Ford спира моделите Mondeo и Galaxy, залага на кросоувърите!!!

Започната от vvas, 03 Септември 2018 22:23:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vvas



TourneoRS

То много хубаво става. По-добре да ги спира и тях , да останат само бусове и баничарки за Европата . Когато имаш нескопосано началство така става.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Alexi

и тях това ги чака .. примерно нашата фирма мина на Дачия ,след над 200 форда в годините .. обслужването е много по евтино ,по малко харчи мотора ,самата кола е по евтина ,а за работа не отстъпва особено

Mondeicho

Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Това са спекулации, хора. Имам достоверна информация, че нищо от това няма да се случи. Мондео го чака фейслифт скоро, а ще се работи и по ново поколение и то в Германия.:)
А за лекотоварната гама - дреме им на Форд за България, лидер са в LCV класа в Европа с над 300 000 продажби от началото на годината и сериозен ръст. :)

Alexi

е то в БГ знаем защо не са лидер .. ако сменят Фото Мое ще се променят нещата ..

petermitkov

Цитат на: Alexi в 05 Септември 2018 17:01:43
е то в БГ знаем защо не са лидер .. ако сменят Фото Мое ще се променят нещата ..

Нали ги купиха японци. Българските служители бяха много впечатлени че новия шеф се вози заедно с другите в микробус и няма служебна кола.
sapienti sat

Alexi

мда .. чудесно ,само че пълно обслужване на Пежото ми в СФА е 280 лв ,а в МР само горивния филтър на Мондеото ми беше 120 лв ,а пълното обслужване - над 400 .. и това за 10г по стара кола ..

ivchotr

Какво приказваш. Една капачка за лята джанта, от малките капачки, я продаваха за 50 лв, с няколко дни доставка.

Mondeicho

Затова има ибей примерно. Взимаш си оригинални части на минимум половин от цената в МП  (rofl)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


Septerra

Така е, факт - МП държи в ръцете си много силни брандове, но се подиграва с пазара.

Snuupy

Мото Пфое са скандални. Направиха ми диагностика за 60лв, в Пежо искат 34лв... НА бащата на 307-цата му смениха биалетките с афтърмаркет с гаранция от тях за 35лв + труда (на биалетка), оригиналните бяха 60лв + труда... мене афтърмаркет само биалетките с отстъпката ми бяха 35лв TRW..., ако знаех, че така стоят нещата, да си бях взел 407-ца, ама ще си търкалям мондеото докато може и после Пижу, Пенда и Дженда... и те така. :D

Alexi

в Пежо е много по евтино и са по любезни ,аз се родих откъм цени хем колата е 1.5 поколения напред спрямо мондеото ми мк3 ,очаквах брадвата

ivchotr

Мернах някаква новина, че Форд ще се сливат с Фолксваген. Имаше и бъзик емблема - синият овал, а вътре Fordswagen  (rofl) (rofl) (rofl)

Mondeicho

Глобализация, като не успяваш самостоятелно се сливаш...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Gascap

В мрежата излезе информация, че ще ползват общи части при хибридите и електрическите им модели. Нищо чудно да видим някога и коли "близнаци"  VW & Ford ...   разликата да е само в емблемата :D глобализация
Ride Out Of The Ordinary

zloster

Те автоконцерните не разработват сами тези компоненти (скоростни и задвижване) - ходят да си ги купуват или правят смесено предприятие с някоя фирма, която проектира и произвежда. Евентуално поръчват промяна на параметри. Ето 3-те големи:
Интересното към момента е на страницата на Магна и се нарича "Ръчна скоростна кутия с хибридно задвижване" (виж. препратките и прикачените изображения). Досега нямаше предлагане на такъв готов пакет - хем ръчни, хем хибридно. ЗетЕф (ZF) предлагат 2 варианта, с които май може да се постигне същото (Hybrid clutch и Hybrid module), но трябва да се премества физически скоростната кутия спрямо двигателя, че да има място за техните агрегати. Не виждам все още Айсин да са анонсирали нещо по-така.

А ето и новина прясна - малките БМВ-та с предно ще са със спомената скоростна на Магна (6HMT215).

Единственото изключение за последните 10-15 години за скоростните кутии и проектирането им е договорката между Дженерал Моторс и Форд. Форд проектират 10-степенна за задно задвижване, ДжиЕм проектират 9-степенна за предно задвижване. Форд обаче не харесват реализацията на ДжиЕм и ще ползват 8-степенен вариант.
https://www.motor1.com/news/239934/ford-refuses-use-gm-automatic-transmission/
https://www.autonews.com/article/20180423/OEM01/180429934/no-thanks-ford-says-to-9-speed-offered-by-gm
https://www.thetruthaboutcars.com/2014/12/exclusive-inside-look-fords-new-10-speed-transmission/ - подробен технически анализ на 10-степенната на Форд
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/