Capri-то и аз ... история в картинки

Започната от deshi, 05 Октомври 2011 01:04:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

deshi

Едва ли ... има много други неща освен мотора за правене ... по празниците ще съм с ниссандо :)...  па знае ли се по коледа стават чудеса мое и мое коци да каже ряяяяя тогава
Грозен си кат` OHC  .....


vladi tanev

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

Хммм темата поема съвсем друга посока ...
за съжаление въпросния мотор се оказа пълен кенеф и се наложи да  скипна ... търсенето продължи още месец до вчера ...
и честно казано ме убиха с цифри ... най евтиното което изпадна беше гол мотор без нищо  по него и без еку ... и цената беше 2000 паунда ...
Мислих чудих се смятах ... и за да стане от тва мотор иска едно вложение от поне 5-6 К
А 5-6 к за 200 коня мотор от преди 25 години някак си ми се струва доста нерентабилно ...за тези пари има доста по сериозни мотори ...
Обмислях алтернативите зетек турбо , дохц турбо , ребилд на моя 2.3 турбо , или 2.9 косс ...
и цената на всеки от тези мотори в финализиран вариант е доста солена поне около 4к ... и колко ще го бъде не се знае ...
Многоо исках да направя Капри в английски стил ... но за съжаление няма да стане ...
Решението беше взето и снощи един Ниссан приключи житейския си път ... не моя разбира , пак такъв ама друг ...CA 18 det
Та очаквайте скоро снимки на мотора и движение по проекта
резултата ще е
Capri 200SX
и все пак нисанския мотор на 0.8 налягане дава конете на косса, така че .............
Грозен си кат` OHC  .....

hotblooded

 Успех в начинанието. В началото като изреждаш възможностите - за момент се надявах да скочиш на атмосферен мАторь с голЕм Убем... Но още веднъж - успех, имаш обширна "база данни" след опита с 2.3 турбо, така че този път трябва да стане това което искаш.

deshi

Ами много мислих за голям атмосферен , и честно казано клонях много към 2.9 кос щото цанковия много ми хареса .
Обаче там частите са доста трудни и много скъпи .
Мислих за 4.4 BMW , там цената е добра ,  почти без пари , обаче килограмите са брутални и трябва да режа файър уол/а и прочее и филма е много сериозен , а и честно казано никога не съм бил фен на бмв .
И от там алтернативите останаха нисанските  мотори.
СА 18-ката я познавам , доста семпла , носи на бой цените на частите са без пари , има мегдан да понесе до 300 коне , а освен това е много лек мотора ... и части и мотори има ... за последния месец си купувам второ са18 :)
2.3 не е лошо но нямам време да  се занимавам с него, мисля че като искам да  карам ми трябва сигурен мотор ,който има потенциал , за който има части и се прави лесно ... 
Грозен си кат` OHC  .....

hotblooded

 Имаше един стар виц за 2.3 - форд направили двигател дето върви като двулитров, а харчи като трилитров - та за това бил 2.3...
Иначе V8 от мерц или БМВ звучи страхотно, но самото купе на капри-то не е предвидено за такова нещо - дори и да режеш преградата към купето, или да изнасяш двигателя напред - ще нарушиш разпределението на масите - колата ще стане твърде тежка отпред и лека отзад. Почти аналогично се получава и с I-6 мотор. Самото купе и компановката предопределя или V6 i I-4 турбо. Е има и екзотики като I-5, но не съм им фен. За още по-голямо съжаление 2.9 V6 колкото и да го мъчиш (ако го оставиш атмосферен) ще отстъпи на 4 цилиндров турбо....

Alexi

ама той 4.4 да не мислиш ,че е евтин за ребилдване ( а ще е кош 100% ) има си слабости и всичко е дърво за него инак самия мотор изпада евтино ама ..

deshi

Зависи от 2.3-то , конкретно моето има някви много сериозни дертове с Еку-то...
за съжаление проблема се появи твърде късно ... след като ревизирах глава смених лагери , поръчах още един сет лагери от америката и прочеее , гарнитури , керамики и скъпи съединители ... и просто нямам кеф да се занимавам с него щото ми се кара и ми писна да се правя на луд само за да  е форд мотора ...не знам кво ще се случва с тоя мотор свалям го и  това е  ...
проблема му е  че понякога върви зверски понякога е труп ... като през повечето време е труп за съжаление ... та нямам време  да  се занимавам с меги , мапери и прочеее ... с ориза е къде къде по лесно ... там всичко е ясно
Вярвай ми на 4.4 частите не са толкова плашещи като цифри ... а и ги правиш само веднъж...
Грозен си кат` OHC  .....

