Проблем с Durashift fiesta fusion

Започната от К.Методиев, 07 Април 2014 23:07:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

К.Методиев

От няколко дни боря една fiesta fusion с durashift и засега нямам почти никакъв напредък главния проблем е, че колата не пали, не може да разпознае, че не е на скорост и сответно запалването е блокирано, проверени са роботизиран съединител инсталацията към модула за скорости към компа също и пущинията не пали, записва само една грешка в таблото, в момента не помня номера и но утре ще я погледна пак, за момента мисля, че няма CAN връзка между таблото и модула за скоростите.

Всякакви идеи и насоки са ми от полза.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


Pyrhel

Четох за някакви такива работи при дурашифт-а, че контактите към лоста се прецакват. На таблото трябва да пише предавката и дали е на R/N, какво показва?

Имаше 2 варианта, от многото вода по улиците кабелите много корозират и почват да дават шантави сигнали и казваха, че трябва един по един да се прегледат много обстойно или другият и по-често срещан проблем е от самия механизъм... Виж ако можеш грешката да изровя какво пишеше
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Мда това за корозията и аз го четох но всичко е перфектно, механизма работи, включително слагахме и друг от работеща кола и същата работа утре ще я закача пак, че 3 дни не съм я пипал и забравих грешката, сега си вадя схеми от тиса да видя къде и е кан шината и да я прозвъня, че нещо там ми се върти.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Нищо не става всичко и е проверено и е здраво на кочината като инсталация имам в предвид, свалени и провери ни са шифт мотора и селекторния мотор и работят перфектно явно е умрял TCM модула, не мога да го закача с нищо, Delphi, Bosch KTS, Forscan.

Иначе записва само това.

Цитат===DTC U1900-FF===
Code: U1900 - CAN Communication Bus Fault - Receive Error

Module: Instrument Cluster

Diagnostic Trouble Code details

CAN Communication Bus Fault - Receive Error

Note:

DTCs that start with 'U' are faults which occur during module-to-module communication.

Modules should never be replaced based only on a 'U' code. These codes do not always indicate a problem, and can be caused by normal diagnostic functions, carried out on the vehicle.

===END DTC U1900-FF===

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

imarh

Какво беше развитието с Durashift EST? Че ми се въртят едни мисли за Fusion 1.4TDCI+автомат?

К.Методиев

Развитието беше, че срещу 2 бона се взе нов мозък за скоротстите и колата тръгна, с други думи откажи се от такава кутия.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

imarh

Мозък? Тази кутия не е ли най-обикновенната механична iB5, обаче с прикрепен към нея модул(викат му акутатор) с 3 мотора, които управляват смяната предавките нагоре/надолу и отделянето на най-обикновенния сух съединител. До колкото успях да прочета основните проблеми са чисто електрически по инсталацията и по акутатора.

Интересното беше чисто статистически и времево колко често и след колко време се проявява този проблем и дали изобщо е тендеция или изключение.

К.Методиев

Тези акуатори се управляват от един електронен блок в който е и помпата на съединителя, точно той прави проблемите, за инсталацията съм наясно достатъчно си играх с тази кола.

Това е мотора на съединителя и електронния блок за управлението на скоростите.



Иначе да кутията си е IB5 но само до там.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

petaar73

И аз имах този проблем ..смених четките на мотора в електронния блок и всичко за сега е ок.

vtsankow

И аз имах същия проблем.Смених Актуатора и се оправи.Поръчах го по E-Bay за 160лв с доставката.Но се ходи във Форд за да се "обучи" новия.Засега всичко е наред.


Zahari

А случайно някой от вас колеги да има информация дали в България има някой да рециклира ауктуатари.Или от къде може да се напазарува един . :'(