Fiesta RS1800i/2.0 16V/

Започната от KovachevGR, 29 Юли 2013 17:13:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

KovachevGR

При мене е точно така,и накрая съм завършил с k&n,но искам да му докарам още въздух и ще видя какво ще правя с фара


opex

#31
Моля те не прави такива зулуми и грозоти с дупчене на фар и т.н.
Единия вариант е да оформиш преграда от ламарина, която да отделя въздушния филтър от двигателния отсек - ще стои между нея и калника там, където е в момента.
Другия вариант е акумулатора да е премести в багажника и филтъра да се завърти натам, като се загради по същия начин.
Сега не мога да намеря едни снимки, където това с преградата е правено на Ескорт. Аз бих искал на мойта да го направя даже.
След като се прегради има прекалено много пробойни покрай фарове, мигачи, брони и т.н. от където да идва свеж въздух.
Хриле на предния капак също е добра идея разположени симетрично да е и красиво, а под единия от тях да се пада филтъра.
Решението с преградата ще дава по-добър резултат дори когато колата работи на място и в началото преди потегляне. Реално, дори да премахнеш целия фар горещ въздух от двигателя обгръща филтъра като работи на място, чак след като потегли се изчиства. С преградата този ефект е силно намален, а свеж въздух както писах по-горе има да влиза от прекалено много места. Отворената площ от 'пробойни' е далеч по-голяма от Фи-то на дебитомера.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

deshi

Режи без упойка ...  опекс той ще го отдели от двигателя с преграда ... просто ще му вкара студен въздух допълнително
Грозен си кат` OHC  .....

К.Методиев

Днес се замислих за флат спота при зетек-а, и стигнах до извода, че не е от регулатора на гориво, защото когато съм на газ го има същия ефект, а там налягането ми е горе долу константа, дефакто май предварението ще оправи нещата.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

KovachevGR

Аз ще пробвам с предварение но да изчистя първо греенето че с предварение ще е още по голямо....това с фара ще го мисля ако наметя някой да го срежи точно и там ще  сложа подобие на тромпет за дросели.за аколмолатра в багажника първо ще я кача на кантар преден заден мост.на ескорта го бях сложил в багажника

opex

Между другото този алуминиев всмукател е доста рестриктивен. Трябва да си намериш като този, но с по-дебелите тръби, на него отзад на тръбата към 1-ви цилидър има щампа "HO". С всичко останало просто трудно диша мотора.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Danchev

Нали мотора е рс1800 ... това трябва да е "НО" колектора.

"HO" 928F 9425 KE
"SO" 928F 9425 LE
http://www.fiestaturbo.com/forums/zetec-inlet-manifold-sizes-comparison-vt185010/
How about a magic trick?

opex

#37
Да и дано да е, но на мен ми се вижда малко малък и с тесни тръби. Аз имам такъв с "НО" в багажника.

A, Kovachev това 90-градусово коляно също ли го набави от ВиК магазина? И аз искам да мина към НО алуминиевия всмукател, но точно тая част - как да вържа дебитомера като не ми се дават 345346 милиона лева за тия сините силиконови гъзарски мъркучи - ме спира още. (както и намирането на кутия за въздушен филтър от Ескорт преди 1995 с дупка за дебитомера откъм радиатора..)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

К.Методиев

Орех виж моя смукател всичко е вик части и става точно на дросела.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

KovachevGR

#39

Маркуча мисля ми беше останал от една B4-ka някакъв дизелак. Варианти за интейк има много отиваш на някоя морга и се ще си харесаш нещо.Имам и от цвх пластмасовия интейк който при зетек с чугунен изпускател може да се ползва,аз не го сложих защото ще използвам тръбен изпускател от фокус.А той тръгва нагоре и се изравнява с капака на клапаните.
Моя смукател трябва на е НО съмняваме някой да го е сменял но ще проверя.


vladi tanev

аз мога да ти предложа за въздуха да направиш следното



аз бях преди така на сиерата и ефекта беше супер
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

baro

#41
Цитат на: KovachevGR в 02 Август 2013 04:48:27
защото ще използвам тръбен изпускател от фокус.А той тръгва нагоре и се изравнява с капака на клапаните.
Моя смукател трябва на е НО съмняваме някой да го е сменял но ще проверя.
Изпускателя на Фокуса има ли предимство някакво спрямо оригиналния изпускател?Днес ще направя някоя снимка на интейка който сътворих

и проблема с греенето реших като надигнах капака отзад с втулки

,мисля че има ефект а и не ми опира капака в смукателя.Да се докара студен въздух с тръба към филтъра мисля че е оптимален вариант.

