Мондео МК3 на V.Buzev

Започната от V.Buzev, 29 Май 2015 12:36:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dmitarcho

А....аз не искам да обиждам никого ;) Важното е на теб да ти харесват ;) На оригиналните джанти само това не харесвам и аз.... 6,5 J :(
Ръца Пръца


Alexi

ее потекоха ми лигите с тия буркани наоколо :)) каминката гори ,студена ракия и кисели морковчета с целинка .. мм

V.Buzev

Цитат на: Alexi в 30 Октомври 2015 11:58:53
ее потекоха ми лигите с тия буркани наоколо :)) каминката гори ,студена ракия и кисели морковчета с целинка .. мм
Идилия :D

ihovahi

Тамън за ракия си говорим тука... и вие вече сте готови с мезето  :D :D :D Къде да идваме  ;D ;D ;D
Който фôрка "майстор" си нахôда!


V.Buzev

Цитат на: ihovahi в 30 Октомври 2015 13:34:12
Тамън за ракия си говорим тука... и вие вече сте готови с мезето  :D :D :D Къде да идваме  ;D ;D ;D

Плевен е мястото, пък може и на село да се изнесем да палнем едни огънче на поляната с некоя и друга мръвка :D

Dmitarcho

Пак го обърнахте на ядене и пиене ..... @Ина Тодорова да взема една туба бензин ... на @Alexi ще му съберем съчки за огиня ... Тренирали сме го това поне :)
Ръца Пръца

V.Buzev

Цитат на: Dmitarcho в 30 Октомври 2015 15:27:47
Пак го обърнахте на ядене и пиене .....

Бе то в това студено време мисли ли се за друго  :D

V.Buzev

Добавих нещо задължително на мондеото - обух го с 4 бр. зимни джапанки 205/55/16 cordiant polar sl pw-404:


V.Buzev

Отдавна не съм си писал в темата. Я малко ъпдейт:







Не михаресва напълно как стана ама като за пръв опит за сега ще е така. На пролет като се постопли ще купя още един панел за монтаж на Ford 6000 CD и още един челен панел от фокус мк2, за да си коригирам грешките  :D.

Утре колата влиза в бокса за смяна на термостати, антифриз и ремонт на генератора, като на него ще се монтира и от специалната ролка със свободен ход.

TourneoRS

Сподели как се държат гумите, че ми е интересно ? :)
IVECO -  с него не се ходи надалеко .


Dmitarcho

Това от тея мултимедии с андройд ли е ? Те не си ли пасваха в дупката ? Ако го напаснеш по-добре, ще заспи ;) Качеството на звука как е ?
Ръца Пръца

V.Buzev

Цитат на: TourneoRS в 10 Януари 2016 19:06:00
Сподели как се държат гумите, че ми е интересно ? :)

Гумите са страхотни, няма спиране в снега, като танк е  :D. Особено като се има в предвид, че в Плевен единствено в момента са почистени само главните улици, а останалите са на самотопене.
На лед също са доста добре, за киша няма какво да говорим.

единственото гадно на тези гуми е че са шумни - на сух асфалт при скорост над 100 става дразнещо.

V.Buzev

Цитат на: Dmitarcho в 10 Януари 2016 19:10:49
Това от тея мултимедии с андройд ли е ? Те не си ли пасваха в дупката ? Ако го напаснеш по-добре, ще заспи ;) Качеството на звука как е ?

Както написах това е бета версия :) набързо в студеното толкова. Голямото чесане зад ушите беше как да сваля панела на климатроника отдолу и да го укрепя че да не пада. Но малко не го доизмислих и дойде с 5 мм. по-нагоре което пък ми пречи на монтирането на мултимедията.
Тази е без андроид, но си има пак всичките му екстри + навигация. Купих я от колега B.Stoilov. Той я беше монтирал на C-max-а и се оказа че по никакъв начин не мога да я монтирам на стандартния панел на мондео мк3 било то на 6000CD или Sony. Всички тези които се предлагат в Алито и разните му китайски сайтове, та даже и в бългаски на безбожни цени пише че стават и на мондео мк3, но това не е така. Челно изглеждат еднакви, но в действителност панела на тези мултимедии е по-дебел и не е трапецовиден и става за всичко друго но не и за мондео  :-[.
след като я купих установих че няма да стане и я пуснах за продажба, но после размислих и реших да я монтирам.
Тааа това е първоначалния вариянт. Втория опит смята ще е по-сполучлив, защото вече знам къде са ми грешките :).

Качеството на звука е по-добро от на 6000CD и малко по-лошо от на Sony. В момента е с говорителите за Сони и смятам че звукът е доста приличен.

Dmitarcho

Важното е, че го правиш с мерак :) Значи ще се получи както трябва ;) И живот и здраве, ще го видим на живо ;)
Ръца Пръца

V.Buzev


V.Buzev

Хенри вече е с 4 бр. нови подгревни свещи Искра, нов голям термостат, че му беше омекнала пружината (малкия си е оригиналния и след тест майстора ме увери че не е за смяна) и нов генератор втора употреба + монтирана шайба на ИНА, че на моя му е заминал реле регулатора.

ПС. има ли от къде да се намери оригинален реле регулатор нов?

hotblooded

Цитат на: V.Buzev в 21 Януари 2016 10:25:42
Хенри вече е с 4 бр. нови подгревни свещи Искра, нов голям термостат, че му беше омекнала пружината (малкия си е оригиналния и след тест майстора ме увери че не е за смяна) и нов генератор втора употреба + монтирана шайба на ИНА, че на моя му е заминал реле регулатора.

