2004 Ford Mondeo 2.0 TDCi

Започната от Septerra, 18 Ноември 2014 13:10:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dmitarcho

Аз със 130 катъра едвам ги вдигам тея километри :) Тоя айрбег за какво свети ?
Ръца Пръца


mirohristov

Иска да слезе.  :))
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

Septerra

Мистерия. :) Никой не знае, дава някаква грешка на пасажерската седалка - липса на връзка с не знам си какво си там... :)

Mondeicho

И моя свети само, че за шофьорския колан.Смених 2-3 пиропатрона и не се маха.Четох, че трябвало да бъде от същата година на производство. Ще му сложа едно съпротивление накрая да не свети и така.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Скорострелно развитие около автомобила - вече е продаден, съвсем скоро ще бъде при новия си собственик. :)

Малко по-късно или утре ще пусна подробни впечатления за пробега, който й навъртях (70 000 км.) за две години.

ihovahi

Каза, и го продаде... Чакаме да разберем какъв ще е новият избор.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Иван Вълков

Еми честито или да те оплачем ;) Дано да си и взел исканата от теб цена. Както казва един познат : Всичко се продава.....на определена цена....

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Mondeicho

Така и така го искаше, сега дано си намериш това, което търсиш...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Dmitarcho

Кога ще черпиш ;)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

Alexi

тцтцтцтц бързо му се нарадва :) кво мислиш да взимаш ..


Septerra

Цената определено е задоволителна, нямам оплаквания. Надявам се в петък или следващата седмица да имам с какво да се похваля. Оставам верен на марката, то е ясно. :)

Та за Мк3-ката:
- най-общо, бих я определил като доста здрав, но капризен автомобил - всичките му ремъци, ролки, обтегачи и подбни редовно са искали обслужване и подмяна, за да няма двигателят дразнещ шум. добавяме и различни тампони, демпферни шайби и т.н.
- дали е късмет или просто попаднах на добър екземпляр, за 70-те хил. километра не ми се е налагало да правя нищо от типичните болежки на модела - съединител/маховик, дюзи и турбо;
- винаги съм харесвал возията на колата, както и пространството в интериора - 4 човека с много багаж пътуват като царе;
- шумът - всички си знаем, че са малко шумни коли, най ме дразнеха разни доловими вибрации от мотора при различни обороти, някои по-чуваеми, други по-тихи;
- първият ми дизел за лична кола - винаги съм карал на газ преди това, но благодарение на Мондеото спрях да вярвам в непаленето при студ - не е имало случай с тази кола да въртя втори път, за да запаля;
- бавното загряване - никога не ми е правело директни ядове, но винаги е дразнещо. купето се стопля бързо, но моторът зимата си е ужас за града, факт;
- доста добър разход и вървеж за толкова голяма кола с мотор 115 к.с. - вдигал съм над 200, горил съм и съвсем малко над 5.0/100, всичко зависи от скоростта;
- здраво окачване;
- податлива на всякакви подобрения (интериорни, допълнително оборудване от Titanium и т.н.)
- може би най-важното - никога не ме е оставяла на пътя. обиколил съм цяла България, 10-на страни от Европа, правил съм трипове от по 5000 км. за две седмици, пренасял съм дивани, хиляди бройки списания, къмпинг оборудване за 4 човека - изобщо от всичко по много. никога не е казала 'мяу'. :)

Alexi

с това смятам темата за изчерпена и я заключвам ,ще чакаме новата :)