Последни публикации

Страници: [1] 2 3 ... 10
1
Аз все си мисля,че нещо влиза в резонанс. Звука е същия,все едно гумата опира някъде в подкалника и по-точно в пластмаса.
2
Ford Focus / Ford C-Max / Re: Грешка P2279, теч на въздух от къде?
« Последна публикация от ludmiloff - Вчера в 19:53:07 »
Колата (временно) се оправи.
Какво направих до тук:
1. проверих клапана за картерните газове. Капачката е така направена че счупих закопчалките. Вътре имаше малко мазнотия, а мембрана е здрава, ама някак си спечена и омазана от долу. Поизчистих мембраната и наместих всичко обратно, капачката се крепи на една от закопчалките.
2. свалих корите от долу и решетката и прегледах колкото можах тръбите към интеркулера - не открих нещо пукнато или сцепено, интеркулера не е свалян, не съм го гледал
3. оная "гофра" я увих с монтажна здрава лента за проба, да не би от вътре да изпуска гарнитурката
4. размърдах болта на клапана за геометрията - под турбината - сякаш наистина се беше спекъл малко
До тук - ту работи, ту пак дава същата грешка P2279, за капак на всичко ми изскочи и грешка за подгревните свещи (не си я записах, но утре ще я видя). Най-накрая гледах MAP-a за пукнатини или нещо съмнително по-корпуса, кабелите размърдах малко. Точно преди това упражнение - МАП-а показваше 95-98kPa на празен ход. След това се оправи на 99-100-102-103 в зависимост от времето. Засякох живи данни в движение - стигаше до към 200, мисля че имах и по-големи стойности.

И след това последното - вече цял ден все едно карам друга кола - работи усезаемо по-тихо, усеща се ускорението след 1600-1700об, и най-важното - нямам грешка P2279, останаха само подгревните свещи.
Тука е момента вече да питам - имам доста високо показание на MAF-a - 20-30g/s на празен ход. Не е нормално май? Четох че трябва да 1-2 до 5. Може ли да е от болта на клапана за геометрията, или самия сензор е зацапан и прецакан. Утре ми идва спрея - ще го чистя и ще споделя.

Ozzie, темата ти е интересна, и при мен може да има такъв филм, но за сега не пипам по-нататък, че работи :)

пс. оня болт сякаш "пневматичен гейт" му казват някои, не съм специалист тука, признавам
3
Ford Focus / Ford C-Max / Re: Грешка P2279, теч на въздух от къде?
« Последна публикация от Ozzie - Вчера в 19:22:30 »
Така както описваш нещата, сякаш управлението на променливата геометрия не работи адекватно.
Тръгваш от вакуум помпата и проследяваш маркуча който отива от нея до клапана който управлява променливата геометрия. Ако той е наред, преглеждаш другия маркуч - от клапана към актуатора. Ако и той е наред, остава актуатора да е компрометиран.
Тъпото е, че клапана, както казах е наврян на Манчо в кътния. Ако работиш отгоре, трябва да се свалят чистачките и корите под тях, освен това трябва да си гъвкав, 'щото може би ще ти се наложи да си с главата надолу. Другия вариант е легнал отдолу, но тогава трябва да свалиш едно желязо под полуоската.

Споделям моята занимавка с въпросния клапан -> https://fordbg.com/forum/index.php?topic=11336
4
Двигател / Скорости / Re: Шум ( виене ) при подаване на газ на скорост
« Последна публикация от Ozzie - Вчера в 19:09:05 »
Във Варна, операцията "сваляне / качване" на скоростна кутия се върти около 150 лв. за труд. За да се свали кутията се откачат полуоските. Хората с опит препоръчват след това да им се сложат нови семеринги.
Таааа...... приготви си едни 400 лв., ако останат - почерпи се.
5
А има ли шанс това за което говориш да идва от ESP то?? Все пак то се задейства точно при такива условия за каквито описваш  :-[
6
Ами то във форум мн трудно да се обясни звук  (tooth) (tooth) (tooth)
Но... ако някой си е просурквал обувка с гумена подметка в балатум, е точно такъв звук от двете колела при ускорение и особено при неравно.
7
Ford Mondeo / Re: Впечатления за Mondeo Mk5
« Последна публикация от Kraiso - Вчера в 11:28:35 »
Здравей, в същата ситуация бях тази година. Продадох моето Волво С80 и си закупих МК5 2.0тдци. Колата е добра.
 Плюс за Мондеото е :
-Доста нисък разход на Гориво (Градско 6.2-6.4, извънградско под 6 по ограничения). Волвото ми беше Бензин, 2.5 турбо.
-Няма никакви скърцащи шумове. Доста тих автомобил.
-Завива много по добре от Волво на место/паркиране.
-В сравние с волвото е доста по твърда като окачване, но и по директна.
-Моето е Комби, доста място, което на мен лично ми трябва.
-Частите като за по нов автомобил са евтини.
Ако нещо друго те интересува питай.
8
Здравейте,
интересува ме къде мога да сменя съединителя на личния ми (горепосочения) автомобил и колко би струвало с труда. Сервизът трябва да е добър. Ако някой се е сблъскал с този проблем/обслужване, ще съм благодарен за информация. Благодаря!
9
Двигател / Скорости / Re: Ecoboost в моделите на Форд
« Последна публикация от Metodi91 - Вчера в 09:47:38 »
Собственик съм на Мондео екобуст мобор от 2 години. Като мнение мога да кажа, че разхода е доста по малък от атмосверните мотори. По капризни са като мотори и трябва да се карат с хубаво масло и честа смяна на маслото. Разхода много зависи от карането, но за кола дето е бензин и е от класа на А4, Ц-класа, Е92 бих казал, че е доста по просторна и по икономична. В София на задръстване ми качва 9.3л. при разстояние 20км с средна скорост 18км, което е почти само тръгни спри. Ако обаче няма трафик и даваш повече газ, може и 12 да удари градско. За извън града е почти като дизел (със 140 на темпомат) средно си дава към 6-6.2л.
Ако някои има някакви въпроси относно подръжка може да пише :)
10
Ford Focus / Ford C-Max / Re: Грешка P2279, теч на въздух от къде?
« Последна публикация от ludmiloff - Вчера в 08:44:00 »
Цитат
На живи данни, налягането в колектора е съвсем малко над атмосферното. Все едно карам атмосферен дизел, а не турбо.  >:(

При мен е още по зле - на празен ход 98kPa, но при газ успявам да стигна до 130. Като натиснах датчика малко и се оправи на 102kPa на празен ход. Егаси бараката карам, пък до скоро не беше такава.
Страници: [1] 2 3 ... 10