ffmk1l

Гео, винаги си ме радвал много, ще си кажа честно мнението тука-никога не са ми харесвали колите от една марка, пък с мотор на друга... Коси турбо-страхотен мотор, естествено, че за да караш с такъв мотор трябват парички.
Аз на твое място бих продал купето на Каприто-страхотна платформа е за някой ентусиаст, който ще има мерака и парите, да му сложи ФОРД мотор. И с получените пари си купи я някой Нисан, я нещо друго. Никой няма да те спре да присъстваш на ФОРД съборите или нещо такова. Фордаждия се става по душа, а не по това, каква марка караш в момента. Абе какво ли ти обяснявам точно на тебе аз.
Винаги се ме радвал брат, затова си позволявам да си кажа моето лично мнение.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

deshi

Ами да прав си до известна степен ... но каприто няма да  го продам , понеже има сантиментална стойност и ми е подарък от баща ми, а освен това си я харесвам много ... все пак я почнах от нулата ...
колкото до кроссоувърите ... и аз не съм фен ,  но не съм и фен да набия пари в един 20 годишен мотор само заради надписа ...не ме разбирай погрешно не ме притеснява цената , а ме притеснява факта че след инвестицията , не оправдава целта ...
цени от рода на 800 паунда за глава са си малко солени и доста нерентабилни за кола която мислиш да и спреш тока ...
за цената на косуърта има доста по сериозни мотори ...
не мисля да робувам на Вълшебния надпис само и само да претендирам че колата е истинска ... все пак я правя за да ми хареса на мен

Грозен си кат` OHC  .....


Bobi

Аз съм на мнението на Гео. Винаги съм казвал, че "емблематичните" двигатели на Форд са нерентабилни - изискват огромни средства, за да станат нещо, но нищо впечатляващо. С един оризов двигател и за 15 пъти по-малко пари ще постигнеш това, което не си сънувал с фордовски. Както и да е, да не разтягам и разводнявам темата още повече. Накратко, според мен направи най-правилния избор.

ffmk1l

Ами аз не казвам, че от чисто прагматична гледна точка Гео не е прав, чисто и просто не ме кефи кола с присаден мотор от друга марка. То и за пътното поведение важи същото, то не бяха уширявания на мостове, нови диф-офе, тая кола все по малко прилича на Форд. Само и само да не  признаем, че самата платформа не отговаря на това, което искаме... Е да, има вървящи Капри-та, но там е вложена много пара. Или от самото начало знаеш с какво се захващаш и колко ще ти струва, или не... И някой неразбиращ от коли като попита аждеба каква е тая кола, ти какво ще му кажеш? Ами купето е на Капри, има по малко от БМВ, Волво...
Калата какво направи? Взе си БМВ момчето, и взе да си го развива с части от БМВ. Това не му пречи да се събира с приятели. Все си мисля, че това е правилния път. Заради единия сантимент не си струват мъките според мен. Дори и с мотор на Нисан все нещо друго ще и куца на тая кола.
Не искам да обидя никой, изразявам лично мнение.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

deshi

#192
Венко всеки си има кола и си я прави както реши ... калоян си купи БМВ ... понеже не иска да се впуска в сложни схеми ...
Къде са тия вървящи Каприта само не разбрах ... аз поне досега не съм видял ...
Въпроса не  е в това колко колата е оригинална и кое от какво е ...
Преди си мечтаех за косуърт мотор и нямах възможност да помисля за нещо такова ... обаче след като можеш да си го позволиш си задаваш въпроса дали за същото вложение не може да сложиш нешо по добро ..., и тогава идва момента на решението искаш ли да дадеш пари за нещо което накрая няма да  ги струва ...
Помисли за маринката ... маринката наля пари за 300 коня ниссан , за цяла кола готова ... и още няма нищо на масата ... да има мотор ... ама е далеч от момента с карането ...
Ти не одобряваш модове по окачването диференциали от Волво и БМВ ... но след кто няма хубави от форд ... грешка  няма никакви изобщо  ... това е решението
Факт  е че колата е много по добре след направените промени по окачването ... ако исках кола която да е много истинска и оригинална щях да  си купя  Focus RS ... примерно и знаеш че е така , знаеш и също колко ми струва Каприто ...
А и е факт също че не ме влече кола без кардан ...

А Венко за присадените мотори от други марки ... се си мисля че зетек е продукт на ямаха ... тоест и твоя е присъден ако трябва да сме точни ... а това че има емблема форд ...
Грозен си кат` OHC  .....

ffmk1l

Време е да спрем с тоя задочен спор, всеки си има мнение по въпроса. А, относно вървящите Капри-та, чичко Гугъл знае всичко. Без много да се ровя ето ти едно такова ^-^:

