Fiesta RS1800i/2.0 16V/

Започната от KovachevGR, 29 Юли 2013 17:13:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

KovachevGR

Здравейте, да ви представя фиеста рс 1800 в стоков вид за момента.Колата я взех така както е на снимката но има доста работа по нея.
Предстой и поставяне на хидравлика,смяна на съединител,изпускателен колектор и генерация, пооправяне на инсталацията и монтиране на еку от мондео наличното което имам е деск и него ще слагам,има и работа по окачването тампони на носачите ще бъдат по два малки на страна,за в момента е с предни амове монро и пружини еибах отзад е на регулируемо кони с пружини спах, ще търся и за отпред кони.Пучети всички тампони по мотора и кутията са за смяна По външния вид за в момента ще мине на 15-ски ет35 ако не опрат някаде понеже имам такива джанти и 4 нови паради 195/50/15 две имам ще взема още две.
Понеже нямам много време нещата ще се случват малко по малко
Ще направя повечко снимки за напред.......Колата ще мине и през дино да се види има ли реален резултат




toretosz

Много се радвам че си тук и ще можем да следим проектите ти отблизо.Надявам се да присъстваш на 07.09.2013 на писта Дракон(на събора)да се запознаем.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

opex

Мислех, че вече си оправил буксата и си сложил компютъра от мондео. Поне аз ако бях в това хубаво време вече да бръмчи.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

И аз се надявам за калояново предно срещу задно да съм готов но........
Нямам време да се хвана с буксата иначе и аз искам да видя как ще се държи с другото еку но за днес ми беше невъзможно....Утре ако остане малко време ще се хвана.
Инсталацията я връзвам с помоща на колегата ,,opex,, за което му благодаря.След като я вържа и пробвам ще пусна всичко необходимо ако на някой друг му се наложи тази интервенция.

ilko

Здравей! Ако с този от мондео не се получи, имам един излишен компютър от Ескорт 1.8 16в 130кс. който работи със външен ЕДИС за запалването. (MONK 92FB-12A650-BE)

Имам и най-различни букси ^-^

KovachevGR

Мерси.......но съм решил да е с вграден едис
Аз след 1-2 дни ще имам от фиеста рс1800 с вграден едис но там нямам идея за инсталацията а и няма нищо в дата за нея и ще ми остане за продан

Bobi

Здравей и добре дошъл, колега! Честито за колата! Пожелавам ти само хубави моменти с нея.

KovachevGR

Мнения за flat spota при зетек и с регулатор проблема оправя ли се или е излишно наливане на пари.Примерно с натягане на регулатора няма ли да се постигне същия ефект....но колко бара трябва да държи на вакум и без вакум така че да фикснем проблема.

Danchev

#8
Сивите капаци я имат тая болежка, като най-ясно е изразена при 1.8-то между 3 и 4к.
Чел съм, че единственният начин да се пооправи е точно регулатор ... ма кви налягания ала бала е относително и си е до мотора. Ако имаш под ръка някой с широколентова сонда ще я понастроите да ти харесва.
Пробвай първо какво ще стане с голямото ЕКУ, би трябвало да е малко по-добре и ако пак те здразни - регулатор.
How about a magic trick?

deshi

Мисля че ако се позаиграеш с предварението ще  я докараш... нямам кой знае какъв опит  с зетек ...  само мисля че имашя някава схема с мафовете ... голямото еку не работеше с маф от 1.6 ...със сигурност ... за 1.8 незнам ... а ти като си писал рс да разбираме 130 коня така ли ?
Грозен си кат` OHC  .....


KovachevGR

130 коня е с дебитомер от 2.0 е в момента.......И се пак не разбирам как регулатора ще оправи респонса,пробва ли сме и с натегнат регулатор/натегнат разбирайте смачкан/ на налягане по спомен 2.8 с вакум и към 3.4 без,и нямаше някакви забележими разлики се така тежък се чустваше мотора,даже ако не е и по лошо с това количество на горивото при всичко останало от към управление стоково.
За аванса мисля да бутна смукателния вал на предварение и да видя какво ще се получи.
Инфо за мене на кое викате голямо еку

opex

#11
Аз съм с 1.8 115кс '97-ма Ескорт. МАФ-а за 1.8 и 2.0 е еднакъв, сменил съм дросела и компютъра с такива от 2.0.. Доста осезаемо си е появяването на значително дърпане след 3,5-4000 оборота. Т.е. 2.0 компа не го оправя явно. Ще има и оригинален комп от 1.8 130кс, инсталацията на буксата е еднаква, ще е интересно сравнение между двата дали ще я има тази дупка.
Наличния клапан като се тресне отгоре да се "натегне" той е перманентно натегнат. Във високите пък ще пуска още повече.

