Що е то спортен въздушен филтър?

Започната от Иван Вълков, 23 Ноември 2011 19:58:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bobi

А как определихте, че филтърът задължително се чисти на 10.000 км макс, при положение, че в сайта го дават, че може да се кара до 50.000 км ?


pantata

Защото у нас нищо не е нормално и запрашаването е много сериозно. Аз за първи път моя го чистих на 25к и не приличаше на нищо.

Pyrhel

на 10к моят от червен е станал като брикет, интересното е, че като го измих и се усети разлика, хем е с турбо :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

grafa

Смятате ли, че има смисъл да се слага на Фиеста 2009, 1.25, 82 к.с.? Проблемът е, че извънградско е много немощна и на някой баири по магистралата започва да пада скоростта даже. Дали ще има подоброение и то при обороти 2-3000?

S2N1

Здрасти, няма да има никаква промяна във вървежа на колата. Може да звучи по-добре, но до там.Ако ти се дават парички просто за идеята и като дигнеш капака да те радва, давай, но ако търсиш перформънс, по-добре с тия пари си зареди по-високо октаново гориво.

exclusiveremix

Карам с КН филтър от около година и половина.В момента ми е свален за миене и омасляване и карам със стоковия.Е който каже че няма разлика между двата филтъра значи не си познава колата."Изпъването" след 1500 оборота е много по-мудно.А за промяната в звука да не говорим.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

S2N1

Незнам до колко само филтъра ще помогне на турбото да поема повече въздух. Аз лично с новият интейк съм доволен,но не съм усетил колата да е тръгнала, кой знае колко повече.След ремап може и да има разлика.Скоро ще свалям моя да го мия и ще сложа фабричният за проба :) 

T-Mac

Здравейте,

Може ли на 2.0 TDCi да се сложи:


Водят го за бензинови, но освен да се премести дебитомера от капака на кутията на въздушния филтър друг проблем (диаметър на тръбите не го броя за проблем) сещате ли се?

Дебитомерът:


Целта е да освободя малко място. И да няма вреда върху вървежа и двигателя.

F Focus

#38
Цитат на: Bobi в 03 Февруари 2013 05:31:55
От няколко дни и аз съм със "спортен" K&N филтър и да ви кажа, единствената разлика, която усещам е, че турбото започна да съска като шриланкска кобра...  :))

Това трябва да ти говори, че турбото се развърта още по-бързо, не че с обикновен филтър оборотите са му ниски-демек животът му осезателно се съкращава!
Без да влизам в излишни полемики ще кажа едно голямо НЕ на спортните филтри, ама всеки да си решава!
Който кара основно в голям град, а не в Чепеларе, например да си сменява на 5000км. заводският фабричен филтър и да не се занимава с глупости!
Наистина всички спортни(състезателни) автомобили са със спортен филтър, но там нищо не е, като при нормалните коли, а и никой изобщо не помисля да го пере! (tooth)

ivchotr

Как стои въпросът дали през тези метално-мрежести спортни филтри може да премине вода при определени условия?
Че преди години един майстор ми беше завъртял засмукващата тръба на филтърната кутия (с хартиен филтър вътре) над калника и когато минавах през някоя дълбока киша или локва, колата направо си гаснеше. Не беше Форд. Мина известно време докато вдяна какво се случва и след като върнах заводското положение, повече никога не се е случвало да угасне, независимо какви локви съм преодолявал.