Почистване и ревизиране на задвижването дроселова клапа при 1.8 и 2.0 Дуратек

Започната от F Focus, 04 Април 2024 21:20:52

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

ivchotr



ivchotr

Цитат на: ADiDimitrov в 25 Април 2024 14:27:57У Форд кога ще видиш фабрично boose и шестстепенна ръчна кутия на бензинов мотор 😉

Честно казано, след екобууста изобщо не се заглеждам по Фордове, та не знам какво им слагат. Ама тяло без сърце не може. А двигателите са сърцата на ламаринозаврите. Така че двигателят определя всичко останало. Едно време в службата за външно проследяване имаше Волги, снабдени с двигатели и трансмисии от Мерцедес, БМВ и разни други яки марки. Дали са били Волги, а?

Жоро Петков

Ти като имаш сърце на лъв, а крака на кокошка?
Дали е същото - колата не е само двигателя. Нали двигателя отдава мощността чрез скоростна кутия и финална предавка. Имаш окачване - ти като искаш сложи двигател 500к.с. на Лада ама дали ще стои по-добре в завоите от Фокус със 100к.с.? А купе - разположение, шумоизолация.
Както и да е. Явно хората си купуват САМО двигателя и седят вътре в цилиндрите, седнали върху буталата.

Извинявам се, че и аз цапам по темата на колегата... последните 5-6 поста са май по-скоро за тема "Бихте ли си купили нов или по-нов Форд"

saggy

Предлагам си спретнете една неделна срещна с Пърхел, да дойде и Перун, ФФокус и да се разберете най-накрая ще го бъде ли Форда или няма.

ivchotr

Жоро, май четеш отгоре - отгоре... Писах, че онези съветски коли бяха в общи линии само с ламарините на Волга. Ама както и да е. Но щом казваш, че Форд са с като крака на кокошка в сравнение с Маздата, пак не виждам смисъл да ти противореча. От друга страна, ако си с крака на лъв и със сърце на кокошка, е още по-лош вариант.