едит: валовете не съм сменял само, но все пак ..
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

тези регулатори който продават някой да знае на какви налягания работят с вакум и без.

deshi

#13
Кой регулатор имаш пред вид ? Според мен имаш нужда от предварение ... не да си променяш тайминга на валовете ...а тайминга на запалването ... за целта си правиш една шайба отпред на вала която трябва да  е раздвижна ... там си правиш сметката 36 зъба по спомен -1 там където чете датчика и като е раздвижна шайбата стреляш с стробоскопа и даваш предварение ... за мен това е проблема ... по скоро част от него ... проблема на атмосферките както знаем е недостига на въздух ... не на бензин ... така че мисли за дросели ...
като дадеш повече предварение увеличаваш скоростта на газовете може пък малко да и трябва ...въпроса е после дали предварението в високите ще  е  оптимално ... въпрос на настройки ... и наистоина си вземи широколентова ... поне на мен ми направи живота много по лесен ..поне знам кога какво не стига
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR


deshi

Хапчето по спомен държи 2.5 бара на празен ход и нагоре падаше на 2
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

Няма логика при положение, че стандартен регулатор на пълна газ държи 2.8-9

KovachevGR

Смених инсталацията разликата в варенето е фрапираща,явно с стария комп е имало някакъв проблем.На първи пин на дибитомера изходното напрежение към екуто продължава да е високо на загряла кола е малко над 1 волт.Напрежението на 2 пин на откачен дибитомер е 5.50волта

deshi

на събора ще те видим ли ?
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

това е само началото имам още много не съм бутал още нищо по окачването, хидравлика имам да слагам, съединител трябва да се сменя,изпускател генерация,трябва да измисля нещо и за въздушен филтър
Има 3-4 дни здрава работа по колата а нямам много време ако успея ще дойда


vladi tanev

радвам се че си успял да отстраниш проблема надавам се да успееш да я оправиш и да се видим на 7 септември.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

KovachevGR

Това е за конверсията на фиеста рс от еку с външен комутатор към еку от мондео с вътрешен комутатор в случеят екуто е DESK

на пин 8 да се подаде един "+" който е от '+'-са подаден на бензиновата помпа.
проводника от пин 58 да се премести на пин 51 (инжектор 1)
проводника от пин 59 да се премести на пин 52 (инжектор 2)
проводника от пин 12 на ЕДИС се кара на пин 59 на ЕКУ-то
проводника от пин 10 на ЕДИС се кара на пин 58 на ЕКУ-то
проводниците от пинове 5 и 6 на ЕДИС се карат на пинове 55 и 56 на ЕКУ-то (това са от датчика на коляновия вал, че без него няма да запали, само не съм сигурен така ли съответстват или трябва да се завъртят)

Системите на пинове 11 и 14 на компютъра не знам дали ги има, но и да ги има...няма смисъл от тях, само може да прецакват вакуумите. Може нищо да не се връзва на тях.
Охлаждащата перка се предполага че се командва от датчик на маркуча след радиатора, а не от компютъра. В такъв случай и на пинове 13, 15 и 31 няма какво да се връзва.
Останалите мисля, че си съответстват. Буксите/обувките от тия дупки/пинове, които няма да се ползват може да се отрежат и използват за тези проводници, които ще дойдат от ЕДИС-а.
Забравих да кажа, оборотомера се връзва на пин 4 на компютъра т.е. проводника от пин 11 на ЕДИС-а отива на пин 4 на компютъра

Обеснението за конверсията е писано от колегата ,,opex,,
Пробвано е от мен и работи.

KovachevGR

Цитат на: vladi tanev в 31 Юли 2013 08:13:46
радвам се че си успял да отстраниш проблема надавам се да успееш да я оправиш и да се видим на 7 септември.

Ами някакво вървене докарах,но все още изходното напрежение от дебитомера е високо,

KovachevGR


deshi

Изчистено е .. супер ... само направи някоя по качествена снимка :) ...  все пак е RS...
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

Остана на сложа и колектора и под капака засега ще съм готов........мисля да дупча десния фар ако някой има идея как да направя кръгъл отвор през стъклото без да го счупя нека споделя

ilko

Цитат на: KovachevGR в 31 Юли 2013 20:57:44
Остана на сложа и колектора и под капака засега ще съм готов........мисля да дупча десния фар ако някой има идея как да направя кръгъл отвор през стъклото без да го счупя нека споделя

можеш да направиш резки на кръглото очертание с нещо много остро и после един кръст по средата ... не съм го пробвал де :)
защо вместо това не направиш едно хрило на предния капак, много по-добре ще изглежда и ще можеш да караш вечер (idea)

KovachevGR

Погледнато отпред искам да го продупча в най лявата част,така няма да ми пречи да карам и вечер......не ми се режи капака засега...

baro

Здравей от какво си направил интейка и колко е диаметъра?И аз съм се замислял от къде да вкарам малко студен въздух или смяна на колектор ,но досега не съм намерил евтин вариант за това.

К.Методиев

Диаметъра е 75мм тръбита от ВиК магазина се набавят.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.