Форд Фокус mk1 1.6+Турбо К03

Започната от JoroM, 01 Април 2014 21:56:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

JoroM

#60
Благодаря колеги.
Относно тестове на спирачки 100 - 0...уредчето ми с което замервам 0-100, 0-200 и т.н. УЖ мери и спирачен път....обаче нещо не мога да го накарам да мери спирачен път.
100-0 и стоковите спирачки на фокус съм сигурен че се представят на ниво, особено ако са с хубави дискове и накладки, та дори и да е с барабани отзад. Моите никога не са ме предавали, обаче исках да имам по- голям запас в спирачките, така да се изразя. Най- вече понеже карам доста агресивно на някой пътища със завой, а за там си трябват яки спирачки, които не прегряват лесно. Другото е че ме дразнеха малките стокови дискове, на аудито ми са 288 мм...е съвсем друго изглежда големия диск като е запълнил джантата. ^-^
Стоянов, не съм подлагал шайби, няма фланци. Фрезовах петите на супортите с около 3,5мм, изпилих и на още две места около 1 мм за да не опира супорта в диска. Като четях по чуждите форуми, като взема да смятам какво  пилят или слагат шайби и т.н. и направо се обърквам...при едни изглежда едно, при други друго. Към момента, след всичко изчетено по този въпрос, мисля че дисковете от СТ и мондео мк3 са с еднакъв офсет, и единствената им разлика е в отворите.


Alexi

300 мм си е сериозен диск ,на Е36 М3 са толкова :) ще се усети разлика

JoroM

#62
Малко да раздвижа темата...
Намерих си перфектна централна конзола от Фокус Джия, имитация на орех като гледам...мм много повече ми харесва от оригиналната сребриста, която се беше олющила. Сложих и плафон от Джия, със три крушки, и от тази добавена екстра съм доволен.
Не бях замервал колата от година и половина, а имам доста промени оттогава, които очаквах да се отразят негативно на вървежа, затова скоро направих един рън до 200 с уредчето , на същото място на което беше и предишния.., при почти същите условия( температура, гуми и т.н).и съм изненадан че успях да постигна същите резултати...поне до 200. Малко съм разочарован, но резултатите са напълно очаквани...промените не са малко: смених правена генерация на 54 мм със фабрична такава от дизелов фокус, сложих челен кулер от Мерцедес С200 компресор, който е с по- голям обем, но е с по-малък флоу от този който ползвах за временен( от А3 1.8Т), доста по-големи и съответно тежки спирачни дискове( 300 мм срещу 260) очаквах всичко това да се отрази негативно на вървежа...и действително се е отразило...поне до 160 колата е маалко по- бавна отпреди, но след това до 200 наваксва и постига същото време. Холд бууста с челния кулер е с 0,1-0,15 бар по- нисък, заради по- големия обем на системата...турбинката вече идва слаба, а карам на гейт( макс налягане)...реших да мина на К03S(по- силна е от К03 с триисетина коня) , понеже съм правил колата за К03/К03S турбини и S- ката е болт- он, но за нея ще трябва да ползвам кранчето( буустконтролера). Целта е холда да ми е на 0,8... което за съжаление с тази турбина е непостижимо. Засега съм в процес на търсене...
Между другото, А3ката ми 1.8Турбо с чип за 192 коня със същата турбина и на същите килограми като форда,  правеше 0-200 за същото време...но аз искам фокуса да е по- бърз от чипнат 1.8Турбо в голф 4/А3  8)
Клипчето от ръна:
http://vbox7.com/play:4b93b8208b?pos=src

Какво мислите за метална предна решетка (inox) м/у бронята и капака ...виждал съм на триврати фейслифтови фокуси такива решетки. Не знам ще станат ли на моя, понеже е птпреди фейса, и изобщо как ще стои...може да споделите какво мислите за идеята.
........

Благоевград

#63
Здрасти !
Първо - поздравления за колата, определено е нещо много интересно.
Искам да те попитам - как се справят скоростите и съединителя с мощността ? Има ли проблеми ? И къде успя да я събереш турбинката ?
Не успях да намеря информация в темата, извинявай ако съм пропуснал.

Сашо33

Жоре искам и моя така да направиш кво струва си плащам дори съм от другия краи на балгария и пак ще доида.....даи си номера моля те