Няколко въпроса относно 2008 МК4 2.0i

Започната от bat_ranbo, 21 Април 2021 15:54:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bat_ranbo

Здравейте,
новобранец съм с новопридобито мондео 2008 2.0i и имам няколко питания.

1. Разбира се - бг автоджамбазите са отрязали катализатора. Не минах и 100-ина км и ми светна чек енджина заради това. Поразпитах тук-там. Решението с дистанционната втулка на сондата е към 60-70 лв и след няколко месеца прегаряло и отново светвала грешката. Има ли колеги с подобен проблем и решение? Възможно ли е някакси софтуерно да се забрани на този датчик да предава информация или да вади грешка?

2. Имам малки дупчици (отвори, ако трябва да сме точни) по всички прагове. Нещо е имало там или? Изглеждат си завдоски - не са дупчени. Виждат се само когато врата е отворена.

3. Защо има ограничителна пластмаса зад долната решетка, която като че ли ограничава въздушния поток към долната част на радиатора. Заглеждам се по паркирани мондеота - някои я имат, някои не. Моето има.

4. Попаднаха ми железни джанти 16-ки от Volvo S60. Всичко им е както фордовите, освен офсета. Вместо 6.5Jx16 ET50 са 6.5Jx16 ET43. Това проблем ли е? Не ми се иска на проба и грешка... Да не опрат в спирачните апарати?

5. Фаровете и габаритите светят постоянно. Таблото не. При изключено положение на копчето. Копчето няма Авто. Явно е някакъв заводски DLR. Мен ме дразни. Мога ли софтуерно някак да го изключа?

6. Скоростите се превключват малко трудно и лостът е леко хлабав. Не е сериозно, но разваля удоволствието от карането. Някакво лечение?

Извинявам се, ако има вече отговор на някой от въпросите ми. Поразтърсих се, но не открих.