KovachevGR

При мен проблема с греенето е че радиатора вече си е заминал ламелите му се ронят......а и май термостата не отваря достатъчно.
За предимство за колектора не знам дали има на мене ми допада повече тръбен е и е с 4 горе долу еднакви дължини......за предимството което съм сигурен че има е че е по лек от чугуна.
Влади при мен малко мястото ми е проблем.

KovachevGR

Днес пробвах и еку от фиеста рс 1800 с вграден едис и заработи,значи инсталациите си съвпадат.Дали е по добре с него не мога да кажа но със сигурност като стигна до дино ще меря и с двата да видя има ли разлика.

Да има някой запознат с конверсията от механична към хидравлична рейка. Въпроса ми е имам всичко необходимо от донор фиеста рс 1800 с хидравлика,без кормилния прът.Кормилните пръти се различават, дали ще мога да ползвам долната част поставена на хидравличната рейка да сложа каренцето и към него да си оставя моята горна част която се захваща за моят кормилен прът

Смукателя ми е HO

KovachevGR

пробвах с читава калибра хе да видя за момента къде съм и съм 2-3 коли отпреде.А по колата има още от каде да се извади вървене

KovachevGR


deshi

Имаш ли впечетление от  Парадата ?
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

Не съм ги монтирал още.Като пробвам ще споделя......Имам наблюдения за пълен слик и съм много доволен но прави много поразии на тампони и скорости особено в комбинация с керамика

opex

Охо вмукателя е "НО" значи екстра.
За рейката: стария ми ескорт 1993 беше с механична кормилна рейка. В началото ми беше терсене, после свикнах. Сегашния ми Ескорт го взех с хидравлика.. пътя се усеща по различен начин. Не е толкова прецизно имам чувството. Вярно, че ще ми е тежък волана особено с тия баници ако съм с механична, но ще е по-добре. Пък Фиестата е по-лека и май гумите са малко по-малки. Пробвай първо как е и да свикнеш. АКО не усещаш да ти е тежък волана (напълно изключвам при паркиране понеже в крайна сметка ..голяма работа като е малко по-тежък тогава) по-добре си дръж механичната. Да усещаш пътя "с пръстите си" на волана дето се вика е супер важно за спортна колица.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

vladi tanev

охоооо парадите са супер аз съм карал със такива и се държи превъзходно колата,относно хидравликата слагай в повечето случай не я чувстваш добре понеже самите рейки вече са поизносени аз мойта рейка протече и я свалих да я правя и я понатегнах малко и сега няма нищо общо със преди сега я осещам колата в пъти по добре.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


KovachevGR

Без хидравлика никак не става,ще я сложа не знам само да не се наложи да търся и кормилен прът

vladi tanev

ако се наложи режеш и заваряш така ги правим  :D
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

KovachevGR


Vanko

 Тая Фиеста не се ли продаваше доскоро колега? Иначе си е адреналинка, спор няма.

kenwood

Браво...много ми харесва...какзвал съм ти винаги съм искал такава... направи всичко възможно да дойдеш на 7-ми.
Защо искаш да е с вграден едис? Има ли няква разлика?

Вкарването на въздух отчасти при мен го направих като направих отвор 55мм долу ниско в престилката и от там с тръба о до филтъра на 2 леки чупки от тия като на колегата от по- горе, но мнооооооого по малка :) Не знам как е при теб и дали може да се получи.

KovachevGR

С екуто от мондеото с вградения едис определено има промяна на вървенето в положителна посока........знам ли може би старото ми еку  с външния едис да е било прецакано.Сега имам и еку от рс1800 с вграден едис ще я кача на валяците и с двата компа да видя дали има разлика.
За 7-ми правим всичко възможно да дойдем с двете фиести

KovachevGR

#56




Колектора го сложих само да видя как ще дойде не е монтиран за момента,чакам да наглася и генерацията и тогава ще ги монтирам.
От към окачване за сега съм готов и носачите минаха на по два малки тампона ,остана да обърна внимание и на спирачките.
Забравих да добавя че вече е и със хидравлика,филма за монтажа е голям но за крайният резултат си заслужава

За генерацията имам права тръба на 60мм но на атмосферка е мн трудно да се стой вътре,мисля си за два резонатора един по средата и един в края,някой ако е пробвал ще ми е от полза

Bobi

 Човек, едно голямо БРАВО от мен!  (bow)

ilko

Да се надяваме, че догодина ще работиш и по идеята zetec turbo. :")

baro

При мен генерация е така оригиналното средно гърне и крайно резонатор с накрайник,поносимо е.А и съм си направил и тапа за крайното гърне за по дълго извънградско пътуване.С нея все едно си с оригинална генерация.Фиестата става супер,сподели за изпускателя има ли фрапираща разлика с чугунения в смисъл диаметъра на тръбите.