 - Ford
Type   Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled
Description   
Lack of HO2S Switches, Sensor at Rich Limit Conditions

Location   Bank 1 Sensor 1
Cause   
Engine running in closed loop, then the PCM detected that the HO2S-11 signal did not switch because the fuel control system is at its rich limit

Къде може да е проблема? Благодаря предварително.


ivchotr

Предполагам, че се е появила при градско каране. Трий я и не я мисли повече. Следващия път ще ти изкара грешка, че сместта е била бедна.

Пешо2004

Колата се кара само градско.  Грешката я трия, и се появява постоянно. Харчи около 10-11 на 100 бензин. Което ми се струва много. Затова си мисля че има проблем.

ivchotr

Качила е значи разхода. Що не я закараш направо при Фордманиака да я погледне на живо и да ти каже има ли и нещо?

Пешо2004

Закарах му я на великия майстор Фордманиака. Човекът даже и не пожела да я погледне. Трябвало да я оставя, трябвало да размества коли. Пълни глупости. Където и да съм ходил на диагностика (на поне 5 коли) като си запазиш ден и час те поемат на момента. Но това са подробности, да не говорим че диагностика обикновено се прави с кабел, лаптоп и скенер (или друга подобна джаджа). Отидох днес в друг сервиз (нарочно не споменавам име) пак за Форд. Вчера се обадих, днес  ме приеха. По притеснителното е че диагностиката показа липса на напрежение към TPS, ламбда сонда и разни други сензори. Хората казаха че е нещо по кабелите, ЕКУ или и двете. Сега ми трябва добър авто- електро сервиз.За София става дума. Ще съм благодарен разбира се за мнение. С изключение на този първият който твърдеше че ако и има нещо щял да поръча части и да я оправи. Интересно ми е дали щеше да поръча ново ЕКУ  ;D

ivchotr

Не е такъв, за какъвто го мислиш. Но пък колата си е твоя, така че ти си решаваш къде да я даваш за ремонт. Предполагам накрая ще споделиш какъв е бил проблемът.