Неравномерно износване на накладки!

Започната от Alexander, 03 Февруари 2012 20:14:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexander

Нормално ли е отпред в ляво да ми яде по-бързо накладките отколкото от дясно и ако не къде би могъл да е проблемът?
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded


Bobi

Моите също бяха изядени повече от лявата страна ( вътрешната най-вече) . Не знам защо става така.

Alexander

При мен е видима разликата! Десните могат да карат още към 5-10к км а левите са почти на метал..
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Backstage

Миии...и при мен беше така и с няколко приятели (сервизчии) го отдадохме на тракшъна...

Alexander

Също го има като вариант, но аз все пак мисля да огледам апарататите като сменям дисковете и накладките и да сменя спирачната течност и да обезвъздуша системата!  (thup)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

Alexi

не е нормално но нямам идея на какво може да се дължи ..

Alexander

В интернет пише следните варианти:

Въздух в системата
Запецнало бутало на апарата
Проблем с помпата(но малако вероятно и недай си боже...)
И като цяло проблемен спирачен апарат
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

itskin

Принципно десните по-бързо се износват заради мърсотията по банкета ( пътят е по-чист в средата).

Alexander

"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

dimkaraganchev

А забелязал ли си, дали лявата джанта ти се цапа повече с черно от дясната. Преди няколко години и аз имах подобен проблем с лявата джанта на Примерата. Почерняваше от накладките. И наистина левите накладки се износваха очевидно повече от десните. Когато я закарах да ги смеят, се оказа, че предишния собствен е сменил само левите накладки с някакви куча-марка. Десните си бяха оригиналните на Лук. Оттогава нямам проблеми с неравномерно износване на накладки.


hotblooded

 Никога спирчаните усилия не са еднакви двете колела, отделно че "релсите" по на спирчните апарати ръждясват, натрупват различни простотиики и накладките не се притискат равномерно.... Хубаво е като се сменят накладките, плъзгащите повърхнини да се почистват добре със шабър, слагането на съвсем малко грес (което практикуват някои) не е добре, защото още по добре прилепя прахоляци и боклуци... Дори сега зимно време когато се хвърлят пепеляци и пясъци по пътищата - зацапването е още по засилено.

amplified

На колко км си, че аз минах 57 хиляди км и още не са май за смяна, кога да ги гледам?  (fri)

hotblooded

 Аз ли? Аз я имам от 1500 км :) Иначе много зависи от стила на каране - две еднакви коли (навремето - като бях механик) едната сменяше през 30к и собственика псуваше колата и марката.... другата ги смени на 75 000 (оригиналните) беше собственост на една мацка.

Alexander

Аз първи път ги смених на 40 к предните и на 60к задните а сега на 100к предни дискове и накладки! Но стилът ни на каране съм сигурен че е различен! ;)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

amplified

Еми аз от време на време карам агресивно на газ спирачка, но имам доста извънградско(към 35-40х.к)..
През останалото време карам доста пестеливо откъм гориво и спирачки. Явно могат да откарат още 10-тина х.к.
На някоя среща ще ги погледнем  :P

Bobi

Доколкото си спомням, минималната дебелина на накладките трябва да е 4 мм. Погледни ги, ти и сам можеш да прецениш :)

hotblooded

 Няма какво да ги гледа - ще му светне лампата малко преди да достигнат дебелина за смяна.
А едно време - един колега си беше купил накладки за Жигуль-ника - адски накладки - дисковете се износиха - накладките не  :))

Bobi

При мен няма такава лампа... При мен "светенето" се изразяваше в тресене при спиране и тътен от допир на метал в метал :D

Backstage


hotblooded

 Датчика всъщност е едно кабелче "залято" във накладката, като се износи до него през диска дава "маса" и лампата светва.


Backstage

Toчно! Датчик е малко пресилено ама тъй де   :))

hotblooded

 Впрочем ако някои няма такава инсталация, но за неговата кола се продават накладки с "кабелче" - прави се много лесно. Ще свети лампата за ниско ниво на сп. течност (а може и някоя друга) И без това на не малко коли светва тази лампа че има износени накладки, на други светваше лампата за ABS-a, трети си имат отделна лампа за износени накладки

Alexi

моето мондео няма такъв датчик ,нито старите оригинални накладки нито новите пак оригинални които си смених сам с дисковете  ,имат такъв датчик

hotblooded

Цитат на: Alexi в 08 Февруари 2012 09:20:05
моето мондео няма такъв датчик ,нито старите оригинални накладки нито новите пак оригинални които си смених сам с дисковете  ,имат такъв датчик
За няма и 2 часа ще ти направим сигнализация. Ако искаш да ти пуснем отделна лампа на таблото вече ще стане по сложно - ще трябва да сваляме табло - иначе 2 метра кабел многожилен 1 кв.мм с изолация, 5-6 миши опашки и си готов!

Alexi

според мен няма смисъл .. аз си ги поглеждам периодично а и както ги смених преди 15к км скоро няма да заминат ,не карам с агресивна употреба на спирачка ..

viksata

Цитат на: hotblooded в 08 Февруари 2012 09:36:26
За няма и 2 часа ще ти направим сигнализация. Ако искаш да ти пуснем отделна лампа на таблото вече ще стане по сложно - ще трябва да сваляме табло - иначе 2 метра кабел многожилен 1 кв.мм с изолация, 5-6 миши опашки и си готов!

Аз също съм с такива апарати и дискове от Мондео МК3 и наистина те нямат такива с датчик за износване...

Моля ако можеш сподели как ги правиш наклатките с датчик

Аз си имам инсталация до таблото и до апаратите :)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

hotblooded

  Значи гледаш в ауто дата колко ти е допустимата минимално дебелина на накладките, мериш колко ти е дебела новата накладка и от към гърба пробиваш с дрелка отвор през металната подложка и феродото - примерно ако е 4мм допустимата дебелина - пробиваш метала + 4мм - вкарваш кабелче с изолация 2.5 кв. мм и заливаш с моментно лепило (отвора да е колкото кабелчето + 1мм), а мястото му да е такова че да не попада на местата където накладката контактува със сп. апарат.) Впрочем не знаех че няма накладки с кабелче за Мондео Мк3

viksata

:) Благодаря ще пробвам   (thup)

не че е кой знае какво но ми мига по 15 пъти лампата  за наклатките като паля колата


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Backstage

Аз пък имам проблем с тази система...лампичката ми примигва от време на време и много дразни...мислех че са буксите на колелата ама не...
само дето ги отрязах и вързах кабелите на късо  :))...Най вероятно някъде към двигателя  кабелчето прекъсва понякога...

hotblooded

 Имаш отделна лампа за накладките или са заедно със "ниско ниво на сп. течност"? може датчика на казанчето да се лигави ако е така