ПС. има ли от къде да се намери оригинален реле регулатор нов?
OEM-a се води че е на Mobiletron, номера е VR-VN001, обаче при мен не се получи добре смяната и имах дребни проблеми, които се решиха със смяната на въпросния РР с работещ, втора ръка (късмет, на колега му рециклираха динамото, а РР му е бил здрав и ми го даде). Mobiletron-а още ми седи в мазето, може да измислим нещо... Ще ми е интересно дали ще работи както трябва на друго динамо

V.Buzev

@hotblooded кажи марка и модел на твоето динамо?

hotblooded

Цитат на: V.Buzev в 21 Януари 2016 23:46:19
@hotblooded кажи марка и модел на твоето динамо?
Всички дизляци сме с един Visteon...  нямат външни разлики, а РР излиза един и същ

chokolino771

Доволен ли си от ефекта на новата ролка на динамото ?


V.Buzev

Цитат на: chokolino771 в 22 Януари 2016 13:33:24
Доволен ли си от ефекта на новата ролка на динамото ?

Ще кажа твърди отзиви като се постопли малко времето, че сега колата не може да загрее толкова, че да паднат оборотите до 750/800 :). Не съм я и изкарвал на извънградско да позагрее, а в Плевен карам на доста къси разстояния.

Mondeicho

И аз мисля да направя тази интервенция с ролката, затова ще чакам и аз резултата.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

V.Buzev

Снощи беше топло и я оставих да потрака на място да позагрее. В момента в който стрелката на температурата отлепи над 60 градуса оборотите вече се бяха успокоили на 750 и стрелката е бетон. Няма го мененето на оборотите на празен ход и като че ли звукът от двигателя се е променил - първото смятам че е от генератора, а второто от ролката :).
Ами да кажем че съм доволен за сега. Единствено ме притеснява тая калпава демферна шайба дето съм сложил, като че ли има един странен звук от нея.
Ще търся из ebay да копувам оригинална, че във фото мое ми искат 450 лв. а такава цена не ми се плаща.

vesso90

Хмм..Интересно.При тебе като се успокои пада на 750,а при мене по всяко едно време когато е загряла е на 950 постоянно.Почти всеки,който съм видял,му падат на 750-800 оборота,при мене на 950.На какво може да се дължи това?Извинявай ако ти спамя темата,просто видях какво си написал за оборотите.

V.Buzev

#54
Цитат на: vesso90 в 29 Януари 2016 09:28:14
Хмм..Интересно.При тебе като се успокои пада на 750,а при мене по всяко едно време когато е загряла е на 950 постоянно.Почти всеки,който съм видял,му падат на 750-800 оборота,при мене на 950.На какво може да се дължи това?Извинявай ако ти спамя темата,просто видях какво си написал за оборотите.

Не е драма че пишеш в темата :).

Това което си написал може да се дължи на много неща и трябва читава диагностика, за да се разбере. Може потенциометъра на педала на газта да е проблемен, актуатора на турбото също, или пък някой датчик да се ебава и да лъже ЕКУ-то че все още колата е студена или пък релето на подгревните свещи да се е прецакало и те да работят постоянно. Това се сещам на първо четене :).

Всъщност това което се сетих - ти закачвал ли си колата на диагностика и там да видиш колко са оборотите. Да не се окаже че стрелката на таблото нещо лъже :)

vesso90

Не съм я закачал все още.Аз така я купих между другото.Абсолютно никакви проблеми не ми е създавала.Имаше един,изгоря ми алтернатора,буквално ме остави на пътя и почна да пуши зверски.Това е оправено,всички карантии са му сменени,вкл. и диоден блок.Винаги когато я запаля е на 1000-1050 оборота г/д,и след има няма 5-6 мин си падат на 950 и това е.Работи сравнително тихо като паднат оборотите.Не знам,ама наистина си трябва една диагностика.Не ми се вижда нормално за дизел да държи 950 оборота.Не играят,не мърдат,всичко е точно.Колата има много добра тяга за 115 коня,дори chokolino не повярва,че е 115  :D.Благодаря все пак за отговора,стига сме спамили темата,все пак е за твоята кола ;).Ще пусна една диагностика и ще видим.Благодаря колега!Ще имам впредвид твоите думи и предположения.

baibradar

За демпферна шайба си търси Дайко. Няма смисъл да хвърляш пари за оригинална, тя също е Дайко.

V.Buzev

Цитат на: baibradar в 29 Януари 2016 09:59:25
За демпферна шайба си търси Дайко. Няма смисъл да хвърляш пари за оригинална, тя също е Дайко.

Да така съм намислил да направя, но в ebay нещо не излиза това Дайко, а по нашите магазини въртят една и съща песен - Феби, Кортеко и още някаква неизвестна.
Ако знаеш от кой магазин да купя Дайко сподели!

Mondeicho

В ибей търси това :Belt Pulley, crankshaft - DAYCO
DAYCO - Ref.: 042DPV1041
Излиза в mister auto и сега е 65 лири, което е доста прилично като цена ( 180 лв.). Има и други доставчици.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

G_o_c_e_v

Сега погледнах в Интер Карс. Шайба на Дайко е 250лв с отстъпката идва на 175лв.


Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!