Capri 2.0S cosworth, 0-200 km/h and 100-230 km/h
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

vladi tanev

По принцип подкрепям Венко във казаното за двигатели на една марка във друга мисля че и Гео го знае това когато реши да търси друг мотор за Каприто и още тогава му казах понеже мислеше за нещо от БМВ но понеже и аз като Гео нещо не съм им фен му казах че не го удобрявам но сега като разбрах че ще се слага ориз мисля че го подкрепям изцяло за решението му,мисля че това ще е най рентабилно и най доброто а и ще се получи страхотно Капри.За коси мотора наистина си е скъп а и мисля че вече клони към екзотиките на времето си е бил уникален мотор и частите не са били така скъпи а сега са си доста скъпи а за това което го чака Каприто мисля че ориза във коша ще е най рентабилно и да се счупи нещо по мотора както казва Гео части има и не са скъпи така че го подкрепям във неговото решение.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

S.Stoyanov

#195
По принцип и аз съм против смяна на мотори и тем подобни неща, но едно голямо НО- всичко си зависи от направата и на човек колко пари ще му се инвестират за да бъде всичко припаснато и пригодено правилно и сигурно едно към друго и ако се направи всичко както трябва не мисля че би имало проблеми след това.В тази връзка мисля че в случая всичко ще е като хората и на Гео ще му дадем още 1 диплома  ^-^
А само още нещо ако човек се замисли колко възли в 1 автомобил не са производство на самия производител на автомобила все пак излиза че и самия производител е правил сбирщай но в заводски условия и с инженерен труд и въпреки това дори и тогава пак остават недоосмислени или не добре реализирани детайли така че когато човек има желание, възможност, знания и най-вече средства защо да не си го направи и той.

deshi

принципно по самата смяна няма кой знае какво, въпроса е да си заслужава , а кроссоувърите са си били винаги на линия
Фокус ST/RS , дето на практика са Волво , зетек дето на практика е ямаха , и Косуърт дето ползват само блок от форд ....
наще лгендарни мотори дето изобшо не са форд
всичко е супа ... а венко това клипче съм го гледал 100 пъти ... не ме карай да ти пускам вървящи ниссани , щото в тубата от това повече няма ...
Грозен си кат` OHC  .....

amplified

Слагай каквото те кефи, предразсъдъците само пречат :)

deshi

Това и правя а по твоя въпрос не съм те забравил ... имам нещо пред вид
Грозен си кат` OHC  .....

Danchev

ЦА18-ката е разкошен мотор за парите си, но не бих казал, че е стъпка напред в правилната посока след 2.3-то.
Ентусиазма ти по 2.3-ката угасна още преди събора и така и не се опита да я направиш както си трябва, въпреки, че много добре знаеш какво и трябва за да стане.
Според мен стоково ЦА-18 не е това, което търсиш, а за да тръгне ти трябва същото онова, което му трябва на 2.3-то и ти така упорито бягаш от него.
В момента в БГ 4.4-то си изкова заслужена слава .... swap and go .... и докато 18-ката ще е поредният преходен мотор на 4.4-ката ще и се раздава дълго и доволно.
Подочух за едно 4.4 обслужено с нова помпа, верига, банани, ролки, масла и т.н. с 6 степенна РЪЧНА кутия ... още е пуснато и може да се пробва :)
How about a magic trick?


deshi

Мда абсолютно си прав за всичко казано Ники , освен за 2.3-то , там въпроса е сложен , понеже няма части ... избора не случайно е СА , понеже има кой да ми даде Насоки как на тоя мотор му идват конете ... и има много хора с опит които могат да ми помогнат , докато с 2.3 съм сам в гората , няма части , няма и живи роднини ...
иначе много добре знаеш че добре направено са 18 е в пъти по добре от 4.4
Грозен си кат` OHC  .....

deshi

#201
 ^-^
Грозен си кат` OHC  .....

bonso

Деши, евала ти правя за ентусиазма и уменията, които влагаш в тази кола! Признал съм те за най- големия Форд фен, който познавам, :) но според мен давай да ги караме тези Капри- та... стига сме ги правили само..   >:(
Ясно е, че колата си има някакви граници и според мен ако искаш да си бърз - купи си фабрично бърза кола и си я тунинговай после, ако те влече. Каприто е икона и трябва да си остане такава. С всичките си недостатъци и предимства за своето време. В това е кефа, поне за мен  8)

toretosz

Според мен за подобни проекти трябва да се подхожда по следния начин:

цел - автомобил за писта
двигтел - заводски с желаната мощност, доказано издражлив,масов, с налични части в първия магазин и морги,с достъпни цени, потенциял за бъдещи доработки.

тази грешка я допуснах аз лично,Гео си реши проблема.Няма Фордовски мотор за целта.Хоп троп и аиде.Коситата отпадат(няма части и $$) и това е.Зетек турбо и Дохц турбо ОХЦ турбо и други стават но те са в сферата на неясното с неясен резултат,неясни инвестиции  и неясно време на живот.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Ivan Slavov

       Гео, има нов фен на КАПРИ!   Пиша това, за да изведа нашите теми напред, за да може новият колега да ги разгледа       Очаквам да си представи Капри- то скоро!

deshi

#205
 8)
Грозен си кат` OHC  .....