Старт/стоп система

Започната от gjm_72, 10 Юни 2018 00:08:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

gjm_72

Здравейте колеги,
личните ми коли са от марката Волво, но наскоро почнах нова работа и служебната ми е една ,,баничарка,, F-250 2018г. Четох из форума че можете като се приближавате до светофар натискайки бутона за старт да предотвратите спирането на двигателя, само че пикапа е американски(тук не обичат екстрите) и той се пали (2018) с ключ.  Как бих могъл да избегна това досадно спиране на двигателя.
Мерси.


bronc

За Start/Stop системата ли говориш? Мисля, че трябва да имаш бутон за деактивирането ѝ - прилича на А със стрелка около него - https://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/ford-focus-eco-093.JPG Не виждам особен смисъл да се изключва, но ти си знаеш.

zloster

https://fordbg.com/forum/index.php?topic=9884.0 В тази тема са препратките към "Наръчник на потребителя". В първата таблица на първо мнение има препратка към книжките на американските модели. Потърси твоя и я прегледай - би трябвало да има споменато за този бутон.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

gjm_72

Здравейте,
мисля че съм се заблудил, това не е  старт/стоп система, двигателя спира след около 3 минути.
Няма бутон с А. Това според мен е направено да не оставяш двигателя дълго на празан ход. Но горивото е служебно(по скоро аз си го плащам с големите данаци) и бих желал зимата когато е -15-20 да мога да вляза в затоплена кола, както и лятото да мога да охладя малко колата преди да вляза, това е и причината да пусна темата. Двигателя спира дори и когато има консумация на електричество -пуснати фарове(не че мога да ги спра) както и натиснат бутон за размразяване на предното стъкло.
Мерси

zloster

Ето извадката от "Наръчник на потребителя". Гаси се след:

  • 5 минути, ако е с ръчна спирачка или автоматикът е на позиция "Паркиране"
  • 15 минути, ако е без ръчна спирачка
Броячът за изключване се нулира при използване на газта, спирачката или ръчната спирачка.

Условията да не се случи са:

  • Режим "генератор на енергия"/"power take-off" PTO
  • Температура на охлаждащата течност под 60оF/16оC
  • Активен режим на възстановяване на устройствата за пречистване на изгорелите газове
Намерих това във Форскан форума: http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=3182 Изключването нещо не се получило при 3-ма представителя на Форд. Заобиколено е, чрез подаване на подходящи сигнали, така че превозното средство да си мисли, че е в режим "генератор на енергия"/PTO.

Аз бих подпрял педала на спирачката с нещо, така че да е леко натиснат. Може да излъже системата.
Ползвам класьор за музикални дискове, за да си проверявам светлините на спирачките. Подобен е на този: https://www.walmart.com/ip/Case-Logic-CD-DVD-Wallet-Holds-72-Discs-Black/10333834 Вклинявам го вертикално между спирачния педал и хоризонталните кори под волана.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/